V-Strom 250: Στην Ελλάδα το ερχόμενο καλοκαίρι!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/10/2016

Οι δύο νέες μοτοσυκλέτες με τον κινητήρα του Inazuma, που έδειξε η Suzuki στην CIMA -την μεγάλη κινέζικη έκθεση μοτοσυκλέτας- επιβεβαιώθηκε ότι θα προετοιμαστούν για τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, με παραγωγή που μάλλον θα ξεκινήσει την Άνοιξη.

Η Ελλάδα θα είναι από τις πρώτες χώρες που θα υποδεχτούν τα νέα 250άρια μέσα στο καλοκαίρι χωρίς ωστόσο να υπάρχει ακόμα καμία πρόβλεψη για την τιμή, που είναι και η κυρίαρχη ερώτηση από την πρώτη στιγμή που οι φωτογραφίες τους κάνουν τον γύρο του internet…

 

Περιμέναμε σίγουρα το GSX250R από τις αρχές του '16, όταν και το πρωτοείδαμε, θυμηθείτε όσα είχαμε γράψει τον Ιανουάριο

 

Είναι αλήθεια ότι η Suzuki καθυστέρησε να βγάλει στην παραγωγή μία τέτοια μοτοσυκλέτα, καθώς από την επόμενη χρονιά θα αρχίσει να υπάρχει και ανταγωνισμός στην κατηγορία αυτή που ξανά γεννιέται από την αρχή. Αν είχε το V-Strom δύο χρόνια πριν ήταν βέβαιο πως θα είχε κυριαρχήσει, ενώ τώρα θα πρέπει να το κάνει παλεύοντας με λίγο μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, που ίσως όμως να είναι και υπολογίσιμα ακριβότερες, όπως το BMW G310 GS. Το μικρότερο των V-Strom δεν είναι καινούρια υπόθεση, η ελληνική πλευρά έχει τονίσει επανειλημμένα στην Suzuki, την ανάγκη να έχει ένα τέτοιο μοντέλο στην γκάμα της και μάλιστα με ανταγωνιστική τιμή, ενώ πέρσι το ακούγαμε για πρώτη φορά με την κωδική ονομασία G-Storm 250. Η Suzuki επέλεξε τελικά την έκθεση της Κίνας για να δείξει το νέο V-Strom, πράγμα απόλυτα κατανοητό με βάση τις ιδιαιτερότητες που ισχύουν στην αγορά της Ασίας, ευνοώντας τις μικρότερες σε κυβισμό μοτοσυκλέτες.

Κάθε χρόνο σε αυτή την έκθεση, αλλά και στην αντίστοιχη που γίνεται στο Δελχί, βλέπουμε εκατοντάδες άγνωστα σε εμάς μοντέλα, πολλά από τα οποία θα θέλαμε πραγματικά να τα οδηγήσουμε στις δικές μας συνθήκες. Οι συνήθειες κίνησης στις ελληνικές πόλεις, παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες ομοιότητες ανάμεσα στις ευρωπαϊκές, με την κατάσταση που επικρατεί στην Ασία, ωστόσο σπάνια βλέπουμε πολλά από αυτά τα μοντέλα να έρχονται και σε εμάς. Για να το επεκτείνουμε παραπέρα, κατά καιρούς έχουμε ζηλέψει και μοτοσυκλέτες που βρίσκει κανείς στην Βραζιλία, μία αγορά με μέγεθος σε αριθμούς μονάδων μεγαλύτερη από την Ευρωπαϊκή, αλλά έρχεται η οικονομική κρίση να εξαλείψει για πρώτη φορά μερικές από τις διαφορές αυτές.

Έστω και καθυστερημένα λοιπόν, με βάση τις δικές μας ανάγκες –ειδικότερες από την υπόλοιπη Ευρώπη- τόσο το V-Strom όσο και το GSX250R, έρχονται στην Ευρωπαϊκή αγορά και τις λεπτομέρειες θα τις μάθουμε πολύ σύντομα, στην EICMA όπου και θα παρουσιαστούν επίσημα. Στις φωτογραφίες βλέπουμε τα μοντέλα για την ασιατική αγορά και ιδιαίτερα το V-Strom είναι εξοπλισμένο με καλαίσθητες «μπεμβεδίζουσες» βαλίτσες, τα οποία θα έχουν άλλες προδιαγραφές από αυτά που θα δούμε σε λίγες μέρες στην EICMA.

Αν και η Suzuki δεν φημίζεται για την εμφάνιση των μοντέλων της, τόσο το V-Strom όσο και το GSX250R είναι αρκετά όμορφες μοτοσυκλέτες και η οπτική ταύτιση του GSX250R με το νέο superbike, φαίνεται ιδιαίτερα πετυχημένη.

