Η Moto Guzzi γιορτάζει φέτος τα ενενήντα της χρόνια. Συγχρόνως ένα από τα πιο κλασσικά μοντέλα στη γκάμα της η California συμπλήρωσε και αυτή τα σαράντα της.
Αυτές οι δυο επέτειοι στάθηκαν αφορμές για να παρουσιάσει η ιταλική εταιρία την επετειακή έκδοση της California 1100. Η California 90 έχει τον κινητήρα των 1078 κυβικών τα λογότυπα της εταιρίας όπως ήταν στις μοτοσυκλέτες της στις αρχές της δεκαετίας του ’30, έχει δερμάτινη σέλα και μια πλακέτα με τον αριθμό της. Αυτή θα είναι και η τελευταία έκδοσή της. Τα μεγάλα νέα για την Moto Guzzi ανακοινώθηκαν από τον πρόεδρο της Piaggio – στην οποία ανήκει και η Moto Guzzi – κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας συγκέντρωσης των φίλων της φίρμας, που έφθασαν τις 20.000 το τριήμερο 16 – 18 Σεπτεμβρίου. Εκεί ο Roberto Collanilo ανακοίνωσε ότι θα χτιστεί καινούργιο εργοστάσιο στο ιστορικό Mandellο del Lario ενώ οι εγκαταστάσεις που υπάρχουν θα παραμείνουν σαν αξιοθέατο. Επίσης επιβεβαίωσε την ανάπτυξη νέου υγρόψυκτου κινητήρα.
Morbidelli T1002VX: Ήρθε Ελλάδα η νέα V2 Adventure [Τιμή]
Δικύλινδρη Adventure με τιμή κάτω από 10.000 ευρώ και φουλ εξοπλισμό
Από τον
Παύλο Καρατζά
29/10/2025
Η Morbidelli μπαίνει στον κόσμο των μεγάλων Adventure μοτοσυκλετών με τη νέα T1002VX, που φέρει δικύλινδρο V κινητήρα, επώνυμα περιφερειακά και φουλ εξοπλισμό με ελάχιστα κάτω από το όριο των 10.000 Ευρώ. Ωστόσο προβληματίζει με το συνολικό βάρος και την μέτρια για τον κυβισμό απόδοση.
Το πλαίσιο της T1002VX είναι ατσάλινο δύο δοκών και στην καρδιά της μοτοσυκλέτας βρίσκεται ένας δικύλινδρος V κινητήρας 80 μοιρών και 997 κ.εκ. που αποδίδει 88,5 ίππους στις 7.750 στροφές και 9,07 kg.m ροπής στις 5.250 στροφές.
Το ανεστραμμένο πιρούνι της KYB ρυθμίζεται ως προς την απόσβεση, έχει διάμετρο 43 mm και διαδρομή 183,8 mm, ενώ το μονό αμορτισέρ είναι και πάλι της KYB που ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την επαναφορά .
Όσον αφορά το σύστημα πέδησης, μπροστά βρίσκουμε τετραπίστονες δαγκάνες της J.Juan με δίσκους 320 mm και πίσω μονοπίστονη δαγκάνα και πάλι της J.Juan με δίσκο διαμέτρου 260 mm.
Η Morbidelli T1002VX διαθέτει ακτινωτούς τροχούς, ύψος σέλας στα 820 mm, η χωρητικότητα του ντεπόζιτου βρίσκεται στα 20 λίτρα και το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 245 κιλά χωρίς υγρά, άρα περίπου 260 κιλά γεμάτο.
Ευτυχώς για την Morbidelli δεν διαφέρει πάρα πολύ σε βάρος από αντίστοιχες δικύλινδρες εν σειρά προτάσεις, για παράδειγμα το V-Strom 1050 DE είναι δέκα κιλά ελαφρύτερο με την ίδια χωρητικότητα σε βενζίνη. Βέβαια υπάρχει μία σημαντική διαφορά και στην ιπποδύναμη καθώς ονομάστικά, το V-Strom αποδίδει 106 ίππους.
Ο εξοπλισμός της T1002VX είναι υπερπλήρης καθώς περιλαμβάνει 4 riding modes (Standard, Sport, Rainy Days και Off-Road), TFT οθόνη 7 ιντσών συμβατή με smartphone, θερμαινόμενη σέλα και grip, θύρες USB/12V, φώτα LED, φώτα έκτακτης ανάγκης, σύστημα Τ-Box, Cornering ABS που συνεργάζεται με IMU, TPMS, συμπλέκτη ολίσθησης, ηλεκτρονικό έλεγχο γκαζιού, ρυθμιζόμενη ζελατίνα, φωτιζόμενους διακόπτες και traction control (TCS).
Η τιμή της νέας T1002VX έχει οριστεί στα 9.990 ευρώ.
Το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο σε όλο το δίκτυο συνεργατών της Motoway Καμπράνης ΑΕ.