Honda SH150i ABS - Δοκιμή

Η εκλεπτυσμένη ανανέωση ενός ορόσημου
Από τον

Λάζαρο Μαυράκη

22/2/2017

Η Φλωρεντία είναι μια πόλη-μουσείο. Είναι μια πόλη που σε κάθε γωνιά της, η τέχνη και το στιλ ξεχειλίζουν, από την αρχιτεκτονική της μέχρι την αύρα που αποπνέουν οι ίδιοι οι Φλωρεντίνοι. Είναι επίσης μια πόλη που τουλάχιστον το 70% των σκούτερ που κυκλοφορούν, ανήκουν στην οικογένεια των SH

Αυτό σίγουρα ήταν ένας από τους παράγοντες που οδήγησαν την Honda να πραγματοποιήσει την πανευρωπαϊκή παρουσίαση των νέων SH150i/125i στην καρδιά της Τοσκάνης.

Ένας άλλος ήταν ότι το νέο SH δεν αναβαθμίστηκε απλώς, αλλά έγινε περισσότερο εκλεπτυσμένο και στιλάτο, αντλώντας έμπνευση από τον κόσμο της τέχνης. Ποιος καλύτερος τόπος λοιπόν για την πρεμιέρα του νέου Small Honda, από το λίκνο της Αναγέννησης.

Εκεί, κάπου ανάμεσα μεταξύ Ponte Vecchio στο κέντρο της Φλωρεντίας και στους λόφους της Τοσκάνης, οδηγήσαμε το SH150i (μιας και το 125i δεν θα εισαχθεί από την αντιπροσωπεία στην Ελλάδα) για να διαπιστώσουμε από πρώτο χέρι κατά πόσο το "διαμάντι γυαλίστηκε", όπως περιγράφουν γλαφυρά οι άνθρωποι της Honda την διαδικασία αναβάθμισης του.

Οι αλλαγές

Αν και το κλισέ του να κάνεις το καλό καλύτερο δεν είναι ένα εύκολο καθήκον, παρόλα αυτά η Honda προχώρησε σε μια ολοκληρωτική ανανέωση που περιλαμβάνει από μηχανολογικά, μέχρι σχεδιαστικά και πρακτικά στοιχεία του χαρακτήρα του SH150i:

Κινητήρας Euro 4: Με την προσθήκη ενός καινούργιου καταλύτη, ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος κινητήρας των 153cc πληροί πλέον τις αυστηρότερες προδιαγραφές, με την ισχύ όμως και την ροπή του να είναι αυξημένες κατά 3% και 5% αντίστοιχα
Smart Key: Μετά τα Honda SH300 και… RC213V-S, πλέον και το SH150i διαθέτει την τεχνολογία που δεν απαιτεί να βρίσκεται το κλειδί μέσα στον κεντρικό διακόπτη για να πάρει μπροστά ο κινητήρας
Παροχή ρεύματος 12V: Στο ντουλαπάκι κάτω από το τιμόνι υπάρχει η αντίστοιχη παροχή για την φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών

Νέα όργανα με ψηφιακή ένδειξη για την κατανάλωση
Νέα σχεδίαση των πλαστικών, με πιο "ρευστές" επιφάνειες αλλά και γωνίες, εμπνευσμένη από την λωρίδα του Mobius
Νέοι καθρέφτες, ζάντες, σχάρα και σέλα με διαφορετικές ραφές που συνδέουν δύο υλικά


Led φώτα ημέρας και Led πίσω φωτιστικό σώμα
Νέο πάτωμα με εγχάρακτο το φτερό της Honda


Νέο σετάρισμα στα δύο αμορτισέρ προς όφελος της άνεσης
Νέα ελαστικά OEM City Grip από την Michelin

Την αναλυτική παρουσίαση του Honda Sh150i και τις πρώτες οδηγικές εντυπώσεις, μπορείτε να τις διαβάσετε στο ΜΟΤΟ που θα κυκλοφορήσει την Τετάρτη 1η Μαρτίου

 

Ετικέτες

Harley-Davidson Ελλάδα: Επίσκεψη στις νέες εγκαταστάσεις όπου οδηγήσαμε τις Pan America 2025

Νέα σύγχρονη κάθετη μονάδα στην Αττική - Τρεις διαθέσιμες εκδόσεις για την Pan America
Harley
Από τον

Παύλο Καρατζά

16/10/2025

H Harley-Davidson αποτελεί πλέον μέρος του brand portfolio του Fais Group και εμείς βρεθήκαμε στις νέες εγκαταστάσεις της εταιρείας όπου και συναντηθήκαμε με τον Κωνσταντίνο Νούσια, διευθυντή μάρκετινγκ του group, τον εμπορικό διευθυντή Κώστα Καλατζόπουλο και είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και τις τρεις εκδόσεις της Pan America.

Οι νέες εγκαταστάσεις της Harley-Davidson στην Αθήνα βρίσκονται στο Κορωπί. Πρόκειται για έναν πολύ μεγάλο χώρο που φιλοξενεί μία κάθετη μονάδα και οι άνθρωποι της εταιρείας που τον επιμελήθηκαν, φρόντισαν ώστε να μην του λείπει τίποτα.