Η ελληνική αντιπροσωπεία λοιπόν θα υποδεχτεί από τις πρώτες στην Ευρώπη τις νέες μοτοσυκλέτες, το αργότερο μέσα στον Αύγουστο του ’17, με πιθανότητα να είναι και νωρίτερα εδώ, ενώ δεσμεύεται και για την καλύτερη δυνατή τιμή. Το MOTO θα δει από κοντά τις νέες μοτοσυκλέτες στην EICMA και θα μεταφέρουμε όλες τις πληροφορίες κατευθείαν από τους ανθρώπους της Suzuki…

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες:

 

KTM 890 Adventure R Rally – Εμφάνιση και εξοπλισμός αντάξιος των εργοστασιακών ράλι

Το Rally προσθέτει στο 890 Adventure R αρκετό εξοπλισμό που θα πλήρωνες για βελτίωση
KTM 890 ADVENTURE R RALLY
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

26/3/2026

To 2024 η ΚΤΜ είχε παρουσιάσει το 890 Adventure R Rally ως μια περιορισμένης παραγωγής ειδική έκδοση για λίγους, με αρκετό ανώτερο εξοπλισμό που πλησίαζε πιο κοντά στις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των ράλι. Μετά από εκείνη την έκδοση των 700 μοτοσυκλετών παγκοσμίως, η ΚΤΜ επαναφέρει φέτος το Rally μοντέλο, χωρίς αυτή τη φορά να βάζει κανένα όριο την παραγωγή.

Η λογική του νέου 890 Adventure R Rally μολαταύτα διατηρεί τον ίδιο εκλεκτό χαρακτήρα, καθώς εμπλουτίζεται με αναρτήσεις από τα πάνω-πάνω ράφια. Επιλέγοντας από τη γκάμα WP Pro Components, το πιρούνι είναι το WP XPLOR PRO με τεχνολογία κωνικών βαλβίδων (Cone Valve), φτιάχνοντας δίδυμο με το αντίστοιχο αμορτισέρ WP XPLOR PRO.

Με διαδρομές 270 χιλιοστών μπροστά και πίσω, οι αναρτήσεις του Rally μοντέλου έχουν φτιαχτεί για να αντέχουν τις κακουχίες ενός αγώνα ράλι και τα πιο κακοτράχαλα εδάφη.

Ο κινητήρας των 889 cc αποδίδει εδώ 106 ίππους, έναν παραπάνω από το 890 Adventure R, και ροπή 10,2 χιλιογραμμόμετρων. Αυτή η διαφορά από το βασικό μοντέλο 890 Adventure R συνδέεται με το τελικό εξάτμισης Akrapovič Slip-on Line που φορά από το εργοστάσιο η νέα Rally έκδοση.

Στο ηλεκτρονικό πακέτο διαθέτει Offroad ABS, ride modes που περιλαμβάνουν τη Rally Mode, Traction Control σε συνδυασμό με σύστημα Motor Slip Regulation, ενώ η διεπαφή του αναβάτη για όλες τις ηλεκτρονικές ρυθμίσεις είναι μια οθόνη έγχρωμη TFT 5 ιντσών με στάνταρ συνδεσιμότητα και ενσωματωμένη πλοήγηση.

Η δε εμφάνιση προφανώς και ντύνεται σε χρώματα εμπνευσμένα από τα εργοστασιακά της Red Bull KTM Factory Racing.

KTM 890 ADVENTURE R RALLY

Τα βασικά στοιχεία που κάνουν το KTM 890 Adventure R Rally ένα ξεχωρίζει είναι τα εξής:

  • Αναρτήσεις WP XPLOR PRO
  • Εξάτμιση Akrapovič Slip-on Line
  • Σέλα Rally
  • Μαρσπιέ Factory Racing
  • TECH PACK που περιλαμβάνει Rally Mode, Quickshifter+, Cruise Control και Motor Slip Regulation
  • Έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών με πλοήγηση Turn-by-Turn+
  • Ανθεκτικές ζάντες (Heavy-Duty) 2.15x21” μπροστά και 4.00x18”πίσω
  • Προστατευτικά ρεζερβουάρ από ανθρακόνημα
  • Γρανάζι τελικής μετάδοσης Supersprox Stealth
  • Γραφικά Rally

Εννοείται πως το νέο 890 Adventure R Rally συνοδεύεται, όπως και όλα τα μοντέλα της ΚΤΜ πλέον, με τετραετή εργοστασιακή εγγύηση και αναμένεται να αρχίσει να βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής του Mattighofen - ναι, κατασκευάζεται στην Αυστρία - εντός του τρέχοντος μήνα (Μάρτιος 2026).

 

Ετικέτες