Kawasaki Ninja 400 & Z 400 2023

Επιστρέφουν με Euro 5 προδιαγραφές και νέα χρώματα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

6/6/2022

Τα δυο sport μοντέλα της Kawasaki για την Α2 κατηγορία μοτοσυκλετών, το γυμνό Ζ400 και το Supersport Ninja 400, επιστρέφουν το 2023 στις αγορές της Ευρώπης, πληρώντας τις Euro 5 προδιαγραφές, βαμμένα σε νέα χρώματα και με νέα γραφικά.

To 2022 η Kawasaki γιόρτασε τα 50 χρόνια της διάσημης γυμνής σειράς Ζ, ενώ στη συνέχεια αυτής της γιορτής παρουσιάζει τώρα το Z400 του 2023 με Euro 5 προδιαγραφές πλέον, όπως απαιτούνται για να συνεχίσει να πωλείται στη Γηραιά Ήπειρο.

Στην Euro 5 μορφή του, ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας των 399 κ.εκ. του Ζ400 αποδίδει ίδια ονομαστική ιπποδύναμη με την Euro 4 μοτοσυκλέτα, ήτοι 33.4 Kw (44,8 hp) και ελάχιστα μικρότερη ονομαστική ροπή, στα 3.8 kgm / 8.000 rpm -ήταν 3,9 προηγουμένως.

Στον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνεται συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης και πλαίσιο χωροδικτύωμα, με έμπνευση από εκείνο του κορυφαίου Ζ Η2.

Το χαμηλό ύψος σέλας των 785 mm κάνει τη μοτοσυκλέτα προσβάσιμη σε όλα τα αναστήματα, ενώ η προαιρετική ERGO-fit σέλα αποτελεί τη βέλτιστη επιλογή για τους ψηλότερους αναβάτες.

Δίπλα στο Ζ400 η Kawasaki παρουσίασε και τη ντυμένη του έκδοση, δηλαδή το Ninja 400, που μοιράζεται με το “αδελφάκι” του, μηχανικό σύνολο και περιφερειακά.

Το Ninja 400 είναι το μοντέλο βάσης των αγωνιζομένων της Kawasaki στο WorldSBK, στην κατηγορία WorldSSP300, μια μοτοσυκλέτα που έχει στο ενεργητικό της πολλές νίκες αλλά και τίτλους αναβατών και κατασκευαστών. Μέσα στα άλλα η αγωνιστική έκδοση του Ninja 400 έχει κερδίσει τους τίτλους αναβατών WorldSSP300 το 2021 με τον Adrian Huertas, το 2020 με τον Jeffrey Buis,  το 2019 με τον Manuel Gonzalez, και το 2018 με την Ana Carrasco.

Ίδιος με του Ζ400 είναι ο κινητήρας, ίδιο το πλαίσιο και οι αναρτήσεις, ίδια και τα φρένα, με μονό δίσκο 286 mm μπροστά και έναν ακόμα στα 193 mm πίσω.

Εμφανισιακά τώρα, το Z400 εμπνέεται από τα μεγάλα γυμνά αδέλφια του, ενώ το Ninja 400 από το Ninja ZX-10R που έχει όπως γνωρίζετε κυριαρχήσει τα τελευταία χρόνια στο WorldSBK με τον θρυλικό “πράσινο” αναβάτη Jonathan Rea.

Για το 2023, πέρα από τις Euro 5 προδιαγραφές οι μόνες αλλαγές στις δύο Α2 μοτοσυκλέτες της Kawasaki είναι τα χρώματα και τα γραφικά.

 

Leoncino Bobber 400 – Η πρώτη V2 μοτοσυκλέτα της Benelli έφτασε Ελλάδα [Τιμή]

Νέα cruiser μοτοσυκλέτα με 33,5 ίππους στα 165 κιλά χωρίς υγρά
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/12/2025

Η Leoncino Bobber 400 είναι μία cruiser μοτοσυκλέτα μικρομεσαίων κυβικών με V2 κινητήρα, που μάλιστα είναι ο πρώτος στην ιστορία της Benelli.

Να αναφέρουμε εδώ πως την μοτοσυκλέτα την είχαμε δει από κοντά στην έκθεση EICMA του 2024. Ο V2 κινητήρας 60 μοιρών 385 κυβικών είναι υγρόψυκτος και 8-βάλβιδος και αποδίδει 33,5 ίππους στις 8.000 στροφές και 3,57 kg.m ροπής στις 5.000 στροφές, ενώ το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό.

Την ανάρτηση αναλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 125 mm και δύο αμορτισέρ με διαδρομή 100 mm. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε μονό δίσκο 300 mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα μπροστά και μονό δίσκο 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.

Leoncino

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 165 κιλά χωρίς υγρά, με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου να είναι στα 15 λίτρα. Το ύψος της σέλας είναι στα 730mm και το μεταξόνιο στα 1.520 mm, ενώ εντύπωση προκαλεί η διάσταση του μπροστινού ελαστικού που είναι 130/90 με τους τροχούς να είναι 16 ιντσών τόσο μπροστά, όσο και πίσω.

Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθρέπτες bar-end και ABS της Bosch.

Η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη σε χρώματα Desert Tan και Midnight Black και η τιμή της έχει οριστεί στα 5.690 ευρώ.