QJMotor SRV400 Tourer - Νέα μικρή τουριστική μοτοσυκλέτα από την Κίνα

Πληθωρική στην εμφάνιση, με κυβισμό και αποδόσεις κάτω των αναμενόμενων για την κατηγορία
QJMotorSRV400Tourer
Από το

motomag

8/5/2025

Πατώντας πάνω στο μικρό cruiser SRV400, η QJMotor παρουσίασε μια τουριστική πρόταση με “αέρα από Indian” και δεν μπορούμε πάρα να αναρωτηθούμε αν θα ακολουθήσουν και εκδόσεις βασισμένες στα μεγαλύτερα SRV600V και SRV900V.

Η QJMotor παρουσίασε μια νέα τουριστική μοτοσικλέτα με πλήρη εξοπλισμό και κυβισμό κάτω των 400 κ.εκ. και αισθητική που παραπέμπει στο Indian Roadmaster.
Είναι εμφανές ότι οι μεγάλες, αμερικανικού τύπου τουριστικές μοτοσικλέτες, αποτελούν έμπνευση για την πρώτη αντίστοιχη μοτοσικλέτα από την αναπτυσσόμενη κινεζική εταιρεία QJMotor. Πιο συγκεκριμένα, εκ πρώτης όψεως μοιάζει αρκετά με την Indian Roadmaster, ωστόσο, υπάρχει μία βασική διαφορά, η μοτοσικλέτα αυτή διαθέτει έναν V-Twin κινητήρα μόλις 385 κ.εκ.

Αυτός είναι ίσως το ένα πέμπτο του μεγέθους που θα περίμενε κανείς σε μια τέτοια μοτοσικλέτα, κάτι που σημαίνει πως το συγκεκριμένο μοντέλο δύσκολα θα σημείωνε επιτυχία σε αγορές όπως η Ευρωπαϊκή ή πόσο μάλλον η Αμερικάνικη. Παρ’ όλα αυτά, δεδομένου του ρυθμού ανάπτυξης της QJMotor, είναι πιθανό, αν όχι αναμενόμενο, να εμφανιστεί σύντομα μια αντίστοιχα τουριστική μοτοσυκλέτα, με μεγαλύτερο κινητήρα.

Είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς τον ρυθμό επέκτασης της QJMotor. Η εταιρεία, θυγατρική της Qianjiang και αδελφή εταιρεία των Benelli, Keeway, Morbidelli και άλλων, ιδρύθηκε μόλις πριν από πέντε χρόνια. Σήμερα, διαθέτει πάνω από 130 μοντέλα παγκοσμίως, από ηλεκτρικά σκούτερ έως superbike 1000cc με τεχνογνωσία από την MV Agusta. Νέα μοντέλα εμφανίζονται σχεδόν κάθε λίγες εβδομάδες, και το πιο πρόσφατο είναι αυτή η τουριστική έκδοση βασισμένη στην SRV400, που έχει ήδη λάβει έγκριση τύπου στην Κίνα.

Η QJMotor διαθέτει πλήρη γκάμα cruiser, συμπεριλαμβανομένης της SRV600V.
Η SRV400VS ήδη πωλείται στην Κίνα, με έναν V-Twin κινητήρα 385cc, DOHC, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, ανεστραμμένο πιρούνι και συμμόρφωση με τα πρότυπα εκπομπών Euro 5+, που της επιτρέπει να κυκλοφορεί στις πιο αυστηρές αγορές παγκοσμίως. Η νέα παραλλαγή, που ενδέχεται να ονομαστεί SRV400VT λόγω του τουριστικού της χαρακτήρα, χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με 35 ίππους, αλλά δομείται σε ένα πολύ πιο ογκώδες τουριστικό σύνολο με εκτεταμένη προστασία από τον αέρα που αναπόφευκτα ανεβάζει και το βάρος.

Παρότι το βάρος των 224 κιλών δεν είναι μεγάλο για τουριστική μοτοσικλέτα, είναι παραπάνω από αρκετό για έναν κινητήρα 400 κ.εκ. πόσο μάλλον με την προσθήκη δύο επιβάτών και των αποσκευών τους, μιας και αυτός είναι ο χαρακτήρας την εν λόγω μοτοσυκλέτας. Στην Ασιατική αγορά ίσως να μοιάζει λογικότερη η εισαγωγή του συγκεκριμένου μοντέλου, αλλά δύσκολα θα πεισθούν πολλοί αναβάτες στην Δύση ότι αποτελεί μια ανταγωνιστική επιλογή. Σύμφωνα με τα έγγραφα έγκρισης τύπου, η μέγιστη ταχύτητα είναι τα 150 χλμ./ώρα, χωρίς όμως να αναφέρεται πόσος χρόνος απαιτείται για να φτάσει εκεί.

