KTM RC390 2021: Ανανεωμένο σε δοκιμές πριν την παραγωγή του

Μοντέρνα εμφάνιση και αλλαγές στο πλαίσιο
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

13/8/2020

Αρκετές αλλαγές φαίνεται να έχει το νέο KTM RC390 για το 2021 ξεκινώντας από το λιγότερο γωνιώδες φαίρινγκ και την ριζική ανανέωση του προβολέα και της ζελατίνας, με αισθητική που έρχεται πιο κοντά στην υπόλοιπη οικογένεια, συγκριτικά με πριν.

Το RC390 πιάστηκε έξω από τις εγκαταστάσεις της KTM στο Mattighofen και όχι σε κάποιο δρόμο της Ινδίας, όπου παράγεται. Αυτό σημαίνει πως οι αναβάτες στις δοκιμές είναι πλήρως εξοπλισμένοι και δεν οδηγούν με κοινό μποτάκι, αθλητικό παπούτσι ή ακόμη χειρότερα με σαγιονάρα και μόνο εξοπλισμό ασφαλείας το κράνος, όπως συνήθως συμβαίνει με φωτογραφίες από μοντέλα προπαραγωγής που κατασκευάζονται στην Ινδία.

Είναι γιατί όλα τα ΚΤΜ εξελίσσονται και ελέγχονται στην Αυστρία, πριν τεθούν σε μαζική παραγωγή. Το πρόσφατα ανανεωμένο Duke 390 ήταν η βάση για το 390 Adventure και τώρα ήρθε η σειρά του RC390 να προχωρήσει στην ανανέωσή του, με το πλαίσιο και το υποπλαίσιο να έχουν σίγουρα αλλαγές, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες. Λιγότερο φλύαρο πίσω, με μειωμένο όγκο και τελείως διαφορετική σέλα και ουρά. Το εμπρός φρένο έχει δίσκο με μεγαλύτερη διάμετρο αλλά λεπτότερο σημείο για να ενεργούν τα τακάκια, ίσως με στόχο να μειωθούν οι όποιες στρεβλώσεις στο πιρούνι κατά το δυνατό φρενάρισμα και να βελτιωθεί η προοδευτικότητα. Προφανώς τα φρένα είναι της Bybre και έχουν τις αντίστοιχες αλλαγές εμπρός για τον νέο δίσκο.

Διακρίνεται αλλαγή στην διαδρομή των λαιμών της εξάτμισης, πράγμα που αποδεικνύει τουλάχιστον αλλαγή στην κεφαλή, συγκριτικά με το RC390 ή καλύτερα έχει τις αλλαγές στην εξαγωγή έτσι όπως τις είδαμε στο 390 Adventure. Αναμένεται ο κινητήρας να έχει τις αντίστοιχες αλλαγές με την φετινή προσθήκη στην σειρά 390, ενώ τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη ίσως δημιουργούν μία θέση που είναι πιο άνετη πίσω, μαζί με τις αλλαγές στην σέλα.

Το αναμένουμε στα τέλη του 2020, μαζί με τους υπόλοιπους κυβισμούς που το πιθανότερο είναι να ακολουθήσουν τις αλλαγές στην εμφάνιση…

 

Ετικέτες

Aprilia RS 125 GP Replica - Με "αέρα" MotoGP, στα χρώματα-γραφικά των RS-GP25 [Τιμή]

Προδιαγραφές Euro 5+ και στάνταρ το quickshifter και το traction control
rs_125
Από τον

Παύλο Καρατζά

2/7/2025

Η Aprilia δημιούργησε την έκδοση RS 125 GP Replica ως φόρο τιμής στις εργοστασιακές MotoGP μοτοσυκλέτες των Jorge Martin και Marco Bezzecchi με το μαύρο χρώμα "του πολέμου" να κυριαρχεί.

Ο κινητήρας της Aprilia RS 125 GP Replica είναι μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 4βάλβιδος, προδιαγραφών Euro 5+ και αποδίδει 15 ίππους στις 10.500 στροφές και 1,17 kg.m ροπής στις 8.500 στροφές, νούμερα που βρίσκονται στο όριο της κατηγορίας διπλώματος Α1.

Η Aprilia RS 125 GP Replica διαθέτει τους ίδιους χρωματισμούς με τις RS-GP25 που οδηγούν οι Jorge Martín και Marco Bezzecchi, συμπεριλαμβανομένων των λογότυπων των χορηγών της Aprilia Racing με το μαύρο να είναι και εδώ το κυρίαρχο χρώμα και έναντι της στάνταρ έκδοσης το βλέπουμε και στο πλαίσιο αλλά και το ψαλίδι.

Όσον αφορά το μπροστινό μέρος, η RS 125 GP Replica είναι εξοπλισμένη με ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 40 χλστ. και ακτινική δαγκάνα που συνδυάζεται με δίσκο 300 mm. Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας είναι πλούσιος για τα δεδομένα της κατηγορίας, καθώς περιλαμβάνει δικάναλο ABS της Bosch, με λειτουργία anti-rollover, που σταθεροποιεί τη μοτοσυκλέτα σε φρενάρισμα πανικού προσφέροντας έτσι υψηλότερο επίπεδο ασφάλειαw. Στον εξοπλισμό ανήκει επίσης το Traction Control που μπορεί να απενεργοποιηθεί όπως και το quickshifter για γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων χωρίς τη χρήση της μανέτας του συμπλέκτη, ενώ στάνταρ είναι και το κάλυμμα της σέλας του συνεπιβάτη που τη μετατρέπει σε μονόσελη.

Ο τριπλός προβολέας εμπρός είναι τεχνολογίας LED, όπως και τα υπόλοιπα φώτα και όλες οι βασικές πληροφορίες της μοτοσυκλέτας εμφανίζονται στην οθόνη LCD, η οποία μπορεί να αναβαθμιστεί περαιτέρω από την εφαρμογή Aprilia MIA (διαθέσιμη ως αξεσουάρ), ώστε να διαχειρίζεσαι τις λειτουργίες της μέσα από το κινητό σου.

Η τιμή της Aprilia RS 125 GP Replica έχει οριστεί στα 5.899 ευρώ στην χώρα μας, μια τιμή που δικαιολογείται από το υψηλών προδιαγραφών αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών και το ψαλίδι που κατασκευάζεται από το ίδιο υλικό, τα οποία δεν βρίσκονται εκεί μόνο για φιγούρα, τη στιγμή που το βάρος, με τη μοτοσυκλέτα πλήρη υγρών, έχει κρατηθεί στα 144 κιλά.