Kawasaki 2017: Turbo επίθεση παντού!

Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

4/7/2016

Τα νέα που μας έρχονται από την Ιαπωνία θέλουν την Kawasaki να κάνει μια εντυπωσιακή επίθεση σε όλα τα μέτωπα, παρουσιάζοντας μια ολόκληρη σειρά από σπορ μοτοσυκλέτες δρόμου με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες. Πρώτο-πρώτο στην σειρά είναι ένα Hyper-Sport-Touring μοντέλο με τον κινητήρα του H2, που θα προσπαθήσει να ξαναζωντανέψει τον θρύλο των ZZ-R 1100. Πρόκειται δηλαδή για μια μοτοσυκλέτα που θα έχει σχεδιαστεί να ταξιδεύει με δύο άτομα στην σέλα της με "υπερηχητικές" ταχύτητες στην εθνική. Παρά το γεγονός ότι η άτυπη συμφωνία μεταξύ των εργοστασίων να βάλουν όριο στην τελική ταχύτητα τα 300km/h, σταμάτησε τον ανταγωνισμό σε αυτή την κατηγορία μοτοσυκλετών, εν τούτοις η Kawasaki φαίνεται ότι είναι έτοιμη να… σπάσει την σιωπή της! Από τότε που παρουσίασε την H2R, προωθεί με όποιο τρόπο μπορεί κάθε video στο You Tube που δείχνουν την μοτοσυκλέτα της να ξεπερνά τα 350km/h. Η έκδοση δρόμου της H2 έχει κόφτη στα 300 km/h και είναι ουσιαστικά μονόσελη. Αντίθετα η νέα μοτοσυκλέτα θα έχει πιο τουριστικό χαρακτήρα και ουσιαστικά θα είναι ο αντικαταστάτης της ZZ-R 1400. Όμως η Kawasaki δεν φαίνεται ότι τα σταματήσει την Turbo επίθεσή της μόνο με αυτή την μοτοσυκλέτα. Οι πληροφορίες θέλουν την εταιρία του Akashi να έχει έτοιμη μια πλατφόρμα μεσαίου κυβισμού μοτοσυκλετών (800-900cc) που θα περιλαμβάνει μια retro γυμνή (Z 900 RS), μια μοντέρνα streetfighter (Z 800) με ατμοσφαιρικούς τετρακύλινδρους κινητήρες και μια premium γυμνή με μονόμπρατσο ψαλίδι και κινητήρα turbo.

Leoncino Bobber 400 – Η πρώτη V2 μοτοσυκλέτα της Benelli έφτασε Ελλάδα [Τιμή]

Νέα cruiser μοτοσυκλέτα με 33,5 ίππους στα 165 κιλά χωρίς υγρά
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/12/2025

Η Leoncino Bobber 400 είναι μία cruiser μοτοσυκλέτα μικρομεσαίων κυβικών με V2 κινητήρα, που μάλιστα είναι ο πρώτος στην ιστορία της Benelli.

Να αναφέρουμε εδώ πως την μοτοσυκλέτα την είχαμε δει από κοντά στην έκθεση EICMA του 2024. Ο V2 κινητήρας 60 μοιρών 385 κυβικών είναι υγρόψυκτος και 8-βάλβιδος και αποδίδει 33,5 ίππους στις 8.000 στροφές και 3,57 kg.m ροπής στις 5.000 στροφές, ενώ το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό.

Την ανάρτηση αναλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 125 mm και δύο αμορτισέρ με διαδρομή 100 mm. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε μονό δίσκο 300 mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα μπροστά και μονό δίσκο 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.

Leoncino

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 165 κιλά χωρίς υγρά, με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου να είναι στα 15 λίτρα. Το ύψος της σέλας είναι στα 730mm και το μεταξόνιο στα 1.520 mm, ενώ εντύπωση προκαλεί η διάσταση του μπροστινού ελαστικού που είναι 130/90 με τους τροχούς να είναι 16 ιντσών τόσο μπροστά, όσο και πίσω.

Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθρέπτες bar-end και ABS της Bosch.

Η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη σε χρώματα Desert Tan και Midnight Black και η τιμή της έχει οριστεί στα 5.690 ευρώ.