Norton: Οι νέοι χρωματισμοί της γκάμας της - Τέλος το φουλ γκρι

Η παλέτα περιλαμβάνει επτά συνολικά χρωματισμούς
norton atlas
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/4/2026

Η ινδική TVS Motor που είναι η ιδιοκτήτρια εταιρεία της Norton, η οποία έχει μπει σε μία νέα φάση με τέσσερα νέα μοντέλα που αναμένεται να κυκλοφορήσουν σύντομα.

Στην EICMA είχαμε δει από κοντά τις Norton Manx, Manx R, Atlas και Atlas GT και η εταιρεία είχε δείξει μία περίεργη εμμονή στους γκρι χρωματισμούς. Πλέον οι τέσσερις μοτοσυκλέτες θα είναι διαθέσιμες εκτός του Trophy Silver στους χρωματισμούς Matrix Black, Senopia Orange, Carbon, Celestian Grey, Verona Green και Glacier Blue, που μπορείτε να δείτε αναλυτικά στο επίσημο site της εταιρείας.

norton manx

Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε πως τη Norton Motorcycles έχει αναλάβει στην χώρα μας η εταιρεία MUVUS που αντιπροσωπεύει ήδη τις CFMOTO, Royal Enfield, LETBE και Polaris. Μάλιστα η TVS έχει συγκεκριμένο πλάνο για την Ευρώπη και η Ελλάδα θα είναι από τους πρώτους τους σταθμούς, όπως είχαμε αποκαλύψει λίγους μήνες νωρίτερα.

Εμείς αναμένουμε σύντομα την άφιξη τους για να οδηγήσουμε τις νέες μοτοσυκλέτες της Norton και να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.

Ετικέτες

Stark Future: Καλύτερη χρονιά μέχρι τώρα το 2025 - Αύξηση πωλήσεων 77%

Έρχονται νέες ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες το 2026
Stark Future άνοδος πωλήσεων 2025
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/1/2026

Η Stark Future συνεχίζει την άνοδο της, με αύξηση πωλήσεων 77% σε ετήσια βάση και κύκλο εργασιών που έφτασε τα 115 εκατ. ευρώ το 2025.

Η άνοδος της μικρής σε μέγεθος Stark Future δείχνει να γίνεται με γοργό ρυθμό, με την εταιρεία ηλεκτρικών μοτοσυκλετών να ανακοινώνει αύξηση πωλήσεων κατά 77% σε σχέση με το 2024, φτάνοντας έσοδα 115 εκατ. ευρώ μέσα στο 2025.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η Stark κατάφερε να είναι κερδοφόρα σε πέντε από τους τελευταίους εννέα μήνες του 2025, ενώ παράλληλα προετοιμάζει την επέκταση της γκάμας της για το 2026, η οποία σήμερα περιλαμβάνει τα Varg EX, MX 1.2 και το ταξινομήσιμο SM supermoto.

Το μεγαλύτερο μέρος της ανάπτυξης της Stark το 2025 προήλθε από το ήδη υπάρχον δίκτυο αντιπροσώπων της, σύμφωνα με επίσημο δελτίο Τύπου. Ωστόσο, η εταιρεία τονίζει ότι η "ταχεία επέκταση σε νέες περιοχές και αγορές" συνέβαλε επίσης καθοριστικά στηn καλύτερη χρονιά της έως τώρα.

Μόνο στο τέταρτο τρίμηνο του έτους, η Stark κατέγραψε αύξηση 97%, ενώ δηλώνει ότι μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο ευθύνεται για πάνω από 3% των συνολικών πωλήσεων μοτοσυκλετών enduro, με την βοήθεια των αγωνιστικών επιτυχιών της. Στόχος της Stark Future είναι να αυξήσει περαιτέρω αυτό το ποσοστό, ενώ ήδη εξελίσσει νέα μοντέλα που θα απευθύνονται σε μεγαλύτερα τμήματα της αγοράς μοτοσυκλέτας.

Ο Anton Wass, διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής της Stark Future, απέδωσε την επιτυχία της εταιρείας στο γεγονός ότι τα ηλεκτρικά της μοντέλα προσφέρουν ανώτερη εμπειρία σε σχέση με τις θερμικές μοτοσυκλέτες, δηλώνοντας:

" Αυτή η χρονιά απέδειξε μια απλή θεωρία, όταν προσφέρεις στην αγορά ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες που είναι ανώτερες από τις θερμικές, οι αναβάτες αλλάζουν. Εξελιχθήκαμε γρήγορα, με πειθαρχία, και δείξαμε σταθερή ανάπτυξη, ενώ ταυτόχρονα χτίζαμε την εφοδιαστική αλυσίδα για να μπορέσει να κλιμακωθεί. Στη συνέχεια, θα εφαρμόσουμε την ίδια επιτυχημένη συνταγή σε μεγαλύτερες κατηγορίες, ενώ θα συνεχίσουμε την ανάπτυξη μας και εκτός δρόμου."

Σε ό,τι αφορά την αγωνιστική παρουσία των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών, η Stark ανακοίνωσε ότι θα συμμετάσχει στο Red Bull Erzbergrodeo το 2026, μετά την απόφαση να επιτρέπεται η συμμετοχή ηλεκτρικών μοντέλων υπό τους ίδιους αγωνιστικούς και τεχνικούς κανονισμούς με τις θερμικές.