Voge 500AC Ήρθε στην Ελλάδα και ανακοινώθηκε η τιμή του

Συνοδεύεται από άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα 18 μηνών
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

5/1/2022

Την άφιξη στην Ελλάδα του ολοκαίνουριου VOGE 500AC που παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό στην έκθεση της EICMA ανακοίνωσε η ελληνική αντιπροσωπεία, το οποίο θα κοστίζει 6.495€ και ταυτόχρονα συνοδεύεται από άτοκο χρηματοδοτικό πρόγραμμα διάρκειας 18 μηνών. Περισσότερες λεπτομέρειες στο Δελτίο Τύπου που ακολουθεί:

 

 

Η ελληνική αντιπροσωπεία

 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – VOGE 500AC

Advanced Classic

Vintage αισθητική και σύγχρονη τεχνολογία. Ένας εξαιρετικός συνδυασμός του κλασικού και του μοντέρνου, μια συνάντηση των κομψών σχημάτων του παρελθόντος με την πλέον προηγμένη τεχνολογία του σήμερα.

Το 500AC είναι μια αναφορά στις πιο όμορφες και εμβληματικές σελίδες της ιστορίας της μοτοσυκλέτας. Με τις γραμμές του ικανές να κάνουν κάθε αναβάτη να το ερωτευτεί, σχεδιάστηκε ως φόρος τιμής στην ιστορία των δύο τροχών με τη χρήση της καλύτερης τεχνολογίας του σήμερα.

Η όλη σχεδίαση υιοθετεί vintage στοιχεία και η μοτοσυκλέτα προσφέρεται για customization δίνοντας τη δυνατότητα στον ιδιοκτήτη να τη βελτιώσει και να τη διαμορφώσει στα μέτρα του, τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά. To 500ΑC είναι ένα μοντέλο Advanced Classic που σε προκαλεί να το θαυμάσεις σε κάθε του λεπτομέρεια και παράλληλα να εξιτάρεις τη δημιουργική σου φαντασία.

Στη λεπτομέρεια ξεφεύγει

Ο σχεδιασμός του προβολέα LED είναι μοναδικός στο είδος, συνδυάζοντας στρογγυλά και τετράγωνα σχήματα και διαθέτοντας φώτα ημέρας (DRL) σε σχήμα “V”. Το τελικό της εξάτμισης είναι κατασκευασμένο από ανοξείδωτο ατσάλι με λεπτή σατέν φινιρισμένη επιφάνεια και ανεξίτηλα γραφήματα, θυμίζοντας με το χαρακτηριστικό “φάλτσο” κόψιμο στην απόληξή του κατασκευές άλλων εποχών. Η επένδυση της δερμάτινης σέλας υιοθετεί μια διαδικασία χειροποίητης δημιουργίας, που περιλαμβάνει 6 κλωστές ραμμένες 11 φορές ανά 3 cm! Το πίσω μέρος είναι ομοίως ιδιαίτερα κομψό και εκλεπτυσμένο, καθόσον η βάση της πινακίδας και το φουτουριστικό φωτιστικό σώμα στηρίζονται πλέον στο ψαλίδι και όχι στο υποπλαίσιο.

Το δοχείο καυσίμου είναι συγκολλημένο με λέιζερ, δείχνει σαν να είναι σμιλευμένο από γλύπτη και αναδεικνύει έντονα τον όλο modern classic χαρακτήρα του AC. Έχει χωρητικότητα 19Lt και αυτό μεταφράζεται σε αυτονομία που ξεπερνά τα 400Km.

Το ατσάλινο πλαίσιο απαρτίζεται από ευμεγέθεις στρογγυλούς σωλήνες με κοπή λέιζερ και ρομποτική συγκόλληση. Έχει περάσει πάνω από 200.000 δοκιμές αντοχής, έτσι ώστε να εγγυάται στιβαρότητα. Τα οφέλη στην οδική συμπεριφορά προφανή, με τον αναβάτη να χαίρεται την οδήγηση κάτω από κάθε συνθήκη.

Ο εξοπλισμός ξεχωρίζει

Το νέο 500AC είναι εξοπλισμένο με μία υψηλής ευκρίνειας έγχρωμη οθόνη TFT 5", η οποία παρέχει πλήρη πληροφόρηση στον αναβάτη, από στροφόμετρο και ταχύμετρο μέχρι ενδείξεις εξωτερικής θερμοκρασίας, αυτονομίας και πίεσης ελαστικών! Προσφέρει ποικίλους τρόπους απεικόνισης των όλων λειτουργιών της, καθώς και αυτόματη ρύθμιση φωτεινότητας  ανάλογα με τις εξωτερικές συνθήκες (Day/Night). Διαθέτει ακόμα και συνδεσιμότητα bluetooth, κάτι που επιτρέπει στον αναβάτη να βλέπει όλες τις ειδοποιήσεις του τηλεφώνου του!

