Kawasaki 2021: Το μοντέλο που δεν είδαμε τον Νοέμβριο
Η υπόσχεση για ένα μεσαίο on-off παραμένει
Από τον
Μπάμπη Μέντη
3/12/2020
Την 1η Οκτωβρίου κυκλοφόρησε από την Kawasaki USA ένα teaser video που έδειχνε έξι μοτοσυκλέτες σκεπασμένες με κουκούλα και μερικά πλάνα από τοπία, που άφηναν να εννοηθεί πως σχετίζονται με το είδος της χρήσης για την οποία προορίζονται αυτά τα νέα μοντέλα. Από τότε, όντως η Kawasaki παρουσίασε το ZX-10R/RR που είχε σχέση με το πλάνο της πίστας και όντως παρουσίασε τα KLX 300 σε έκδοση On-Off και Supermoto που σχετίζονται με τα πλάνα των χωματόδρομων και των επαρχιακών ασφάλτινων διαδρομών.
Με το Meguro και την έκδοση SE του Z2H, έλυσε τις απορίες για τις δύο street μοτοσυκλέτες που ήταν πίσω από τις κουκούλες, όμως ακόμα παραμένει μία με ακτινωτούς τροχούς και on-off ελαστικά που δεν έχουμε δει… Από τα μέχρι τώρα δεδομένα και τους δημοσιογραφικούς ψίθυρους, η μοτοσυκλέτα αυτή είναι ένα μεσαίου κυβισμού μονοκύλινδρο On-off πιθανόν μια αναβαθμισμένη έκδοση ή ο αντικαταστάτης του KLR 650 που συνεχίζει να πωλείται κανονικά στις ΗΠΑ. Οι ίδιες φήμες θέλουν να μετονομάζεται σε KLX αλλά δεν αναφέρουν αν θα αλλάξει και ο μονοκύλινδρος κινητήρας.
Όπως ήταν αναμενόμενο η Ducati δεν σταματά εκεί και ετοιμάζει τα νέα Monster και DesertX που θα δεχτούν και αυτά τον νέο κινητήρα V-Twin των 890 κυβικών.
Το περιμέναμε λίγο αργότερα ωστόσο οι αποδείξεις έρχονται μέσω ενός νέου εγγράφου αναγνώρισης οχήματος με την ένδειξη «εμπιστευτικό» γραμμένη πάνω του με μεγάλα κόκκινα γράμματα που δημοσίευσε η Εθνική Υπηρεσία Κυκλοφορίας και Ασφάλειας Αυτοκινητοδρόμων των ΗΠΑ. Μέχρι στιγμής η συγκεκριμένη υπηρεσία έχει γίνει αιτία για πολλές διαρρεύσεις και μαζί της η αντίστοιχη στην Καλιφόρνια που τρέχει σε πιο τοπικό επίπεδο μιας και η Πολιτεία ακολουθεί ελάχιστα διαφορετικές προδιαγραφές για αυτό και απαιτεί εκ νέου τις εγγραφές. Ένα δίκοπο μαχαίρι για την Ducati και άλλες εταιρείες που δεν μπορούν να διασφαλιστούν απέναντι στις υπηρεσίες των ΗΠΑ και ταυτόχρονα δεν μπορούν να καθυστερήσουν και μία τόσο σημαντική αγορά.
Το έγγραφο αυτό λοιπόν δείχνει πως ο νέος αυτός κινητήρας θα φορεθεί στα Monster και DesertX από το επόμενο μοντέλο. Θυμίζουμε πως η Ducati αποκαλεί τον νέο V2 τον ελαφρύτερο V-Twin κινητήρα που έχει κατασκευάσει ποτέ, υποστηρίζοντας ότι το βάρος του είναι μόλις 54,4 κιλά έχοντας μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων που ελέγχονται κάθε 30.000 χιλιόμετρα. Στην πράξη πράγματι ελαφραίνει πολύ η Multistrada V2, όπως αναλύουμε σε αυτό εδώ το VIDEO.
Ο κινητήρας είναι προς το παρόν διαθέσιμος σε δύο εκδόσεις. Ο κινητήρας της Panigale V2 και της Streetfighter V2 αποδίδει 120 ίππους στις 10.750 στροφές και 9,3 kgm ροπής στις 8.250 στροφές. Οδηγήσαμε το Streetfighter στην Ισπανία και μπορείτε να διαβάσετε περισσότερες λεπτομέρειες στο τρέχον τεύχος του MOTO. Η έκδοση του Multistrada V2 αποδίδει 115,6 ίππους στις 10.750 στροφές και 9,4 kgm ροπής στις 8.250 στροφές. Μέχρι στιγμής δεν είναι σαφές ποιες εκδόσεις θα χρησιμοποιηθούν στο Monster V2 ή στο DesertX V2, αν και το έγγραφο επιβεβαιώνει ένα άλλο σετ σχέσεων μετάδοσης για το DesertX.
Αναμένουμε λοιπόν περισσότερες λεπτομέρειες το επόμενο διάστημα και από τη πλευρά μας θα σας ενημερώσουμε αντιστοίχως.