Moto Morini - Εξελίσσει Adventure μοτοσυκλέτα 1.200 κ.εκ.

Με ευρωπαϊκό προορισμό
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

21/9/2022

Η Moto Morini, υπό τη νέα διεύθυνση της Zhongneng, ετοιμάζει μια νέα Adventure μοτοσυκλέτα που θα φέρει μια αναβαθμισμένη έκδοση του γνωστού Bialbero CorsaCorta V2 κινητήρα των 1.187 κ.κ. της εταιρείας.

Η Morini αποφάσισε να μην εφοδιάσει το παλαιότερο Granpasso με τον νέο κινητήρα, και όπως φαίνεται ετοιμάζει μια νέα μοτοσυκλέτα για να τον δεχθεί.

Οι εικόνες που κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο προέρχονται από σχεδιαστικό πρόγραμμα, και δείχνουν μια Adventure μοτοσυκλέτα που σχεδιαστικά θα πατάει στα πρότυπα του X-Cape 650, αλλά όπως δείχνουν τα CAD σχέδια δεν θα είναι ίδιο με εκείνο.

Στις “φωτογραφίες” που βλέπουμε, ξεχωρίζει επιθετικός προβολέας που είναι διαφορετικός από του X-Cape, ενώ εντύπωση προκαλεί το τεράστιο τελικό της εξάτμισης μαζί με το εξίσου μεγάλο καζανάκι του καταλύτη κάτω από τον κινητήρα, που "φωνάζουν" Euro 5 προδιαγραφές. Το ανάποδο πιρούνι συνοδεύεται από ακτινικές δαγκάνες, ενώ το πίσω μονό αμορτισέρ είναι όρθιο, έχει μοχλικό και προφόρτιση δίχως εργαλεία, ενώ είναι τοποθετημένο παράκεντρα, από την αντίθετη μεριά της εξάτμισης. Το πλαίσιο εκ πρώτης όψεως δείχνει να είναι δυο δοκών αλουμινίου, όμως στην πραγματικότητα πρόκειται για κάλυμμα που κρύβει ένα ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα που βιδώνει σε αλουμινένιες πλάκες στην περιοχή του ψαλιδιού, όπως σε προηγούμενες μοτοσυκλέτες της εταιρείας -βλ. Granpasso, κ.α.

Στην κάτοψη βλέπουμε ένα ιδιαίτερα φαρδύ ρεζερβουάρ, ενώ η οθόνη οργάνων αναμένεται να είναι TFT.

Η απόδοση του V2 κινητήρα στην προηγούμενη έκδοση του απέδιδε 132 hp, ενώ δεν γνωρίζουμε σε ποια επίπεδα θα κυμανθεί η αναβαθμισμένη του μορφή.

Αν η μοτοσυκλέτα δεν αλλάξει δραματικά κατά την εξέλιξη της, παρά τις ακτινωτές ζάντες, εδώ έχουμε ένα μοντέλο με ασφάλτινο κυρίως προορισμό, όπως δείχνουν οι διαστάσεις των τροχών της (ο μπροστινός δείχνει να είναι είτε 19 είτε 17 ιντσών), το χαμηλό φτερό μπροστά και τα ακτινικά φρένα.

QJMOTOR COV 500 X: Νέα Enduro από τους Κινέζους - 47,6hp/134kg

Με 47,6 ίππους στα 134 κιλά!
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/11/2025

Η QJMOTOR παρουσιάζει τη νέα Enduro μοτοσυκλέτα COV 500 X, που αποδίδει 47,6 ίππους και ζυγίζει γεμάτη 134 κιλά.

Ο κινητήρας της COV 500 X είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 449,4 κυβικών που αποδίδει 47,6 ίππους στις 9.500 στροφές και 4,3 kg.m ροπής στις 7.500 στροφές, είναι εναρμονισμένος με προδιαγραφές Euro5+ και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο.

Το πιρούνι της είναι ανεστραμμένο και πίσω φέρει ένα monoshock αμορτισέρ χωρίς όμως να δίνονται πληροφορίες ως προς τις διαδρομές. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 134 κιλά, με γεμάτο το ντεπόζιτο χωρητικότητας 10 λίτρων.

COV

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, τονίζοντας τον χωμάτινο προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Το μεταξόνιο της COV 500 X είναι στα 1.495 mm και το ύψος της σέλας ορίζεται στα 960 mm.

Αναμένουμε από την εταιρεία περισσότερες πληροφορίες ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και φυσικά ως προς το αν θα εισαχθεί στην χώρα μας.
Η τιμή θα παίξει σημαντικό λόγο καθώς δεν αναμένεται να έχει την εξέλιξη που έχει φανεί στο KOVE και αντανακλάται και στην ζυγαριά μεταξύ άλλο. Παρόλο που η απόδοση δεν διαφέρει πολύ από τον υπόλοιπο ανταγωνισό, όπως αυτός έχει διαμορφωθεί από KTM-Beta την τελευταία κυρίως πενταετία που η ιπποδύναμη έπεσε, τα κιλά του νέου COV 500X κάνουν την διαφορά αλλά προς τα πάνω. Σχεδόν είκοσι κιλά βαρύτερο από τα αντίστοιχα KTM και Beta και με παρόμοια απόδοση, η τιμή του COV 500X θα είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του... 

Ετικέτες