Νέο ηλεκτρικό Redshift ΜΧ

Από το

Μαύρο Σκύλο

26/3/2012

Η δραστηριότητα γύρω από τις ηλεκτροκίνητες μοτοσυκλέτες έχει ιδιαίτερη ανάπτυξη στις Ηνωμένες Πολιτείες και το νεώτερο μοντέλο που παρουσιάστηκε στα μέσα Φεβρουαρίου στην έκθεση Indy Dealer Expo, είναι το Redshift MX. Πρόκειται για μια motocross μοτοσυκλέτα που υπόσχεται επιδόσεις αντίστοιχες με μοτοσυκλέτα που έχει τετράχρονο κινητήρα 250 κυβικών, αλλά με πολύ αραιότερη συντήρηση. Οι ιθύνοντες της εταιρείας λένε ότι αρκεί ένας έλεγχος κάθε 200 ώρες λειτουργίας, αριθμός που υπερβαίνει την συνηθισμένη χρήση ενός έτους. Οι μπαταρίες της έχουν ισχύ 5,2Kwh και η διάρκειά τους μπορεί να φθάσει τις δυο ώρες. Η απόδοσή του είναι 25 ίπποι σε συνεχή λειτουργία, ενώ φθάνει τους 40 για περιορισμένο χρόνο δέκα δευτερολέπτων. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες με διαδρομή 30,5 εκατοστά εμπρός και πίσω, οι ζάντες έχουν τις κλασσικές διαστάσεις των motocross με την εμπρός να έχει διάμετρο 21 ίντσες και την πίσω 19 και το βάρος της είναι 117 κιλά, ενώ με το κιτ για νόμιμη κυκλοφορία στον δρόμο φθάνει τα 122,5 κιλά. H απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι 94 εκατοστά και η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 130 χιλιόμετρα. Η εταιρεία δέχεται ήδη προπαραγγελίες, με την τιμή της να είναι μάλλον τσιμπημένη στα 14.995 δολάρια (περίπου 11.450 ευρώ). Τo αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό της κατασκευής της είναι το πλαίσιο. Το φτιάχνουν από αλουμίνιο με μηχανουργικές κατεργασίες και δίχως κολλήσεις, αφού τα τμήματα που το αποτελούν συνδέονται με βίδες. Το πλαίσιο αποτελεί και τον φορέα για τον κινητήρα, αλλά και για τις μπαταρίες. Για τυχόν ενδιαφερόμενους υπάρχει η διεύθυνση της εταιρείας στο www.faster-faster.com

Norton: Οι νέοι χρωματισμοί της γκάμας της - Τέλος το φουλ γκρι

Η παλέτα περιλαμβάνει επτά συνολικά χρωματισμούς
norton atlas
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/4/2026

Η ινδική TVS Motor που είναι η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Norton, η οποία έχει μπει σε μία νέα φάση με τέσσερα νέα μοντέλα που αναμένεται να κυκλοφορήσουν σύντομα.

Στην EICMA είχαμε δει από κοντά τις Norton Manx, Manx R, Atlas και Atlas GT και η εταιρεία είχε δείξει μία περίεργη εμμονή στους γκρι χρωματισμούς. Πλέον οι τέσσερις μοτοσυκλέτες θα είναι διαθέσιμες εκτός του Trophy Silver στους χρωματισμούς Matrix Black, Senopia Orange, Carbon, Celestian Grey, Verona Green και Glacier Blue, που μπορείτε να δείτε αναλυτικά στο επίσημο site της εταιρείας.

norton manx

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως τη Norton Motorcycles έχει αναλάβει στην χώρα μας η εταιρεία MUVUS που αντιπροσωπεύει ήδη τις CFMOTO, Royal Enfield, LETBE και Polaris. Μάλιστα η TVS έχει συγκεκριμένο πλάνο για την Ευρώπη και η Ελλάδα θα είναι από τους πρώτους τους σταθμούς, όπως είχαμε αποκαλύψει λίγους μήνες νωρίτερα.

Εμείς αναμένουμε σύντομα την άφιξη τους για να οδηγήσουμε τις νέες μοτοσυκλέτες της Norton και να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Ετικέτες