TTS Performance Triumph Rocket 300 - Με κομπρέσορα και 300+ hp!

Μετά το SuperBusa έρχεται το Ultimate Rocket
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

1/12/2022

Ο βρετανικός βελτιωτικός οίκος TTS Performance που ειδικεύεται στην παρουσίαση κτηνωδών μοτοσυκλετών με κομπρέσορες της Rotrex -όπως το SuperBusa-, παρουσίασε μια ακόμη ωδή στην υπερβολή, το Triumph Rocket 300 όπου το αριθμητικό συνθετικό του ονόματος αφορά στον αριθμό των ίππων του.

Η TTS αναφέρει πως για την εξέλιξη του κιτ για το Rocket 300 -με βάση τη σπέσιαλ έκδοση Rocket 3 TFC των 179 hp-, χρειάστηκαν δύο χρόνια, ενώ πέρα από την αύξηση της ιπποδύναμης στους 300+ hp (στο δυναμόμετρο έδειξε μέχρι 340 hp με ροπή... 37 κιλών, ενώ για την ώρα η TTS αναφέρει στο κιτ μόνο την ιπποδύναμη ως "300+"), έχει γίνει τέτοια δουλειά ώστε η μοτοσυκλέτα να δείχνει εργοστασιακή.

Η TTS κάνει λόγο για επιτάχυνση 0-400 m σε 10 δευτερόλεπτα, με ταχύτητα εξόδου 245 χλμ/ώρα, ενώ η πραγματική τελική ταχύτητα φτάνει τα 283 χλμ/ώρα.

Κάθε περίβλημα από τον συγκεκριμένο μηχανικό υπερσυμπιεστή Rotrex C30-94 προέρχεται από ένα συμπαγές κομμάτι αλουμινίου που ζυγίζει 70 κιλά, ενώ μετά την κατεργασία 5 αξόνων της TTS φτάνει να ζυγίζει 12 στο τελειωμένο εξάρτημα.

Όπως δηλώνει η TTS, έχει ήδη πουλήσει τα πρώτα 10 Rocket 300 κιτ, ενώ ετοιμάζει 5 ακόμα.

Το πακέτο του υπερσυμπιεστή για Rocket 3 (υπερσυμπιεστής, ψυγείο λαδιού, σωληνώσεις, κλπ. ενώ δεν γνωρίζουμε αν περιλαμβάνεται και η εξάτμιση της Zard) κοστίζει 8.000 βρετανικές λίρες, ήτοι 9.316 λίρες με τη σημερινή ισοτιμία, ενώ ο Richard Albans της TTS αναφέρει πως για να βγάλει η μοτοσυκλέτα τους επιθυμητούς 300 hp χρειάζονται νέοι εκκεντροφόροι και πιστόνια που κοστίζουν άλλες 1.500 λίρες, δηλαδή 1.746 ευρώ.

Για περισσότερες πληροφορίες και για παραγγελίες, δείτε ΕΔΩ

EICMA: Yadea Velax 2026 - Στην Ευρώπη η νέα σειρά σκούτερ – Σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις

Δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου - Αυτονομία έως και 110 χλμ.
Yadea Velax EICMA 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

17/11/2025

Η Yadea φέρνει στην Ευρώπη τη σειρά Velax που απαρτίζεται από τρία νέα μοντέλα τα Velax U, Velax H και Velax H-Fast Charge, ενισχύοντας περαιτέρω την γκάμα της.

Οι τρεις εκδόσεις του Velax δεν έχουν διαφορές αναφορικά με τις διαστάσεις με το μήκος και το πλάτος να βρίσκεται για όλα στα 1.944 και 704 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιο είναι επίσης ίδιο στα 1.331 χλστ. και οι τροχοί έχουν ζάντες 14 ιντσών και ελαστικά 90/90 εμπρός και 100/90 πίσω.

