Vespa GTS 2023 - Ανανεωμένη, σε 4 εκδόσεις

Νέα φρένα, και όργανα, νέα μπροστινή ανάρτηση συν keyless σύστημα
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

6/10/2022

Τέσσερα χρόνια μετά την τελευταία ανανέωση της, η GTS δέχεται νέο φρεσκάρισμα από τη Vespa, με νέα φρένα και νέα μπροστινή ανάρτηση, keyless σύστημα, νέα όργανα που διαφέρουν ανάλογα με την έκδοση, και μερικές ακόμα μικρές πινελιές ανανέωσης, ενώ θα κυκλοφορήσει σε 2 κυβισμούς (125 και 300) 4 εκδόσεις και πολλά χρώματα.

Οι νέες GTS δεν έχουν αλλαγές στους κινητήρες, ενώ θα κυκλοφορήσουν όπως και πριν σε 2 κυβισμούς, στα 125 με τον 125 i-get τετράχρονο και μονοκύλινδρο κινητήρα με απόδοση 14 hp / 8.750 rpm και 1,2 kgm / 6.750 rpm, και στα 300 με τον 300 hpe (High Performance Engine) στα 278 κ.εκ. με απόδοση 23,8 hp / 8.250 rpm και 2,6 kgm / 5.250 rpm.

Οι τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις της GTS διαφέρουν σε εξοπλισμό, χρώματα και γραφικά, την κλασική βασική έκδοση GTS, την πιο σύγχρονη GTS Super, την σπορ GTS SuperSport και την τεχνολογικά προηγμένη GTS SuperTech -βλ. TFT οθόνη οργάνων αντί για τον συνδυασμό μιας αναλογικής και μιας μικρότερης LCD ψηφιακής οθόνης στις άλλες εκδόσεις.

Τα όργανα διαθέτουν περισσότερες ενδείξεις από πριν, ενώ η συνδεσιμότητα ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό των SuperTech και SuperSport και στον έξτρα για τις άλλες δυο εκδόσεις.

Το σασί της οικογένειας GTS παραμένει ατσάλινο, ενώ μπροστά το μονόμπρατσο παραμένει, όμως είναι εντελώς νέο μας λέει η Vespa, με στόχο τη βελτιωμένη σταθερότητα ειδικά στις ψηλές ταχύτητες, τη βελτιωμένη άνεση και το καλύτερο κράτημα.

Η βέσπα αναφέρει πως νέα είναι η σέλα (με πρώτη ματιά οι διαφορές είναι μικρές), για μεγαλύτερη άνεση ειδικά για τον συνεπιβάτη, και βελτιωμένη η εργονομία για πιο εύκολο πάτημα του αναβάτη στο έδαφος σε στάση.

Για πρώτη φορά η GTS φέρει keyless σύστημα που λειτουργεί τόσο για την εκκίνηση, όσο και για το άνοιγμα της σέλλας αλλά και για το κλείδωμα του τιμονιού. Σημειώστε τέλος πως νέες δείχνουν οι ζάντες και ελαφρώς διαφοροποιημένο το κοστμούμι (πχ. 3 πλαϊνοί αεραγωγοί αντί για 4 πριν), αν και η Vespa δεν αναφέρεται διεξοδικά στις λεπτομέρειες των διαφοροποιήσεων από το παλιό μοντέλο στο δελτίο τύπου της.

Όλες οι εκδόσεις της νέας Vespa GTS θα είναι σύντομα διαθέσιμες στα σημεία πώλησης Vespa και στην Ελλάδα, με ενδεικτικές τιμές λιανικής από 5.499 € για την GTS 125 και από 6.499 € για τις εκδόσεις 300 hpe.

KTM: Αυτά είναι τα νέα KTM 690 ENDURO R και KTM 690 SMC R 2026!

