KTM 890 Adventure 2023: Αναβαθμισμένο σε όλους τους τομείς

Πιο ικανό σε άσφαλτο και χώμα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

29/11/2022

Μετά την παρουσίαση του 890 Adventure R, ήρθε η σειρά της “βασικής” έκδοσης να δεχτεί τις αναβαθμίσεις για το 2023, που αφορούν όλους τους τομείς της μοτοσυκλέτας, ξεκινώντας από την εργονομία της θέσης οδήγησης, την αεροδυναμική του φαίρινγκ, τις δυνατότητες των νέων έγχρωμων οργάνων και τα καινούρια ηλεκτρονικά.

Ξεκινώντας από τα προφανή, επιτέλους το φαίρινγκ απέκτησε μια πιο… ευπεπτή αισθητική, με ένα ενιαίο τμήμα πλαστικού να ενώνει στο πάνω τμήμα του ρεζερβουάρ με τον προβολέα LED.

Μαζί με τον νέο σχεδιασμό της ζελατίνας και τις μικρές αλλαγές στην εργονομία της θέσης οδήγησης (που διατηρεί την δυνατότητα ρύθμισης της θέσης του τιμονιού σε διαφορετικά σημεία πάνω στην πλάκα του πιρουνιού) η KTM υπόσχεται καλύτερη αεροδυναμική προστασία και καλύτερο έλεγχο της μοτοσυκλέτας, είτε κάθεσαι στη νέα σέλα, είτε οδηγείς όρθιος στα μαρσπιέ.

Από φέτος τα 890 Adventure έχουν IMU 6 αξόνων, προσφέροντας μεγαλύτερη ακρίβεια στη λειτουργία των ρυθμιζόμενων Traction Control και Cornering ABS.

Η έγχρωμη οθόνη TFT παραμένει στις 5” όμως πλέον έχει νέο λογισμικό και γραφικά που επιτρέπουν την πλοήγηση turn by turn και την απομνημόνευση των τελευταίων κλήσεων που έχει κάνει ο αναβάτης από το κινητό του, κάτι πολύ χρήσιμο τόσο στα ταξίδια όσο και στην καθημερινή χρήση εντός πόλης.

Επίσης όλα τα νέα 890 Adventure του 2023 θα παραδίδονται στους ιδιοκτήτες με το πρόγραμμα DEMO MODE για τα ηλεκτρονικά, όπου για τα πρώτα 1500 χιλιόμετρα μπορεί να δοκιμάσει ποια από αυτά χρειάζεται και μετά να πληρώσει για να του τα ξεκλειδώσουν μόνιμα.

Οι αναρτήσεις της WP έχουν δεχτεί και αυτές αλλαγές στις βασικές ρυθμίσεις τους με στόχο να προσφέρουν μεγαλύτερη ωφέλιμη διαδρομή και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Pirelli SCORPION STRs που προσφέρουν καλύτερη πρόσφυση στο χώμα.

Υπάρχουν δύο νέοι χρωματικοί συνδυασμοί με βάση το πορτοκαλί και το μαύρο χρώμα και η KTM υπόσχεται πως οι μοτοσυκλέτες θα βρίσκονται στο δίκτυο καταστημάτων της από τον Δεκέμβρη.

Το σίγουρο είναι πως το ΜΟΤΟ θα οδηγήσει αυτή τη νέα γενιά πολύ σύντομα, οπότε μείνετε συντονισμένοι στο Motomag για να μάθετε κάθε λεπτομέρεια από πρώτο χέρι!

Honda CB125F 2026: Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Honda που σβήνει στα φανάρια!

Έρχεται με Idling Stop, TFT οθόνη με συνδεσιμότητα και θύρα φόρτισης USB-C 
CB125F 26MY
Από το

motomag

8/5/2025

Το ανανεωμένο CB125F φέρνει μια σειρά από αναβαθμίσεις εμπνευσμένες από μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες και μια πρωτιά για τη Honda στη 26χρονη πορεία του μοντέλου.

Η τεχνολογία εξοικονόμησης Idling Stop εμφανίζεται για πρώτη φορά σε χειροκίνητη μοτοσυκλέτα Honda. Η νέα οθόνη TFT 4,2”, το Honda RoadSync και η θύρα USB-C εισάγουν τεχνολογία, χρηστικότητα και ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις.

Επανασχεδιασμένο fairing και φωτιστικά σώματα προσδίδουν μια πιο δυναμική εικόνα. Ο κινητήρας ‘enhanced Smart Power’ (eSP) συμμορφώνεται με τα αυστηρότερα πρότυπα Euro5+ και προσφέρει ισχυρή απόδοση στα 125 κ.εκ.

Η δημοφιλής μοτοσυκλέτα CB125F είναι συμβατή με άδεια οδήγησης κατηγορίας Α1 και έχει δεχθεί σημαντικές αναβαθμίσεις για το μοντέλο του 2026 (26YM) με μια σειρά από στοιχεία εμπνευσμένα από μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, παραμένοντας έτσι ελκυστική επιλογή για αναβάτες κάθε ηλικίας που αναζητούν χρηστικότητα, οικονομία και σύγχρονη τεχνολογία.

Στη δεκαετία από την κυκλοφορία του στην Ευρώπη το 2015, το CB125F απέκτησε πιστό κοινό με πάνω από 82.000 πωλήσεις, με το Ηνωμένο Βασίλειο να προηγείται και ακολουθούν η Γαλλία και η Γερμανία.

Στην καρδιά του νέου CB125F βρίσκεται ο επανασχεδιασμένος κινητήρας enhanced Smart Power (eSP), που προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου (1.5 λίτρο/100 χλμ) και αξιόλογες επιδόσεις 125cc, με αυτονομία που ξεπερνά τα 700km από το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων.

Η σημαντικότερη αναβάθμιση στον κινητήρα είναι η ενσωμάτωση της τεχνολογίας Idling Stop, που για πρώτη φορά εφαρμόζεται σε χειροκίνητη Honda μοτοσυκλέτα, μετά από επιτυχημένη χρήση σε scooter όπως τα Vision 110, SH125i, PCX125 και το Gold Wing Tour με κιβώτιο DCT. Η τεχνολογία σβήνει αυτόματα τον κινητήρα σε στάση και τον επανεκκινεί αθόρυβα με την απελευθέρωση του συμπλέκτη, μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους.

Με ανανεωμένες γραμμές, ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα των μεγαλύτερων μοντέλων της σειράς CB, με πλατύτερο ρεζερβουάρ, ανανεωμένο μπροστινό fairing και μαύρη φιμέ ζελατίνα. Στο πίσω μέρος, το μεγάλο κάλυμμα ουράς προσθέτει δυναμισμό. Τα νέα χαρακτηριστικά LED φώτα εμπρός και πίσω συμβάλουν στην αύξηση της ορατότητας.

CB125F TFT

Στο τμήμα του εξοπλισμού σημαντικότερη τεχνολογική προσθήκη είναι η νέα έγχρωμη TFT οθόνη 4,2", υψηλής ευκρίνειας, που ενημερώνει τον αναβάτη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και υποστηρίζει συνδεσιμότητα smartphone μέσω Honda RoadSync για κλήσεις και μουσική. Διαθέτει και θύρα USB-C κοντά στο τιμόνι για φόρτιση συσκευών.

Το νέο CB125F του 2026 θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εντυπωσιακές αποχρώσεις:

Imperial Red Metallic, Matt Marvel Blue Metallic και το νέο Matt Axis Gray Metallic

CB125F colours

Ετικέτες