WOW! Amazing Electric: Νέο ηλεκτρικό scooter υψηλής απόδοσης

Η νέα αντίληψη για την Ηλεκτροκίνηση
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

10/3/2023

Η WOW, η αυθεντική Ιταλική μάρκα μηδενικών εκπομπών ρύπων,

προστίθεται στην, ήδη, δυνατή ομάδα της electromove. Το WOW 775

σχεδιάζεται και κατασκευάζεται στην Ιταλία και φιλοδοξεί με καινοτόμες

λύσεις και με τον υπερσύγχρονο σχεδιασμό του, να αποτελέσει τη λύση

στο αστικό χάος των μεγαλουπόλεων.

2

Με το στιβαρό του πλαίσιο, τους μεγάλους τροχούς 16” και τα

συνδυασμένα φρένα (CBS: Combined Braking System) προσφέρει

ασφάλεια και απαράμιλλη οδηγική ευχαρίστηση.

Ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά τoυ WOW 775 είναι η μεγάλη

αυτονομία του. Αυτό το πετυχαίνει χάρη στις δυο μπαταρίες, που είναι εξωτερικά

τοποθετημένες, προστατευμένες από ένα συμπαγές κάλυμμα

αλουμινίου και μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα αφού ξεκλειδωθούν με

το κλειδί ή το τηλεχειριστήριο. Μια βάση (φορτιστής) επιτρέπει την

φόρτιση τους είτε στο σπίτι ή στο γραφείο, σε περίπτωση που δεν

θέλουμε η φόρτιση να γίνει με τις μπαταρίες πάνω στο scooter.

3

Με τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις, Economy – City – Sport και με

τον κινητήρα υψηλής απόδοσης (5kw) που διαθέτει, μπορεί να διανύσει

πάνω από 95 χιλιόμετρα, με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 85

km/h. Μεγάλος αποθηκευτικός χώρος (50 λίτρα) κάτω από τη θέση του

οδηγού. Πρίζα USB 10W, επιτρέπει τη φόρτιση οποιαδήποτε ηλεκτρονικής

Συσκευής. Το WOW 775 συνοδεύεται από 2 χρόνια εγγύηση με τιμή στα 5.800 €

και επιδοτείται με 1300€ από το πρόγραμμα επιδότησης αγοράς

ηλεκτρικών οχημάτων. Προσθέτοντας και 300€ για την επιδότηση

αγοράς μπαταρίας, το συνολικό όφελος από τις επιδοτήσεις φτάνει στα

1600€. Αν σε όλα αυτά τα κορυφαία χαρακτηριστικά του, προσθέσουμε και το

εξαιρετικά χαμηλό κόστος λειτουργίας (λιγότερο από 1 ευρώ για 100

χιλιόμετρα), η νέα αντίληψη για την ηλεκτροκίνηση έχει ένα όνομα

WOW ! Amazing Electric

Περισσότερες πληροφορίες στο 21 30123605 και στο

[email protected]

Show Room: Εθνικής Αντιστάσεως 137 Άγιος Δημήτριος

electromove.gr

4

 

Yamaha Tenere: Έρχονται νέες adventure κάτω και πάνω από το Tenere 700

10 νέα μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια - Τι μας είπε ο CEO της Yamaha Ευρώπης, Olivier Prevost
Yamaha Tenere μικρή και μεγάλη 2025
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

4/12/2025

Η Yamaha ακούει και προσαρμόζεται στην αγορά, όπως περιμένει κανείς από τον Ιάπωνα κατασκευαστή και η διεύρυνση της γκάμας των adventure μοτοσυκλετών της βρίσκεται στο πρόγραμμα καλύπτοντας την απαίτηση του κοινού για μία μικρότερου αλλά και μεγαλύτερου κυβισμού adventure από την υπάρχουσα Tenere 700.

Το τεύχος #673 που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στα περίπτερα ξεχειλίζει από EICMA έχοντας τα σημαντικότερα μοντέλα που είδαμε στη σημαντικότερη έκθεση μοτοσυκλέτας στον κόσμο. 

