V-Strom 250: Στην Ελλάδα το ερχόμενο καλοκαίρι!

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/10/2016

Οι δύο νέες μοτοσυκλέτες με τον κινητήρα του Inazuma, που έδειξε η Suzuki στην CIMA -την μεγάλη κινέζικη έκθεση μοτοσυκλέτας- επιβεβαιώθηκε ότι θα προετοιμαστούν για τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, με παραγωγή που μάλλον θα ξεκινήσει την Άνοιξη.

Η Ελλάδα θα είναι από τις πρώτες χώρες που θα υποδεχτούν τα νέα 250άρια μέσα στο καλοκαίρι χωρίς ωστόσο να υπάρχει ακόμα καμία πρόβλεψη για την τιμή, που είναι και η κυρίαρχη ερώτηση από την πρώτη στιγμή που οι φωτογραφίες τους κάνουν τον γύρο του internet…

 

Περιμέναμε σίγουρα το GSX250R από τις αρχές του '16, όταν και το πρωτοείδαμε, θυμηθείτε όσα είχαμε γράψει τον Ιανουάριο

 

Είναι αλήθεια ότι η Suzuki καθυστέρησε να βγάλει στην παραγωγή μία τέτοια μοτοσυκλέτα, καθώς από την επόμενη χρονιά θα αρχίσει να υπάρχει και ανταγωνισμός στην κατηγορία αυτή που ξανά γεννιέται από την αρχή. Αν είχε το V-Strom δύο χρόνια πριν ήταν βέβαιο πως θα είχε κυριαρχήσει, ενώ τώρα θα πρέπει να το κάνει παλεύοντας με λίγο μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες, που ίσως όμως να είναι και υπολογίσιμα ακριβότερες, όπως το BMW G310 GS. Το μικρότερο των V-Strom δεν είναι καινούρια υπόθεση, η ελληνική πλευρά έχει τονίσει επανειλημμένα στην Suzuki, την ανάγκη να έχει ένα τέτοιο μοντέλο στην γκάμα της και μάλιστα με ανταγωνιστική τιμή, ενώ πέρσι το ακούγαμε για πρώτη φορά με την κωδική ονομασία G-Storm 250. Η Suzuki επέλεξε τελικά την έκθεση της Κίνας για να δείξει το νέο V-Strom, πράγμα απόλυτα κατανοητό με βάση τις ιδιαιτερότητες που ισχύουν στην αγορά της Ασίας, ευνοώντας τις μικρότερες σε κυβισμό μοτοσυκλέτες.

Κάθε χρόνο σε αυτή την έκθεση, αλλά και στην αντίστοιχη που γίνεται στο Δελχί, βλέπουμε εκατοντάδες άγνωστα σε εμάς μοντέλα, πολλά από τα οποία θα θέλαμε πραγματικά να τα οδηγήσουμε στις δικές μας συνθήκες. Οι συνήθειες κίνησης στις ελληνικές πόλεις, παρουσιάζουν τις μεγαλύτερες ομοιότητες ανάμεσα στις ευρωπαϊκές, με την κατάσταση που επικρατεί στην Ασία, ωστόσο σπάνια βλέπουμε πολλά από αυτά τα μοντέλα να έρχονται και σε εμάς. Για να το επεκτείνουμε παραπέρα, κατά καιρούς έχουμε ζηλέψει και μοτοσυκλέτες που βρίσκει κανείς στην Βραζιλία, μία αγορά με μέγεθος σε αριθμούς μονάδων μεγαλύτερη από την Ευρωπαϊκή, αλλά έρχεται η οικονομική κρίση να εξαλείψει για πρώτη φορά μερικές από τις διαφορές αυτές.

Έστω και καθυστερημένα λοιπόν, με βάση τις δικές μας ανάγκες –ειδικότερες από την υπόλοιπη Ευρώπη- τόσο το V-Strom όσο και το GSX250R, έρχονται στην Ευρωπαϊκή αγορά και τις λεπτομέρειες θα τις μάθουμε πολύ σύντομα, στην EICMA όπου και θα παρουσιαστούν επίσημα. Στις φωτογραφίες βλέπουμε τα μοντέλα για την ασιατική αγορά και ιδιαίτερα το V-Strom είναι εξοπλισμένο με καλαίσθητες «μπεμβεδίζουσες» βαλίτσες, τα οποία θα έχουν άλλες προδιαγραφές από αυτά που θα δούμε σε λίγες μέρες στην EICMA.