Εξοπλισμένο με κορυφαία περιφερειακά (αναρτήσεις Kayaba, φρένα Nissin, ABS και ψεκασμό Bosch) και με full LED φωτιστικά σώματα, θύρα USB, ρυθμιζόμενες μανέτες, χειρολαβές συνεπιβάτη και προστατευτική ποδιά κινητήρα!

Προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά

Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας είναι ένα σύγχρονο υγρόψυκτο μηχανικό σύνολο με αντικραδασμικό άξονα, τετραβάλβιδες κεφαλές και 2 επικεφαλής εκκεντροφόρους. Αποδίδει 47Hp και με αυτά τα δεδομένα το 500AC μπορεί να οδηγηθεί και από αναβάτες με δίπλωμα A2. Η λειτουργία του δίνει έμφαση στο τρίπτυχο ροπή, αξιοπιστία και χαμηλή κατανάλωση, καλύπτοντας τις προδιαγραφές Euro5. Τροφοδοτείται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού της Bosch και περνάει τη δύναμή του στο δρόμο μέσα από μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και έναν τελείως νέο συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης (anti-hopping). Η δύναμη που απαιτείται στη μανέτα έχει μειωθεί κατά 25% σε σχέση με τα υπόλοιπα μοντέλα 500cc της Voge και αυτό σημαίνει εύκολο χειρισμό, ακόμα και κάνοντας χρήση ενός και μόνο δάχτυλου!

 

Η αναλογία βάρους της μοτοσυκλέτας βρίσκεται στο ιδανικό 50:50, κάτι που εγγυάται κορυφαία οδική συμπεριφορά και μεγάλη ευκολία οδήγησης.

Η ανάρτηση προέρχεται από την Kayaba (KYB), με το ανεστραμμένο πιρούνι να διαθέτει καλάμια διαμέτρου 41mm και το μονό ρυθμιζόμενο αμορτισέρ να συνεργάζεται με μοχλικό σύστημα που εδράζεται πάνω σε ένα περίτεχνο αλουμινένιο ασύμμετρο ψαλίδι. Το σύστημα πέδησης είναι εξαιρετικής ποιότητας, με διπλούς δίσκους 298mm μπροστά και μονό 240mm πίσω, διπίστονες δαγκάνες Nissin και δικάναλο Bosch ABS. Οι τροχοί ελαφρού κράματος των 17" είναι εξοπλισμένοι με ελαστικά Pirelli Angel GT, τα οποία εξασφαλίζουν υψηλή πρόσφυση, μεγάλη αντοχή και αποτελεσματική διασπορά του νερού σε περίπτωση βροχής.

Τιμή και χρώματα

Η τιμή διάθεσης του νέου Voge 500AC είναι στα 6.495€ και το μοντέλο διατίθεται σε δύο χρωματισμούς: Γκρι/Ματ και Μαύρο/Ανθρακί.

Η μοτοσυκλέτα μόλις έφτασε στη χώρα μας και για την απόκτησή της  παρέχεται δυνατότητα αποπληρωμής σε 18 άτοκες δόσεις με κάρτα ή/και μέχρι 72 έντοκες χωρίς προκαταβολή.

ΚΥΡΙΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 500AC

  • Κινητήρας δικύλινδρος εν σειρά, τετραβάλβιδος, 2ΕΕΚ, Euro5
  • Αντικραδασμικός άξονας για απόλυτα βελούδινη λειτουργία
  • Τροφοδοσία μέσω ηλεκτρονικά ελεγχόμενου ψεκασμού Bosch

 

  • Πατενταρισμένη τεχνολογία αγωγών λίπανσης, που επιτρέπει την κατασκευή σε compact διαστάσεις

 

  • Κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων με μελετημένη κλιμάκωση
  • Συμπλέκτης περιορισμένης ολίσθησης
  • Πλαίσιο υψηλής αντοχής κατασκευασμένο με ρομποτική τεχνολογία
  • Σύστημα πέδησης Nissin με δύο δισκόφρενα μαργαρίτα 298mm μπροστά και ένα 240mm πίσω
  • Τελευταίας γενιάς δικάναλο ABS Bosch
  • Ασύμμετρο ψαλίδι κατασκευασμένο με τη μέθοδο ψυχρής διαμόρφωσης του μετάλλου

 

  • Προβολέας και φωτιστικά σώματα LED
  • Πίνακας οργάνων TFT 5” με εναλλασσόμενο φωτισμό, επιλογή απεικόνισης, συνδεσιμότητα bluetooth
  • Θύρα USB

 

  • Προστατευτική ποδιά κινητήρα

 

  • Ρεζερβουάρ 19 λίτρων για αυτονομία που ξεπερνά τα 400χλμ

 

Περισσότερες πληροφορίες για το νέο 500AC μπορείτε να δείτε στο ακόλουθο λινκ https://voge.gr/bike/500ac-e5/

 

https://www.youtube.com/watch?v=AMGzXIIlhD4

 


 

Honda Super Cub 110 Lite 2026 - Ο αντικαταστάτης του θρυλικού 50άριου στα 110 κ.εκ.

