Νέο BMW R 1300 GS 2022: Οι φωτογραφίες του πρωτότυπου

Ξεκίνησαν οι δοκιμές στο δρόμο
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

25/6/2021

Το εξώφυλλο του γερμανικού περιοδικού Motorrad έχει ως κεντρικό θέμα το εντελώς νέο BMW R 1300 GS και τις πρώτες φωτογραφίες του πρωτότυπου που δοκιμάζουν οι Γερμανοί στους δρόμου.

Η μοτοσυκλέτα έχει πολύ έντονο καμουφλάζ και είναι ξεκάθαρο πως η BMW δεν θέλει να μας δώσει ακόμα την ευκαιρία να μαντέψουμε την τελική μορφή της μοτοσυκλέτας.

Οπότε το γεγονός πως με την πρώτη ματιά σου θυμίζει υπερυψωμένο KTM Superduke GT, δεν σημαίνει πως αυτή θα είναι και η τελική μορφή της μοτοσυκλέτας.

Από την άλλη μεριά, είναι ολοφάνερο πως ο νέος boxer κινητήρας θα αποκτήσει καινούριες υγρόψυκτες κυλινδροκεφαλές και δεν θα έχει μόνο υγρόψυκτες κεφαλές όπως το 1250.

Ο κυβισμός των 1300 κυβικών που αναφέρει με απόλυτη βεβαιότητα το γερμανικό Motorrad είναι ένας αριθμός που είχε ακουστεί στο πρόσφατο παρελθόν για την πιθανότητα δημιουργίας έκδοσης M 1300 GS με τον σημερινό κινητήρα του 1250 GS.

Μάλιστα δεν αποκλείεται η πρώτη μοτοσυκλέτα με αυτόν το νέο υγρόψυκτο boxer να ονομάζεται M 1300 GS και μετά να ακολουθήσουν οι “συμβατικές” εκδόσεις.

Κάτι αντίστοιχο είχε κάνει και στο παρελθόν η BMW, όπου πρώτα είχε παρουσιάσει τον κινητήρα των 100 ίππων στη σειρά HP και μετά τον έβαλε στα R 1200 GS του 2009.

Συνεχίζοντας την παρατήρηση των φωτογραφιών του πρωτότυπου, φαίνεται πως την ανάγκη για ψύξη του κινητήρα θα αναλάβουν δύο ξεχωριστά ψυγεία, τοποθετημένα δεξιά κι αριστερά του Telelever. Η εξάτμιση έχει αποκτήσει ένα μεγάλο καζανάκι κάτω από τον κινητήρα, σε μια προσπάθεια των σχεδιαστών να κάνουν όσο πιο μικρό σε όγκο γίνεται το τελικό της εξάτμισης. Το πρωτότυπο εξακολουθεί να έχει τα φρένα της Heyes.  

Πηγή: Motorrada.de, Visor Dwon, Motorcycle.com


Leoncino Bobber 400 – Η πρώτη V2 μοτοσυκλέτα της Benelli έφτασε Ελλάδα [Τιμή]

Νέα cruiser μοτοσυκλέτα με 33,5 ίππους στα 165 κιλά χωρίς υγρά
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

10/12/2025

Η Leoncino Bobber 400 είναι μία cruiser μοτοσυκλέτα μικρομεσαίων κυβικών με V2 κινητήρα, που μάλιστα είναι ο πρώτος στην ιστορία της Benelli.

Να αναφέρουμε εδώ πως την μοτοσυκλέτα την είχαμε δει από κοντά στην έκθεση EICMA του 2024. Ο V2 κινητήρας 60 μοιρών 385 κυβικών είναι υγρόψυκτος και 8-βάλβιδος και αποδίδει 33,5 ίππους στις 8.000 στροφές και 3,57 kg.m ροπής στις 5.000 στροφές, ενώ το πλαίσιο είναι ατσάλινο σωληνωτό.

Την ανάρτηση αναλαμβάνει ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 125 mm και δύο αμορτισέρ με διαδρομή 100 mm. Στο σύστημα πέδησης συναντάμε μονό δίσκο 300 mm με τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα μπροστά και μονό δίσκο 240 mm με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.

Leoncino

Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 165 κιλά χωρίς υγρά, με την χωρητικότητα του ρεζερβουάρ καυσίμου να είναι στα 15 λίτρα. Το ύψος της σέλας είναι στα 730mm και το μεταξόνιο στα 1.520 mm, ενώ εντύπωση προκαλεί η διάσταση του μπροστινού ελαστικού που είναι 130/90 με τους τροχούς να είναι 16 ιντσών τόσο μπροστά, όσο και πίσω.

Ο εξοπλισμός της μοτοσυκλέτας περιλαμβάνει Traction Control με δυνατότητα απενεργοποίησης, καθρέπτες bar-end και ABS της Bosch.

Η μοτοσυκλέτα είναι διαθέσιμη σε χρώματα Desert Tan και Midnight Black και η τιμή της έχει οριστεί στα 5.690 ευρώ.