Aleix Espargaro “Το Σάββατο, όταν πήγα για ύπνο, ήμουν 100% σίγουρος ότι θα κέρδιζα τον αγώνα της Κυριακής”

Άλλο ο αγώνας Sprint Race του Σαββάτου άλλο ο κυρίως αγώνας της Κυριακής
motomag Aleix Espargaro “Το Σάββατο, όταν πήγα για ύπνο, ήμουν 100% σίγουρος ότι θα κέρδιζα τον αγώνα. Ωστόσο ο χθεσινός αγώνας αποδείχτηκε εφιάλτης”
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

11/3/2024

Ο Aleix Espargaro μετά την τρίτη θέση που πέτυχε στον Sprint Race αγώνα του Σαββάτου στο Qatar σύμφωνα με τα λεγόμενα του ήταν βέβαιος πως θα κέρδιζε τον αγώνα της Κυριακής ωστόσο τα πράγματα για τον αναβάτη της Aprilia Racing την επόμενη ημέρα στο Qatar θύμιζαν περισσότερο εφιάλτη παρά ωραίο όνειρο.

Ο Espargaro μετά το βάθρο που σημείωσε το Σάββατο ήταν για πολλούς ένα εκ των φαβορί για να κερδίσουν τον αγώνα της Κυριακής ωστόσο μετά από τον πρώτο γύρο οι προβλέψεις πήγαν περίπατο ενώ σε κανένα σημείο του αγώνα δεν μπόρεσε να βρεθεί κοντά στον ανταγωνισμό με τον ίδιο να τερματίζει στην όγδοη θέση.

Ο αναβάτης της Aprilia Racing μετά το τέλος του αγώνα χαρακτήρισε την έλλειψη ρυθμού του την Κυριακή ντροπιαστική, λέγοντας ότι ένα πρόβλημα ελαστικών θα μπορούσε να είναι η μόνη λογική εξήγηση για τα προβλήματά που είχε.

Aleix Espargaro “Το Σάββατο, όταν πήγα για ύπνο, ήμουν 100% σίγουρος ότι θα κέρδιζα τον αγώνα. Ωστόσο ο χθεσινός αγώνας αποδείχτηκε εφιάλτης”

"Είχα κάποιο πρόβλημα με το πίσω ελαστικό. Από τον γύρο προθέρμανσης ένιωσα ότι το πίσω ελαστικό ήταν σαν να βρίσκεται σε πάγο. Δεν είχε καθόλου πρόσφυση. Ήταν ένας εφιάλτης σε όλο τον αγώνα. Δεν μπορούσα να στρίψω, δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Το βράδυ του Σαββάτου μετά το Sprint Race, όταν πήγα για ύπνο, ήμουν 100% σίγουρος ότι θα κέρδιζα τον αγώνα της Κυριακής. Έτσι ένιωθα.

Αλλά ο αγώνας της Κυριακής ήταν ένας εφιάλτης. Ήμουν εξαιρετικά αργός, οπότε ήταν ντροπιαστικό. Πρέπει να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε με τη Michelin και με την ομάδα τι πήγε λάθος. Το Σάββατο, ήμουν πολύ γρήγορος. Ακόμη και στον τελευταίο γύρο ένιωθα ότι μπορούσα να κινηθώ στο 1.52, την Κυριακή σχεδόν έπεφτα σε κάθε στροφή. Ήμουν πολύ τυχερός που τερμάτισα στην πρώτη 10άδα".

Aleix Espargaro “Το Σάββατο, όταν πήγα για ύπνο, ήμουν 100% σίγουρος ότι θα κέρδιζα τον αγώνα. Ωστόσο ο χθεσινός αγώνας αποδείχτηκε εφιάλτης”

Τα πράγματα όμως δεν κύλησαν καλά στο Qatar ούτε και για τον teammate του Espargaro, Maverick Vinales. Ο Vinales ο οποίος τερμάτισε δύο θέσεις πιο πίσω από τον Espargaro στην δέκατη θέση με τη σειρά του ανέφερε το τι πήγε στραβά.

"Φυσικά, δεν είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα επειδή το επίπεδό μας είναι πολύ υψηλότερο. Έχουμε βελτιωθεί στον τομέα της εκκίνησης ωστόσο πρέπει να βρούμε λύσεις για το φρενάρισμα.

Ειδικά τώρα με την κάθετη δύναμη και τη διαφορά στην αεροδυναμική, το μπροστινό ελαστικό πιέζεται από τη λάθος πλευρά, οπότε πρέπει προσπαθήσουμε να λύσουμε αυτό το πρόβλημα. Γενικότερα δεν φθείρω το εμπρός ελαστικό με τον τρόπο που οδηγώ ωστόσο στο Qatar συνέβη το αντίθετο, αυτό είναι μία ένδειξη πως κάτι κάνουμε λάθος όσον αφορά στο στήσιμο της RS-GP.”

Με αμφότερους τους δύο αναβάτες της Aprilia Racing να δηλώνουν προβληματισμένοι από τα ελαστικά της Michelin στο Qatar, μένει να δούμε αν σε δύο εβδομάδες στην Πορτογαλία λυθούν τα συγκεκριμένα προβλήματα.