Ισχυρότερα, με επιθετική εμφάνιση και μπόλικη τεχνολογία
KTM 690
Από τον

Παύλο Καρατζά

13/8/2025

Η KTM παρουσιάζει τις νέες εκδόσεις των μοντέλων με κινητήρα LC4, τα KTM 690 ENDURO R και KTM 690 SMC R του 2026. Τα δύο μοντέλα έχουν σχεδιαστεί με επιθετική σχεδίαση, βελτιωμένη τεχνολογία και τον πιο ισχυρό μονοκύλινδρο κινητήρα που διατίθεται στην αγορά.

 

2026 KTM 690 ENDURO R

Η 2026 KTM 690 ENDURO R συνεχίζει την παράδοση των dual-sport με αναβαθμίσεις που ενισχύουν τόσο τις off-road, όσο και τις on-road δυνατότητες. Στην καρδιά του βρίσκεται ο τελευταίος μονοκύλινδρος κινητήρας LC4, συμβατός με τις προδιαγραφές Euro 5+, ο οποίος διαθέτει πλέον αναθεωρημένο στροφαλοθάλαμο, συμπλέκτη και προστατευτικό κινητήρα, καθώς και ένα επανασχεδιασμένο σύστημα λαδιού για μεγαλύτερη αξιοπιστία και βελτιωμένη απόδοση.

690

Για το 2026, η KTM 690 ENDURO R αποκτά μια νέα έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών, επανασχεδιασμένους διακόπτες, θύρα φόρτισης USB-C και προβολέα LED. Όσον αφορά τα ηλεκτρονικά βοηθήματα, η KTM 690 ENDURO R διαθέτει Cornering ABS, Cornering MTC και το ολοκαίνουργιο Dynamic Slip Adjust (διαθέσιμο στην προαιρετική λειτουργία RALLY Ride Mode), που παρέχει στους αναβάτες έλεγχο πρόσφυσης σε πραγματικό χρόνο, προσαρμοσμένο στο έδαφος. Το νέο φέρινγκ και τα ανανεωμένα εξαρτήματα όσον αφορά την ανάρτηση, εστιάζουν στην άνεση και στην καλύτερη αίσθηση τόσο σε χώμα όσο και σε άσφαλτο.

 

2026 KTM 690 SMC R

Η KTM 690 SMC R αποτελεί από καιρό το σημείο αναφοράς στον κόσμο του Supermoto και για το 2026 έχει βελτιωθεί ακόμη περισσότερο. Όπως και με την KTM 690 ENDURO R, ο αναβαθμισμένος κινητήρας LC4 προσφέρει αυξημένη απόδοση, ενώ η ρύθμιση της ανάρτησης εστιάζει στην καλύτερη αίσθηση του δρόμου και την ευελιξία.

690

Οι αναβάτες έχουν πλέον στη διάθεσή τους μια σειρά από τεχνολογικές αναβαθμίσεις, όπως έγχρωμη οθόνη TFT 4,2 ιντσών, αναβαθμισμένους διακόπτες και βοηθήματα αναβάτη, όπως το Cornering ABS και το Cornering MTC. Οι διαφορετικές επιλογές ABS εξασφαλίζουν ότι η μοτοσυκλέτα μπορεί να προσαρμοστεί σε κάθε στυλ οδήγησης, από τους δρόμους της πόλης μέχρι την πίστα. Η συνδεσιμότητα με smartphone είναι διαθέσιμη μέσω του KTMConnect.

 

Και οι δύο μοτοσυκλέτες επωφελούνται από μια πλήρη γκάμα KTM PowerParts και KTM PowerWear, επιτρέποντας στους αναβάτες να εξατομικεύσουν τις μοτοσυκλέτες τους. Τα μοντέλα 2026 KTM 690 ENDURO R και 2026 KTM 690 SMC R θα είναι διαθέσιμα στους εξουσιοδοτημένους αντιπροσώπους της KTM από τον Σεπτέμβριο του 2025.