Διαθέσιμο στην Ιαπωνία κάτω από 2.000 ευρώ - Κατανάλωση 1,48 λτ./100 χλμ.
Honda Super Cub 110 lite 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

22/10/2025

Οι αυστηρότερες εκπομπές ρύπων στην Ιαπωνία ¨σκότωσαν¨ το θρυλικό στρογγυλοφάναρο 50άρι παπί της Honda, το οποίο, όπως σας είχαμε ενημερώσει από πέρσι, επέστρεψε στην εγχώρια με κινητήρα 110 κ.εκ. προσθέτοντας το συνθετικό "Lite" στο όνομά του.

Οι προδιαγραφές ρύπων άλλαξαν στην Ιαπωνία και αυτό δεν έδωσε περιθώριο στη Honda που επέλεξε να βάλει τέλος στην παραγωγή των 50ριών της για την εγχώρια αγορά -θα γίνει τον ερχόμενο Νοέμβριο- όχι όμως και να αποχωρίσει από την συγκεκριμένη κατηγορία διπλώματος. 

Βλέπετε στην Ιαπωνία η σχετική νομοθεσία δίνει τη δυνατότητα στους κατασκευαστές να έχουν στην κατηγορία των μοτοποδηλάτων έως 50 κ.εκ. και μοντέλα με μεγαλύτερης χωρητικότητας κινητήρες, έως και 125 κ.εκ., αρκεί η ισχύς τους να περιορίζεται στα επίπεδα ενός 50ριού ή όπως το θέτει ο νομοθέτης έως τα 4,0 kW, ήτοι έως τους 5,36 ίππους.

Έτσι η Honda προσάρμοσε το θρυλικό Super Cub 110 σε αυτά που επιτάσσουν οι προδιαγραφές της νεοσύστατης κλάσης "New Standard Moped" που υπάγεται στα μοτοποδήλατα (Class 1 στην Ιαπωνία) και αντικατέστησε το 50άρι Super Cub με το Super Cub 110 Lite, το οποίο μπορεί να οδηγηθεί επίσης με δίπλωμα μοτοποδηλάτου. Για αυτό σας είχαμε μιλήσει αρχικά στα τέλη του 2024, ενώ σας δείξαμε και το "νέο" Super Cub υπό τη μορφή concept στις αρχές του περασμένου Μαρτίου.

Honda Super Cub 110 lite 2026

Το Super Cub 110 Lite, που μπορεί να μεταφέρει μόνο τον αναβάτη του βάσει νομοθεσίας, περιορίζει την ισχύ του κάτω από τη μέγιστη επιτρεπόμενη τιμή, με την απόδοση του αερόψυκτου μοτέρ των 109 κ.εκ. να βρίσκεται στους 4,7 ίππους (3,5 kW) στις 6.000 σ.α.λ. και το 0,7 kg.m ροπής στις 3.750 σ.α.λ. Αυτή είναι και η μόνη ουσιαστική διαφορά έναντι της ισχυρότερης έκδοσης που οδηγείται με το αμέσως επόμενο δίπλωμα. Η κατανάλωση του παράλληλα είναι εξαιρετικά χαμηλή κατά το πρότυπο WMTC3 και βρίσκεται στο 1,48 λτ./100 χλμ. 

Βέβαια η επιτρεπόμενη τελική ταχύτητα για τα μοτοποδήλατα στην Ιαπωνία είναι τα μόλις 30 χλμ./ώρα, πολύ χαμηλότερα δηλαδή από ότι στην Ευρώπη οπότε και το συγκεκριμένο νούμερο για την κατανάλωσή του δεν θα απέχει πολύ από την πραγματικότητα. 

Honda Super Cub 110 lite 2026

Η Honda δημιούργησε μια ολόκληρη σειρά Lite μοντέλων στην οποία περιλαμβάνεται επίσης το επαγγελματικό Super Cub 110 Pro Lite, με την τεράστια σχάρα στο πίσω μέρος και το μεγάλο καλάθι εμπρός, τις ενισχυμένες αναρτήσεις, το μεγαλύτερο εμπρός δισκόφρενο και τους μικρότερους τροχούς. 

Περιλαμβάνεται επίσης το σκληροτράχηλο Cross Cub 110 Lite, από το οποίο απουσιάζει η ποδιά και η σχάρα στο πίσω μέρος είναι λίγο μικρότερη από του Pro, αλλά και το σκούτερ Dio 110 Lite, που έρχεται στην Ευρώπη ως Vision.

Η τιμή του Super Cub 110 Lite στην Ιαπωνία έχει οριστεί στα 1.934 ευρώ, με το Pro να κοστίζει 2.184 ευρώ και το Cross Cub 110 Lite 2.274 ευρώ με το μέσο ετήσιο εισόδημα στην Ιαπωνία να είναι λίγο πάνω από 35.000 ευρώ.