Στο Μιλάνο είχαμε την ευκαιρία να συνομιλήσουμε για μία ακόμη φορά με τον Olivier Prevost, πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Yamaha Ευρώπης, ο οποίος μας είπε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα στον σύντομο χρόνο που είχαμε μαζί του, μιλώντας για τους Κινέζους κατασκευαστές και το Χείμαρρο νέων μοντέλων που παρουσιάζουν, αλλά και τα πλάνα της ιαπωνικής εταιρείας για το όχι και τόσο μακρινό μέλλον.
 
Σε ευθεία ερώτηση που του απευθύναμε για το αν περιμένουμε από τη Yamaha μικρό και μεγάλο Tenere ο Γάλλος δεν προχώρησε φυσικά σε λεπτομέρειες, όμως δεν απέφυγε να απαντήσει και στην ερώτηση λέγοντας πως η Ιαπωνική εταιρεία δουλεύει "πάνω σε όλα αυτά" και έχει διάθεση να μπει και σε κατηγορίες με μικρό περιθώριο κέρδους, όπως είναι οι μικρότερου κυβισμού μοτοσυκλέτες.

Σε μια μικρομεσαίου κυβισμού adventure η Yamaha θα προσπαθήσει να μπει στην κατηγορία με αξιώσεις όχι μόνο γιατί είναι η Yamaha αλλά γιατί οι προτάσεις στην κατηγορία είναι πλέον πολλές και αξιόλογες από κάθε κατασκευαστική γωνιά. 

Η Yamaha έχει στις τάξεις της τον πολύ καλό και ευχάριστο σε απόδοση εν σειρά δικύλινδρο που βλέπουμε στο MT-03 και θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει αυτόν ως βάση για το μικρό Tenere χωρίς μάλιστα να προχωρήσει σε αύξηση του κυβισμού του που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στα 321 κ.εκ. για 41,43 ονομαστικούς ίππους που μεταφράζονται σε σχεδόν 36 ίππους στον πίσω τροχό για την Euro 5+ έκδοσή του. Αν κρατήσει και το βάρος χαμηλά, τα 36 άλογα αρκούν για μια δικύλινδρη adventure μικρομεσαίου κυβισμού, ωστόσο δεν αποκλείεται ο κυβισμός του κινητήρα να υπερβαίνει τα 400 με την ισχύ του να φτάνει στο όριο της Α2 κατηγορίας διπλώματος.

Αναφορικά με την μεγαλύτερη Tenere αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει σημείο αναφοράς με την ιαπωνική εταιρεία να μην έχει δικύλινδρο κινητήρα μεγάλου κυβισμού. Έχει όμως τον "πασπαρτού" τρικύλινδρο, ο οποίος με τις κατάλληλες ρυθμίσεις θα μπορούσε να προσαρμοστεί σε έναν νέο adventure ρόλο και έτσι να δούμε το πρώτο τρικύλινδρο Tenere στην ιστορία, η οποία όμως θα ακολουθεί τη λογική της 700 με μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και ακτινωτούς τροχούς 21/18.

Η ιαπωνική εταιρεία σκοπεύει να παρουσιάσει 10 καινούργια μοντέλα τα επόμενα τρία χρόνια, όχι εκδόσεις μοτοσυκλετών που υπάρχουν τώρα στην παραγωγή, αλλά νέες μοτοσυκλέτες με "νέα πλαίσια", όπως είπε χαρακτηριστικά ο Prevost προσθέτοντας ότι κάποια από αυτά θα χρησιμοποιούν και νέους κινητήρες!

Βρείτε την πλήρη συνέντευξη στο τεύχος #673 που κυκλοφορεί στα περίπτερα και δείτε εδώ όλα τα καλά που θα διαβάσετε, μεταξύ των οποίων, την πρώτη μας επαφή με το Honda CB1000GT και τα σημαντικότερα μοντέλα που είδαμε στο Μιλάνο.