Αν και η μοτοσικλέτα δεν μοιάζει να είναι ιδιαίτερα εμπορική, στις δυτικές τουλάχιστον αγορές, δείχνει πως η QJMotor εισέρχεται σε ακόμη μία κατηγορία της αγοράς. Δεδομένου του πόσο γρήγορα αναπτύσσει νέα μοντέλα, και του γεγονότος ότι ήδη διαθέτει μια σειρά ισχυρών μοτοσικλετών όπως το cruiser SRV900V με V-4 κινητήρα 900 κ.εκ. και 110 ίππους, η δημιουργία μιας μεγάλης τουριστικής μοτοσικλέτας με επιδόσεις που να καλύπτουν τις προσδοκίες του διεθνούς κοινού φαίνεται να είναι ένα λογικό επόμενο βήμα.

 

Ετικέτες

Honda CB125F 2026: Η πρώτη μοτοσυκλέτα της Honda που σβήνει στα φανάρια!

Έρχεται με Idling Stop, TFT οθόνη με συνδεσιμότητα και θύρα φόρτισης USB-C 
CB125F 26MY
Από το

motomag

8/5/2025

Το ανανεωμένο CB125F φέρνει μια σειρά από αναβαθμίσεις εμπνευσμένες από μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες και μια πρωτιά για τη Honda στη 26χρονη πορεία του μοντέλου.

Η τεχνολογία εξοικονόμησης Idling Stop εμφανίζεται για πρώτη φορά σε χειροκίνητη μοτοσυκλέτα Honda. Η νέα οθόνη TFT 4,2”, το Honda RoadSync και η θύρα USB-C εισάγουν τεχνολογία, χρηστικότητα και ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις.

Επανασχεδιασμένο fairing και φωτιστικά σώματα προσδίδουν μια πιο δυναμική εικόνα. Ο κινητήρας ‘enhanced Smart Power’ (eSP) συμμορφώνεται με τα αυστηρότερα πρότυπα Euro5+ και προσφέρει ισχυρή απόδοση στα 125 κ.εκ.

Η δημοφιλής μοτοσυκλέτα CB125F είναι συμβατή με άδεια οδήγησης κατηγορίας Α1 και έχει δεχθεί σημαντικές αναβαθμίσεις για το μοντέλο του 2026 (26YM) με μια σειρά από στοιχεία εμπνευσμένα από μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, παραμένοντας έτσι ελκυστική επιλογή για αναβάτες κάθε ηλικίας που αναζητούν χρηστικότητα, οικονομία και σύγχρονη τεχνολογία.

Στη δεκαετία από την κυκλοφορία του στην Ευρώπη το 2015, το CB125F απέκτησε πιστό κοινό με πάνω από 82.000 πωλήσεις, με το Ηνωμένο Βασίλειο να προηγείται και ακολουθούν η Γαλλία και η Γερμανία.

Στην καρδιά του νέου CB125F βρίσκεται ο επανασχεδιασμένος κινητήρας enhanced Smart Power (eSP), που προσφέρει εξαιρετική οικονομία καυσίμου (1.5 λίτρο/100 χλμ) και αξιόλογες επιδόσεις 125cc, με αυτονομία που ξεπερνά τα 700km από το ρεζερβουάρ των 11 λίτρων.

Η σημαντικότερη αναβάθμιση στον κινητήρα είναι η ενσωμάτωση της τεχνολογίας Idling Stop, που για πρώτη φορά εφαρμόζεται σε χειροκίνητη Honda μοτοσυκλέτα, μετά από επιτυχημένη χρήση σε scooter όπως τα Vision 110, SH125i, PCX125 και το Gold Wing Tour με κιβώτιο DCT. Η τεχνολογία σβήνει αυτόματα τον κινητήρα σε στάση και τον επανεκκινεί αθόρυβα με την απελευθέρωση του συμπλέκτη, μειώνοντας κατανάλωση και ρύπους.

Με ανανεωμένες γραμμές, ακολουθεί τη σχεδιαστική γλώσσα των μεγαλύτερων μοντέλων της σειράς CB, με πλατύτερο ρεζερβουάρ, ανανεωμένο μπροστινό fairing και μαύρη φιμέ ζελατίνα. Στο πίσω μέρος, το μεγάλο κάλυμμα ουράς προσθέτει δυναμισμό. Τα νέα χαρακτηριστικά LED φώτα εμπρός και πίσω συμβάλουν στην αύξηση της ορατότητας.

CB125F TFT

Στο τμήμα του εξοπλισμού σημαντικότερη τεχνολογική προσθήκη είναι η νέα έγχρωμη TFT οθόνη 4,2", υψηλής ευκρίνειας, που ενημερώνει τον αναβάτη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και υποστηρίζει συνδεσιμότητα smartphone μέσω Honda RoadSync για κλήσεις και μουσική. Διαθέτει και θύρα USB-C κοντά στο τιμόνι για φόρτιση συσκευών.

Το νέο CB125F του 2026 θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εντυπωσιακές αποχρώσεις:

Imperial Red Metallic, Matt Marvel Blue Metallic και το νέο Matt Axis Gray Metallic

CB125F colours

Ετικέτες