HD

Μπαίνοντας στον χώρο αντικρίζεις την μεγάλη έκθεση καινούργιων μοτοσυκλετών Harley-Davidson, ενώ υπάρχει και ξεχωριστός χώρος για τις μεταχειρισμένες. Στον ίδιο χώρο λειτουργεί και το κατάστημα με τα είδη ρουχισμού της εταιρείας και στο ισόγειο υπάρχει καφέ με τραπεζοκαθίσματα που προσφέρει και φαγητό.

Στο υπόγειο βρίσκεται το συνεργείο μοτοσυκλετών και δίπλα του υπάρχει επίσης πλυντήριο, χώρος ανταλλακτικών, χώρος αποθήκευσης μοτοσυκλετών και χώρος παράδοσης για τους νέους κατόχους. Με την νέα κάθετη μονάδα, ο ιδιοκτήτης μιας Harley-Davidson έχει την ευκαιρία να κάνει σέρβις στην μοτοσυκλέτα του και μέχρι να γίνει αυτό, να ψωνίσει ρούχα, αξεσουάρ και να πιει τον καφέ του.

Το MOTO βέβαια δεν πήγε στο Κορωπί, μόνο για να δει την εγκατάσταση της H-D αλλά και για να οδηγήσουμε τις τρεις εκδόσεις της Pan America, την πρώτη adventure/crossover μοτοσυκλέτα στην ιστορία της Harley-Davidson και εκείνη που ίσως έχει και το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για το ελληνικό κοινό. Εμείς βέβαια την έχουμε δοκιμάσει και σε προηγούμενο MEGA TEST ON-OFF και ήταν μάλιστα και μία από τις πρώτες συγκριτικές δοκιμές σε παγκόσμιο επίπεδο!

Οι τρεις εκδόσεις είναι οι Pan America ST, Special και CVO και όλες φέρουν τον ίδιο κινητήρα Revolution Max 1250, των 1.252 κυβικών που αποδίδει 150 ίππους στις 8.750 στροφές και 13,1 kg.m ροπής στις 6.750 στροφές.

HD

Η Pan America 1250 ST είναι η ασφάλτινη έκδοση με 17άρηδες τροχούς και χυτές ζάντες. Η Pan America 1250 Special είναι η πιο χωμάτινη έκδοση με 19αρη τροχό μπροστά και ακτίνες και η CVO φέρει επίσης ακτινωτές ζάντες με 19άρη τροχό εμπρός όπως επίσης και τρεις βαλίτσες, δύο πλαϊνές και μία κεντρική. Οι δύο χωμάτινες εκδόσεις διαθέτουν και κάγκελα, ενώ η CVO φέρει επίσης προβολάκια και μεγαλύτερη ποδιά κινητήρα.

Στις εκδόσεις ST και Special, η μοτοσυκλέτα έρχεται με ημι-ενεργητικές αναρτήσεις, ενώ τα φρένα είναι της Brembo.

Ο εξοπλισμός είναι πλήρης καθώς έχουμε στάνταρ, μεταξύ άλλων, οθόνη TFT 6,8 ιντσών, φώτα LED, TPMS, USB θύρα φόρτισης, EITMS, quickshifter, Vehicle Hold Control (VHC), Cornering Enhanced Anti-lock Brake System (C-ABS), Traction Control System (TCS), DSCS, Electronic Linked Braking (ELB) και Wheel Lift Mitigation.

Εμείς οδηγήσαμε και τις τρεις εκδόσεις και προσωπικά ξεχώρισα την έκδοση ST με τους τροχούς των 17 ιντσών που ήταν και η πιο “στριφτερή”, με την αλλαγή κατεύθυνσης να γίνεται χωρίς κόπο. Είναι άλλωστε και η πιο ελαφριά από τις τρεις αφού ζυγίζει 246 κιλά – η Special είναι 258 κιλά και η CVO 299 κιλά. Τα νούμερα δείχνουν αυτό που  είχαμε διαπιστώσει κι εμείς στο MEGA TEST ON-OFF, ότι η μοτοσυκλέτα είναι βαριά για να κινηθεί στο χώμα με αξιώσεις.

Στο επίκεντρο της μοτοσυκλέτας βρίσκεται ο ροπάτος κινητήρας που είναι γεμάτος από τις 4.000 στροφές μέχρι και τον κόφτη και αποτελεί φέρον τμήμα του πλαισίου. Και εδώ οι μοτοσυκλέτες φέρουν ελαστικά Michelin και Dunlop, τα οποία ωστόσο έχουν το λογότυπο της Harley-Davidson, κάτι που βλέπουμε και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας. Περισσότερα όσον αφορά το οδηγικό κομμάτι θα πούμε και θα γράψουμε όταν έχουμε την Pan America στη διάθεσή μας για την πλήρη δοκιμή της.

Μπορείτε να δείτε τις τιμές ανά έκδοση παρακάτω:

Pan America ST: 22.900 ευρώ

Pan America Special: 25.490 ευρώ

Pan America CVO: 33.900 ευρώ