Στα φρένα έχουμε συνδυασμένο σύστημα πέδησης με δίσκους 220 χλστ. και στα δύο άκρα, με το συμβατικό πιρούνι και τα διπλά αμορτισέρ να φροντίζουν για την ανάρτηση του Velax.

Τα Velax έχουν σύστημα που επιτηρεί την κατάσταση της μπαταρίας τους διαρκώς, ακόμη και όταν δεν λειτουργούν και μπορούν να ενημερώνουν τον αναβάτη μέσω της σχετικής εφαρμογής για smartphone της κινέζικης εταιρείας, προσφέροντας έτσι τη δυνατότητα απομακρυσμένου ελέγχου, όπως για παράδειγμα το ξεκλείδωμα του σκούτερ από απόσταση.

Μέσω της ίδιας εφαρμογής το Velax μπορεί να ενημερώσει σε πραγματικό χρόνο τον αναβάτη στην περίπτωση που το σκούτερ κουνηθεί από τη θέση του, ενώ το ηλεκτρικό του σύστημα μπορεί να δεχτεί ενημερώσεις επίσης απομακρυσμένα.

Το Velax ξεκλειδώνει μέσω Bluetooth ασύρματα, σε όλες τις εκδόσεις του, έχει συνδυασμένο σύστημα πέδησης -το ABS απουσιάζει- με δίσκους 220 χλστ. και στα δύο άκρα, ασύρματο σύστημα εκκίνησης και τροχούς 14 ιντσών.

Τα τρία Velax διαφέρουν μεταξύ τους ως προς τις επιδόσεις που προσφέρουν και τον τρόπο που φορτίζουν. Η έκδοση U έχει ηλεκτρικό κινητήρα που αποδίδει σταθερά τέσσερεις ίππους και 6,6 ίππους μέγιστη ισχύ και η τελική του φτάνει τα 80 χλμ./ώρα. Το ηλεκτρικό μοτέρ τροφοδοτείται από δύο αποσπώμενες μπαταρίες λιθίου NMC (θετικό ηλεκτρόδιο από νικέλιο, μαγγάνιο και κοβάλτιο) των 2,07 kWh έκαστη, οι οποίες, σύμφωνα με τη Yadea, του προσφέρουν αυτονομία έως και 110 χλμ., ενώ χρειάζονται επτά ώρες για να φορτίσουν από οικιακή πρίζα.
 
Η εκδοση είναι η βασική έκδοση της σειράς με κινητήρα 2,68 ίππων (2 kW), μέγιστη ισχύ στους 4,3 ίππους και τελική ταχύτητα στα 60 χλμ./ώρα. Εδώ η μπαταρία είναι LFP (ηλεκτρόδιο φωσφορικού λιθίου σιδήρου -LiFePO4), που έχει χαμηλότερο κόστος, μεγαλύτερη διάρκεια ζωής και φορτίζει σχετικά πιο αργά και χωρητικότητα 2,16 kWh. Και εδώ για μία πλήρη φόρτιση χρειάζονται επτά ώρες, η αυτονομία φτάνει έως τα 66 χλμ. και το βάρος του σκούτερ ανακοινώνεται στα 92 κιλά.

Ακολουθεί η H που έχει επίσης μπαταρία LFP στα 2,28 kWh, όμως αυτή είναι 76 Volt (από 72) και προσφέρει δυνατότητα ταχυφόρτισης. Η Yadea αναφέρει ότι μπορεί να φορτίσει από το 20 στο 80% σε 20 λεπτά και προσφέρει την ίδια αυτονομία των 66 χλμ. με την έκδοση H να έχει και λίγο μεγαλύτερη τελική στα 65 χλμ./ώρα.

Στην EICMA η Yadea παρουσίασε και το οικοσύστημα που έχει δημιουργήσει για τα ηλεκτρικά της μοντέλα με σταθμούς ανταλλαγής μπαταριών που λειτουργούν 24 ώρες το 24ωρο όλη την εβδομάδα, όπως και μία νέα μπαταρία που μπορεί να λειτουργήσει με -20 βαθμούς Κελσίου.