Malaguti Drakon 250: Με κινητήρα Aprilia και 27,5 ίππους
Μεγαλώνει διαρκώς σε κυβικά
Από τον
Μπάμπη Μέντη
31/5/2022
Μια νέα μοτοσυκλέτα με το όνομα Drakon και μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 250 κυβικών παρουσίασε πρόσφατα η Zongshen στην αγορά της Κίνας, έχοντας στο ρεζερβουάρ της την υπογραφή της ιταλικής Malaguti. Η Zongshen είναι από τους μεγαλύτερους και παλαιότερους κατασκευαστές δικύκλων στην Κίνα. H Malaguti αποτελεί εδώ και πολλά χρόνια μια εταιρεία της αυστριακής KSR, η οποία με την σειρά της συνεργάζεται στενά με την Zongshen.
Ταυτόχρονα, η Zongshen έχει συμφωνία με τον όμιλο της Piaggio για την κατασκευή πολλών μοντέλων του ομίλου για την τοπική αγορά της Κίνας, ανάμεσά τους και τα streetfighter/supersport Aprilia Tuono και RS 125/250 με μοντέρνους μονοκύλινδρους υγρόψυκτους κινητήρες.
Ακριβώς αυτόν τον κινητήρα διαθέτει το Drakon 250 με απόδοση 27,5 ίππων και βάρος μόλις 150 κιλά.
Οι διαφορές έναντι της στάνταρ έκδοσης να ξεκινούν από τα γραφικά που είναι ίδια με εκείνα που χρησιμοποιεί στις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες της η Rockstar Energy Husqvarna Factory Racing, η οποία ετοιμάζεται για να λάβει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα SuperMotocross (SMX).
Στο κιτ περιλαμβάνεται και ο αριθμός #27 για την FC 450 για εκείνους που θέλουν να την φέρουν πιο κοντά εμφανισιακά σε εκείνη του εργοστασιακού Malcolm Stewart, ενώ για την FC 250 Factory Edition περιλαμβάνεται ο αριθμός #1 του RJ Hampshire
Οι δύο MX μοτοσυκλέτες έρχονται φορτωμένες με καλούδια με πρώτη και καλύτερη την ηλεκτρονική μονάδα CUO (Connectivity Unit Offroad) που συνδυάζεται με αισθητήρα GPS που έχει τοποθετηθεί στο εμπρός φτερό.
Η μονάδα CUO επιτρέπει τη σύνδεση με smarthphone με τη χρήση της εφαρμογής Ride Husqvarna Motorcycles και δίνει τη δυνατότητα για αλλαγή χαρτογραφήσεων στον κινητήρα, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στην εκάστοτε πίστα. Ο αναβάτης μπορεί να σώσει τις προτιμήσεις του όπως και τις εξατομικευμένες επιλογές που έχει κάνει και σχετίζονται με τη λειτουργία του φρένου του κινητήρα, του traction control του launch control και την ευαισθησία του quickshifter.
Αξιοποιώντας τον αισθητήρα GPS το σύστημα δίνει τη δυνατότητα καταγραφής του γυρολόγιου του αναβάτη και η εφαρμογή παρουσιάζει και τις ιδανικές γραμμές για κάθε πίστα ώστε να μπορεί να βελτιώσει τους χρόνους του. Η εφαρμογή προσφέρει και προτάσεις για τη ρύθμιση των αναρτήσεων της WP με τις μοτοσυκλέτες να φέρουν το πολυρυθμιζόμενο ανεστραμμένο προύνι WP XACT των 48 χλστ., ενώ και το αμορτισέρ είναι της ίδιας σειράς και αξιοποιεί βελτιστοποιημένο μοχλικό.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται επίσης, μεταξύ άλλων, εργοστασιακές CNC πλάκες πιρουνιού με δυνατότητα ρύθμισης offset, εργοστασιακοί τροχοί με στεφάνες EXCEL Takasago και CNC κέντρα, τελικό FMF Racing, Dunlop GEOMAX MX34 ελαστικά, εργοστασιακά προστατευτικά για το πλαίσιο, ανθρακονημάτινη ποδιά, γκριπ της ODI, τιμόνι ProTaper κ.α.
Οι Husqvarna FC 250 και FC 450 Factory Edition θα είναι διαθέσιμες στο κοινό στις αρχές του 2025.