WOW! Amazing Electric: Νέο ηλεκτρικό scooter υψηλής απόδοσης

Η νέα αντίληψη για την Ηλεκτροκίνηση
1
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

10/3/2023

Η WOW, η αυθεντική Ιταλική μάρκα μηδενικών εκπομπών ρύπων,

προστίθεται στην, ήδη, δυνατή ομάδα της electromove. Το WOW 775

σχεδιάζεται και κατασκευάζεται στην Ιταλία και φιλοδοξεί με καινοτόμες

λύσεις και με τον υπερσύγχρονο σχεδιασμό του, να αποτελέσει τη λύση

στο αστικό χάος των μεγαλουπόλεων.

2

Με το στιβαρό του πλαίσιο, τους μεγάλους τροχούς 16” και τα

συνδυασμένα φρένα (CBS: Combined Braking System) προσφέρει

ασφάλεια και απαράμιλλη οδηγική ευχαρίστηση.

Ένα από τα σημαντικά χαρακτηριστικά τoυ WOW 775 είναι η μεγάλη

αυτονομία του. Αυτό το πετυχαίνει χάρη στις δυο μπαταρίες, που είναι εξωτερικά

τοποθετημένες, προστατευμένες από ένα συμπαγές κάλυμμα

αλουμινίου και μπορούν να αφαιρεθούν εύκολα αφού ξεκλειδωθούν με

το κλειδί ή το τηλεχειριστήριο. Μια βάση (φορτιστής) επιτρέπει την

φόρτιση τους είτε στο σπίτι ή στο γραφείο, σε περίπτωση που δεν

θέλουμε η φόρτιση να γίνει με τις μπαταρίες πάνω στο scooter.

3

Με τρεις διαφορετικές χαρτογραφήσεις, Economy – City – Sport και με

τον κινητήρα υψηλής απόδοσης (5kw) που διαθέτει, μπορεί να διανύσει

πάνω από 95 χιλιόμετρα, με την τελική του ταχύτητα να φτάνει τα 85

km/h. Μεγάλος αποθηκευτικός χώρος (50 λίτρα) κάτω από τη θέση του

οδηγού. Πρίζα USB 10W, επιτρέπει τη φόρτιση οποιαδήποτε ηλεκτρονικής

Συσκευής. Το WOW 775 συνοδεύεται από 2 χρόνια εγγύηση με τιμή στα 5.800 €

και επιδοτείται με 1300€ από το πρόγραμμα επιδότησης αγοράς

ηλεκτρικών οχημάτων. Προσθέτοντας και 300€ για την επιδότηση

αγοράς μπαταρίας, το συνολικό όφελος από τις επιδοτήσεις φτάνει στα

1600€. Αν σε όλα αυτά τα κορυφαία χαρακτηριστικά του, προσθέσουμε και το

εξαιρετικά χαμηλό κόστος λειτουργίας (λιγότερο από 1 ευρώ για 100

χιλιόμετρα), η νέα αντίληψη για την ηλεκτροκίνηση έχει ένα όνομα

WOW ! Amazing Electric

Περισσότερες πληροφορίες στο 21 30123605 και στο

[email protected]

Show Room: Εθνικής Αντιστάσεως 137 Άγιος Δημήτριος

electromove.gr

4

 

Yamaha Tenere 700 World Raid 2026 - Γενική αναβάθμιση για την adventure με τα δύο ρεζερβουάρ που έγιναν αλουμινένια

Νέες αναρτήσεις, design, φουλ πακέτο ηλεκτρονικών - Με ride by wire και cruise control
Yamaha Tenere 700 World Raid 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

21/10/2025

Η Yamaha παρουσίασε την πλήρως αναβαθμισμένη Tenere 700 World Raid που έρχεται με πολλές αλλαγές έναντι της απερχόμενης adventure και ride by wire γκάζι που κάνει τώρα "διαθέσιμα" και μια σειρά από ηλεκτρονικά βοηθήματα.

Η Yamaha Tenere 700 World Raid κινείται στο πλαίσιο των αλλαγών που είδαμε στα MT-07 και Tracer 7 αναφορικά με τα ηλεκτρονικά της βοηθήματα με το ride by wire γκάζι (Yamaha Chip Controlled Throttle YCC-T) να φέρνει μαζί του "ευαίσθητο" στις κλίσεις traction control μέσω της IMU που αποτελεί πλέον μέρος του ηλεκτρονικού οπλοστασίου της μοτοσυκλέτας.

Η σχεδίαση έχει φρεσκαριστεί έναντι της απερχόμενης World Raid με τη Yamaha να αλλάζει παράλληλα και το σχήμα των δύο ρεζερβουάρ της adventure, ενώ νέα είναι και η ενιαία σέλα. Ο συνδυασμό όλων αυτών προσφέρει σύμφωνα με τους Ιάπωνες βελτιωμένη εργονομία θέσης οδήγησης και περισσότερη ελευθερία κινήσεων για τον αναβάτη, είτε οδηγεί καθιστός είτε όρθιος.

