Kymco K-Pipe 125: Ανανεωμένο

Από το

Μαύρο Σκύλο

12/12/2012

Η Kymco ανανέωσε για το 2013 το ανάλαφρο K- Pipe, με καινούργια φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω με διόδους Led, νέα ψηφιακά όργανα και μεγαλύτερο δισκόφρενο εμπρός. Το σωληνωτό πλαίσιο και το επίσης από ατσάλινους σωλήνες ψαλίδι βάφονται σε διαφορετικά χρώματα, για να ταιριάζουν με το ρεζερβουάρ και τις υπόλοιπες βαμμένες επιφάνειες σε κόκκινο, κίτρινο, πράσινο ή γκρι. Ο κινητήρας είναι αερόψυκτος με απόδοση 9,5 ίππων, τροφοδοσία από καρμπυρατέρ, μίζα και μανιβέλα και τις αλλαγές ταχυτήτων να γίνονται χωρίς την χρήση συμπλέκτη, όπως γίνεται στα παπιά αλλά δεν μοιάζει σε τίποτα άλλο πέρα από το ότι μοιράζονται αντίστοιχης διάταξης κινητήρα.

Το K-Pipe είναι ένα μικροκαμωμένο ελαφρύ μοτοσυκλετάκι με ωραίο στυλ. Oι ζάντες του έχουν διάμετρο 17 ίντσες και το βάρος του, άδειο, είναι μόνο 102 κιλά.

H Sherco ετοιμάζεται να παρουσιάσει “κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί”

Την Πέμπτη 9 Απριλίου τα αποκαλυπτήρια
sherco teaser
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

7/4/2026

Το teaser που κυκλοφόρησε η γαλλική εταιρεία μας κλείνει ραντεβού για την Πέμπτη 9 Απριλίου και την αποκάλυψη μιας νέας μοτοσυκλέτας, η οποία συνοδεύεται ωστόσο από μια βαρύγδουπη δήλωση: κάτι που δεν έχουμε ξαναδεί.

Η ερμηνεία της σκοτεινής φωτογραφίας πάντως μας κατευθύνει σε συγκεκριμένες σκέψεις. Πρώτον, είναι ξεκάθαρο πως δεν πρόκειται για κάτι ηλεκτρικό, διακρίνεται καθαρά η τάπα του ρεζερβουάρ καυσίμου και, παίζοντας λίγο με τον φωτισμό της εικόνας, οι λαιμοί των εξατμίσεων που παραπέμπουν σε τετράχρονο κινητήρα.

sherco teaser

Δεύτερον, είναι ένα μοντέλο εντούρο, καθώς επίσης διακρίνεται καθαρά ο προβολέας μπροστά.

Από κει και πέρα όλα τα ενδεχόμενα μοιάζουν ανοικτά, αναμένουμε λοιπόν με μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τι καινούργιο θα παρουσιαστεί σε δύο μέρες από τώρα.

 

Ετικέτες