Ετικέτες

MotoGP: Jorge Martin - Επιστροφή στο MotoGP στον γύρο της Τσεχίας

“Τα λέμε στο Brno” – Ο Jorge Martin δηλώνει έτοιμος μετά το test στο Misano
Martin Misano
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

10/7/2025

Ο παγκόσμιος πρωταθλητής Jorge Martin πραγματοποίησε την πολυαναμενόμενη επιστροφή του, οδηγώντας για πρώτη φορά την Aprilia RS-GP25 μετά τον αγώνα του Qatar, κατά τη διάρκεια ιδιωτικής δοκιμής στο Misano την Τετάρτη.

Ο Martin, που έχει χάσει όλα τα Grand Prix της χρονιάς εκτός από το Lusail λόγω μιας σειράς τραυματισμών, ολοκλήρωσε 64 γύρους – 29 το πρωί και 35 το απόγευμα – και επιβεβαίωσε ότι σκοπεύει να αγωνιστεί στο Grand Prix της Τσεχίας στο Brno το επόμενο Σαββατοκύριακο.

O ίδιος ο Martin δήλωσε χαρούμενος που βρέθηκε πάλι επάνω στην RS-GP, μετά από μια δύσκολη διαδρομή. “Τελικά, μετά από περισσότερους από τρεις μήνες, είμαι ξανά σε μοτοσυκλέτα MotoGP, οπότε είμαι εξαιρετικά χαρούμενος. Είναι κρίμα που τραυματίστηκα τόσες φορές και χάσαμε σχεδόν όλη τη σεζόν, αλλά τώρα επιστρέψαμε. Αυτό είναι το πιο σημαντικό.”

Martin Misano

Η Aprilia επίσης επιβεβαίωσε ότι ο Martin θα ταξιδέψει στο Brno για να συμμετάσχει στο Grand Prix της Τσεχίας μετά τον επίσημο ιατρικό έλεγχο.

Ο Martin έχει περάσει έναν πραγματικό εφιάλτη από τραυματισμούς από τότε που μεταπήδησε στην Aprilia από την Pramac Ducati, με την οποία έγινε ο πρώτος αναβάτης ιδιωτικής ομάδας που κατέκτησε τον τίτλο στο MotoGP.

Ο Ισπανός έχασε όλες τις δοκιμές προετοιμασίας λόγω τραυματισμών στον καρπό και το χέρι κατά τη διάρκεια των δοκιμών στη Sepang, και υπέστη νέα κατάγματα σε πτώση με Supermoto λίγο πριν από τον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν στην Ταϊλάνδη.

Η μοναδική του συμμετοχή σε Grand Prix φέτος ήταν στο Lusail, όπου είχε πτώση και παρασύρθηκε από τον Fabio di Giannantonio, με αποτέλεσμα να υποστεί κατάγματα στα πλευρά και τραυματισμό στους πνεύμονες.

Την περασμένη εβδομάδα, ο Martin οδήγησε μια RSV4 Superbike στη Βαρκελώνη, κάτι που άνοιξε τον δρόμο για τη δοκιμή με την RS-GP στη Misano — η οποία πραγματοποιήθηκε βάσει του νέου κανονισμού του MotoGP που επιτρέπει ειδικές δοκιμές για τραυματίες αναβάτες.

Martin Misano

“Η αίσθηση σήμερα ήταν εξαιρετική. Κάναμε σπουδαία δουλειά, ξεκινώντας ήρεμα και ανεβάζοντας ρυθμό καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας” πρόσθεσε ο Martin.
“Καταφέραμε να δουλέψουμε πολύ σήμερα. Είμαι πολύ χαρούμενος και έτοιμος για ό,τι έρχεται. Το σχέδιο είναι να επιστρέψω στο Brno. Ελπίζω όλα να πάνε καλά αυτή την εβδομάδα, να μπορέσω να προπονηθώ φυσιολογικά και να σας δω όλους στο Brno.”

Ο Ισπανός είχε πρόσφατα αποκλειστεί από το Grand Prix της Γερμανίας στο Sachsenring, με τον ιατρικό διευθυντή του MotoGP, Dr. Angel Charte, να σημειώνει ότι παρόλο που οι τραυματισμοί στα πλευρά του έχουν βελτιωθεί σημαντικά, κάποια κατάγματα δεν έχουν ακόμη πλήρως επουλωθεί.

Αν και το Brno απέχει μόλις μία εβδομάδα, ο Martin είναι έτοιμος να επιστρέψει στον τελευταίο αγώνα πριν από τη θερινή ανάπαυλα. Ωστόσο, συνεχίζεται η φημολογία σχετικά με τα σχέδιά του για το 2026, καθώς παραμένει ανοιχτό το ζήτημα της “διαφορετικής ερμηνείας” της ρήτρας εξόδου στο συμβόλαιο του Ισπανού με την Aprilia. Με τον ίδιο να έχει δηλώσει την πρόθεση του να αποχωρήσει και το εργοστάσιο να θεωρεί πως δεν είναι ελεύθερος, προειδοποιώντας πως είναι έτοιμο να επιλύσει ακόμα και δικαστικά την διαμάχη, εάν χρειαστεί.

Martin Misano

Κατά την απουσία του Martin, ο ομόσταυλος του Marco Bezzecchi έχει καταφέρει να ανελιχθεί στην 6η θέση του πρωταθλήματος ενώ κατέκτησε τη νίκη στο Silverstone και ένα διπλό βάθρο στον τελευταίο αγώνα του Assen. Ας ελπίσουμε ότι ο πρώτος αυτός αγώνας θα πάει καλά για τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή και ότι θα καταφέρει να τελειώσει το Σαββατοκύριακο χωρίς τραυματισμό.