Zontes 2022: Αύξηση κυβισμού στα 350cc και περισσότερα άλογα

Μικρές αλλαγές στην εμφάνιση, ουσιαστικές στην απόδοση
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

17/8/2021

Το αμερικάνικο Cycle World δημοσίευσε φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά από τα νέα Zontes, τα οποία πλέον θα έχουν 348 κυβικά από 312 κυβικά που είχαν τα 310 έως σήμερα και η ιπποδύναμη θα φτάνει τους 39 ίππους σύμφωνα με την έγκριση τύπου που έχουν στα χέρια τους οι Αμερικάνοι δημοσιογράφοι, αν και η Zontes ανακοινώνει 43 ίππους.

Σε κάθε περίπτωση είναι περισσότεροι από τους 35,4 ίππους (26,8 στον τροχό έχουμε δυναμομετρήσει εμείς στο ΜΟΤΟ) που είχαν τα 310 και λογικά το ίδιο θα ισχύει και για την ροπή του μεγαλύτερου κινητήρα.

Στις φωτογραφίες φαίνονται οι βασικές εκδόσεις του On-off T350, του cruiser V350, του sport-touring X350, του naked R350 αλλά και του scrambler G350 που στην Ελλάδα δεν είχαμε δει στην προηγούμενη γενιά των 310.

Φυσικά, κάθε ένα από αυτά θα έχει διάφορες εκδόσεις εξοπλισμού, δηλαδή θα υπάρχουν εκδόσεις με μονόμπρατσο ψαλίδι και εκδόσεις με ακτινωτές ζάντες στην περίπτωση του Τ350. Μιλώντας για ζάντες, να πούμε πως εκεί εντοπίζεται η μόνη αισθητική διαφορά των νέων 350 σε σχέση με τα 310, καθώς τα υπόλοιπα σχεδιαστικά στοιχεία δεν φαίνεται να έχουν αλλάξει, αν και το μαύρο χρώμα δεν βοηθά να δεις εύκολα τις μικροαλλαγές.

Το βάρος παραμένει στα 180 κιλά για τις βασικές εκδόσεις, ενώ οι μονόμπρατσες είναι στα 188 κιλά.  

CFMOTO - Ενίσχυσε το μπροστινό φτερό του 675SR-R μετά από παράπονα στην Κίνα

Για μεγαλύτερη προστασία από νερά και λάσπες και μεγαλύτερη σταθερότητα στα πολλά
CFMOTO 675SR-R
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

11/12/2024

Όπως αναφέρει η CFMOTO στη σελίδα της που αφορά στην Κίνα, μετά από παράπονα αγοραστών του νέου 675SR-R, προχωρά σε αλλαγή και ενίσχυση του μπροστινού φτερού, που στην αρχική του μορφή δεν προστάτευε επαρκώς τον αναβάτη από νερά και λάσπες, ενώ παράλληλα κουνιόταν ανησυχητικά στις ψηλές ταχύτητες.

Μετά από τα παραπάνω σχόλια, η CFMOTO προχώρησε σε δικές της δοκιμές, όπου διαπίστωσε πως υπήρχε βάση στα παράπονα και προχώρησε στις εξής διορθωτικές κινήσεις.

1) Η εταιρεία θα αντικαταστήσει το μπροστινό φτερό σε όλα τα 675SR-R που έχουν πουληθεί, με ένα μακρύτερο και καλύτερα σχεδιασμένο για προστασία από νερά και λάσπες, ενώ παράλληλα το νέο φτερό θα έχει και γέφυρα ενίσχυσής του για μεγαλύτερη σταθερότητα στα πολλά.

2) Το νέο φτερό με την ενισχυτική γέφυρα θα αντικαταστήσει το παλαιότερο σε όλα τα 675SR-R που θα πωλούνται από εδώ και πέρα.

Ετικέτες