Αν και η Suzuki δεν φημίζεται για την εμφάνιση των μοντέλων της, τόσο το V-Strom όσο και το GSX250R είναι αρκετά όμορφες μοτοσυκλέτες και η οπτική ταύτιση του GSX250R με το νέο superbike, φαίνεται ιδιαίτερα πετυχημένη.

Η ελληνική αντιπροσωπεία λοιπόν θα υποδεχτεί από τις πρώτες στην Ευρώπη τις νέες μοτοσυκλέτες, το αργότερο μέσα στον Αύγουστο του ’17, με πιθανότητα να είναι και νωρίτερα εδώ, ενώ δεσμεύεται και για την καλύτερη δυνατή τιμή. Το MOTO θα δει από κοντά τις νέες μοτοσυκλέτες στην EICMA και θα μεταφέρουμε όλες τις πληροφορίες κατευθείαν από τους ανθρώπους της Suzuki…

Δείτε περισσότερες φωτογραφίες:

 

H κινέζικη Lifeng σχεδιάζει sidecar με κίνηση σε δύο τροχούς και V2 κινητήρα της CFMOTO

Νέος ανταγωνισμός εξ ανατολών για την Ural
lifeng regal raptor dd1000
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

19/3/2026

Η Lifeng και συγκεκριμένα η θυγατρική της μάρκα Regal Raptor ετοιμάζει ένα νέο πολυτελές μοντέλο με καλάθι που θα έχει κίνηση σε δύο τροχούς και θα βασίζεται σε έναν κινητήρα της CFMOTO προερχόμενο από τα ATV και UTV της.

Στα σχέδια της Lifeng που κατατέθηκαν προς κατοχύρωση στην αρμόδια αμερικανική υπηρεσία – φωτογραφίζοντας και την αγορά-στόχο των Κινέζων – απεικονίζεται η τρίκυκλη κατασκευή που ξεκινά από μια μοτοσυκλέτα που ήδη έχει σε παραγωγή η Lifeng.

Regal Raptor DD100
Regal Raptor DD1000

Πρόκειται για την cruiser DD1000, στην καρδιά της οποίας βρίσκεται ένας δικύλινδρος V κινητήρας 963 cc που αποδίδει 71 ίππους και προέρχεται από τη γκάμα ATV (CForce) και UTV (UForce) της CFMOTO, εξοπλισμένος με αυτόματη CVT μετάδοση και άξονα.

Στο Regal Raptor DD1000 sidecar οι Κινέζοι έχουν συνδέσει τον άξονα της τελικής μετάδοσης της μοτοσυκλέτας και με τον τροχό του καλαθιού, καταφέρνοντας έτσι να στήσουν μια κατ’ επιλογή μετάδοση σε δύο τροχούς, όπως ακριβώς τη χρησιμοποιούσαν οι Γερμανοί στις BMW R75 του Β' Παγκοσμίου Πολέμου.

lifeng regal raptor dd1000 sidecar

Στα λιγοστά χαρακτηριστικά της υπό εξέλιξη καλαθάτης μοτοσυκλέτας ξεχωρίζει επίσης η αναφορά σε ένα τεράστιο δοχείο καυσίμου με χωρητικότητα 10 γαλονιών, δηλαδή περίπου 38 λίτρων!

lifeng regal raptor dd1000 sidecar

Οι εταιρείες που κατασκευάζουν μοτοσυκλέτες με καλάθι (sidecar) από το εργοστάσιο είναι λιγοστές, με διασημότερη τη ρωσική Ural, ενώ στους ανταγωνιστές της προσμετρά η κινέζικη Changjiang, που εισάγεται και στην Ελλάδα από την ίδια αντιπροσωπεία με την Ural, Euro Motors.

Η Regal Raptor της Lifeng έχει ήδη στην κινέζικη γκάμα της μια σειρά από καλαθάτα μοντέλα με κυβισμούς 125, 250 και 400 κυβικών εκατοστών, όλα βασισμένα σε ανάλογα δίτροχα cruiser μοντέλα. Το φρεσκοπατενταρισμένο DD1000 έρχεται να ανεβάσει το επίπεδο απόδοσης και ικανοτήτων της εταιρείας αρκετά ψηλότερα, ενώ η κατοχύρωση στις ΗΠΑ αποκαλύπτει τα επεκτατικά της πλάνα.

Ετικέτες