Yamaha Tenere 700 World Raid 2026

Στη βελτίωση της εργονομίας συμβάλλουν και οι νέοι διακόπτες, όπως επίσης και η νέα κάθετης τοποθέτησης TFT οθόνη των 6,3 ιντσών (πλήρης ενδείξεων με συνδεσιμότητα), ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται εκτός από το cruise control και ο περιοριστής ταχύτητας, όπου ο αναβάτης ρυθμίζει τη μέγιστη ταχύτητα που επιθυμεί και έπειτα η μοτοσυκλέτα επιταχύνει μέχρι αυτό το όριο. Για την άνεση στον αυτοκινητόδρομο φροντίζει η ανασχεδιασμένη ζελατίνα και οι αφαιρούμενοι εκτροπείς αέρα, ενώ στην ασφάλεια συνεισφέρει ο νέος προβολέας που αντικαθιστά τον προηγούμενο για να προσφέρει καλύτερη απόδοση σε όλες τις συνθήκες.

Το YCC-T φέρνει μαζί του και δύο προγράμματα οδήγησης "Sport" και "Explorer", αλλά και σύστημα ελέγχου πλαγιολίσθησης Slide Control System (SCS) που αλλάζει επίσης τη λειτουργία του ανάλογα με την κλίση της μοτοσυκλέτας, ενώ το ABS απενεργοποιείται στον πίσω τροχό ή και εντελώς αν το επιθυμεί ο αναβάτης. Τα φρένα με δαγκάνες της Brembo και δίσκους 282 χλστ. φέρουν επίσης νέα μεταλλικά σωληνάκια.

Yamaha Tenere 700 World Raid 2026

Η Yamaha αναφέρει παράλληλα ότι ο βελτιωμένος κινητήρας αποδίδει με πιο γραμμικό τρόπο την ροπή του με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια στον έλεγχο από το γκάζι, εντός αλλά και εκτός δρόμου. Η ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα έχει προσθέσει λίγη ροπή στο χαμηλό φάσμα λειτουργίας που θα φανεί πολύ χρήσιμη στα αργά και απαιτητικά χωμάτινα κομμάτια. Και εδώ βλέπουμε το νέο καπάκι για τον συμπλέκτη του βελτιωμένου κιβωτίου που δίνει περισσότερο χώρο στην μπότα, ενώ το κιβώτιο μπορεί να εξοπλιστεί και με quickshifter.

Αναφορικά με τα ρεζερβουάρ η Yamaha δεν άλλαξε απλώς το σχήμα τους αλλά εξέλιξε νέα. Τα προηγούμενα πλαστικά τα είχε εξελίξει σε συνεργασία με την Acerbis με βάση την τεχνολογία που είχε στη διάθεσή της η ιταλική εταιρεία από τη συνεργασία και την εξέλιξη των διπλών ρεζερβουάρ της KTM. Τώρα η Yamaha τοποθετεί στην Tenere 700 World Raid ρεζερβουάρ κατασκευασμένα από αλουμίνιο, τα οποία είναι και 1,5 κιλό ελαφρύτερα από αυτά που αντικαθιστούν με τη συνολική χωρητικότητά τους να παραμένει στα 23 λίτρα, επτά περισσότερα από ότι στη στάνταρ Tenere 700.

Yamaha Tenere 700 World Raid 2026

Αναφορικά με την ανάρτηση η Yamaha κάνει λόγο για νέο πιρούνι και αμορτισέρ από την KYB και τα δύο πλήρως ρυθμιζόμενα. Το νέο ανεστραμμένο πιρούνι έχει καλάμια στα 46 από τα 43 χλστ. και νέες αλουμινένιες πλάκες, αλλά ίδιο βάρος με το προηγούμενο, ενώ φέρει επίστρωση Kashima για μείωση τρων τριβών. Το set up έχει επίσης αναθεωρηθεί με έμφαση και στην απορρόφηση των ανωμαλιών στην άσφαλτο και την προφόρτιση να γίνεται από πάνω. 

Το νέο αμορτισέρ με το ξεχωριστό δοχείο αζώτου έχει επίσης πέντε χλστ. μεγαλύτερη διαδρομή που φτάνει τώρα στα 106 χλστ., ενώ το μοχλικό έχει ανασχεδιαστεί με στόχο την καλύτερη εκτός δρόμου απόδοση. Οι διαδρομές βρίσκονται στα 230 και 220 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα, 20 χλστ. περισσότερα σε σχέση με τη στάνταρ Tenere 700, ενώ το ατσάλινο πλαίσιο προέρχεται από αυτήν. Η απόσταση από το έδαφος βρίσκεται στα 255 χλστ. Στο τιμόνι υπάρχει και ρυθμιζόμενο σταμπιλιζατέρ 16 επιπέδων.

Yamaha Tenere 700 World Raid 2026

Οι τροχοί με τις ακτίνες παραμένουν στις 21 και 18 ίντσες εμπρός και πίσω αντίστοιχα με ελαστικά πρώτης τοποθέτησης τα  Pirelli Scorpion Rally STR σε διαστάσεις 90/90 και 150/70.