Royal Enfield Meteor 350 - Τρία νέα χρώματα, άμεσα διαθέσιμα

Fireball Blue, Fireball Matt Green και Supernova Red
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

24/8/2022
Τρία νέα χρώματα αποκτά η Royal Enfield Meteor 350, τα Fireball Blue, Fireball Matt Green και Supernova Red, που ανεβάζουν σε 10 τους χρωματικούς συνδυασμούς που είναι άμεσα διαθέσιμοι.
 
Στο Fireball Matt Green το ρεζερβουάρ είναι ματ πράσινο, με ασορτι πλευρικά πάνελ και σειρήτι στις ζάντες
 
Στο Fireball Blue το ρεζερβουάρ είναι σκουρο μπλε γυαλιστερό με κίτρινα διακοσμητικά λογότυπα και κίτρινα αυτοκόλλητα στα πλευρικά πάνελ και τους τροχούς
 
Τέλος στο Supernova Red κυριαρχεί η διχρωμία κόκκινου/μαύρου στο ρεζερβουάρ και τα πλευρικά πάνελ.
 
Όλα τα χρώματα είναι άμεσα διαθέσιμα από την ελληνική αντιπροσωπεία Royal Enfield Hellas.

QJMOTOR COV 500 X: Νέα Enduro από τους Κινέζους - 47,6hp/134kg

Με 47,6 ίππους στα 134 κιλά!
cover
Από τον

Παύλο Καρατζά

21/11/2025

Η QJMOTOR παρουσιάζει τη νέα Enduro μοτοσυκλέτα COV 500 X, που αποδίδει 47,6 ίππους και ζυγίζει γεμάτη 134 κιλά.

Ο κινητήρας της COV 500 X είναι ένας μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 449,4 κυβικών που αποδίδει 47,6 ίππους στις 9.500 στροφές και 4,3 kg.m ροπής στις 7.500 στροφές, είναι εναρμονισμένος με προδιαγραφές Euro5+ και συνδυάζεται με 6τάχυτο κιβώτιο.

Το πιρούνι της είναι ανεστραμμένο και πίσω φέρει ένα monoshock αμορτισέρ χωρίς όμως να δίνονται πληροφορίες ως προς τις διαδρομές. Το βάρος της μοτοσυκλέτας ανακοινώνεται στα 134 κιλά, με γεμάτο το ντεπόζιτο χωρητικότητας 10 λίτρων.

COV

Οι τροχοί είναι 21 ιντσών μπροστά και 18 πίσω, τονίζοντας τον χωμάτινο προσανατολισμό της μοτοσυκλέτας. Το μεταξόνιο της COV 500 X είναι στα 1.495 mm και το ύψος της σέλας ορίζεται στα 960 mm.

Αναμένουμε από την εταιρεία περισσότερες πληροφορίες ως προς τα τεχνικά χαρακτηριστικά, την τιμή και φυσικά ως προς το αν θα εισαχθεί στην χώρα μας.
Η τιμή θα παίξει σημαντικό λόγο καθώς δεν αναμένεται να έχει την εξέλιξη που έχει φανεί στο KOVE και αντανακλάται και στην ζυγαριά μεταξύ άλλο. Παρόλο που η απόδοση δεν διαφέρει πολύ από τον υπόλοιπο ανταγωνισό, όπως αυτός έχει διαμορφωθεί από KTM-Beta την τελευταία κυρίως πενταετία που η ιπποδύναμη έπεσε, τα κιλά του νέου COV 500X κάνουν την διαφορά αλλά προς τα πάνω. Σχεδόν είκοσι κιλά βαρύτερο από τα αντίστοιχα KTM και Beta και με παρόμοια απόδοση, η τιμή του COV 500X θα είναι το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό του... 

Ετικέτες