Alex Rins - Επίσημα στην LCR Honda CASTROL Team

Για τα επόμενα δύο χρόνια
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

19/7/2022
Η κίνηση ήταν γνωστή εδώ και καιρό, όπως είχαμε γράψει και στο πρόσφατο παρελθόν, ενώ τώρα επισημοποιήθηκε με δελτίο τύπου της LCR Honda, στο οποίο ανακοινώνεται η συνεργασία της περιφερειακής ομάδας του “big H” στα MotoGP με τον εργοστασιακό αναβάτη της Suzuki, Alex Rins.
 
Ο 26χρονος Ισπανός άσος από τη Βαρκελώνη είχε τερματίσει 3ος γενικής στη σεζόν MotoGP του 2020, ενώ με την επερχόμενη αποχώρηση της Suzuki από τα MotoGP στα τέλη του 2022 είχε μείνει χωρίς ομάδα για το 2023 -όχι όμως για πολύ, όπως απεδείχθη.
 
Ο Rins είχε κάνει το ντεμπούτο του το 2012 με τη Honda στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Moto3, και είχε παλέψει για τον τίτλο τόσο στη μικρότερη, όσο αργότερα και στη μεσαία κατηγορία του Πρωταθλήματος, πριν μεταπηδήσει στη μεγάλη κατηγορία MotoGP το 2017.
 
Έχει πετύχει 15 νίκες, συμπεριλαμβανομένων τριών στη μεγάλη κατηγορία, και 55 βάθρα, 15 εκ των οποίων στα MotoGP.
Alex Rins: “Είμαι πολύ χαρούμενος που υπέγραψα με την LCR Honda Team. Η αλλαγή ομάδας και μοτοσυκλέτας είναι μια πρόκληση αλλά είμαι έτοιμος να δώσω το 100% μου. Η εμπιστοσύνη του Lucio (σσ. Cecchinello) και της Honda με βοήθησαν να πάρω αυτή την απόφαση και να υπογράψω με την LCR Honda για τις σεζόν 2023 και 2024, και τους ευχαριστώ για αυτή την ευκαιρία.”
 
Τώρα μένει να δούμε πού θα καταλήξει ο ομόσταυλος του Rins στη Suzuki Joan Mir για τις επόμενες σεζόν. Οι φήμες έλεγαν πως και ο Mir θα υπέγραφε με τη Honda, αν και μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει καμία επίσημη ανακοίνωση. Σημειώστε πως πριν μια εβδομάδα ο μάνατζερ του Mir είχε δηλώσει πως αν δεν επέλθει συμφωνία με τη Honda, ο Πρωταθλητής του 2020 πιθανώς να μην αγωνιστεί καν στη σεζόν του 2023.

MotoGP-Fabio Quartararo: Προειδοποιεί τη Yamaha κάνοντας τον M.Marquez παράδειγμα

Θαυμάζει τον Ισπανό που έσπασε το τεράστιο συμβόλαιό του με τη Honda για να οδηγήσει Ducati
Fabio
Από τον

Παύλο Καρατζά

13/11/2025

Ο Γάλλος κατά την διάρκεια συνέντευξής του έκανε δηλώσεις που θα συζητηθούν, καθώς αφήνει υπόνοιες ότι μπορεί να εγκαταλείψει την Yamaha στο μέλλον για χάρη μιας πιο ανταγωνιστικής μοτοσυκλέτας, όπως έκανε και ο M.Marquez με τη Honda.

Ο Quartararo διανύει μία ακόμη μέτρια χρονιά στο MotoGP, αφού βρίσκεται μόλις στην 9η θέση της γενικής κατάταξης, έχοντας όμως ελπίδες στον τελευταίο αγώνα να σκαρφαλώσει και μία θέση υψηλότερα, καθώς τον χωρίζουν 5 βαθμοί από τον Aldeguer. Ωστόσο ο Γάλλος φέτος έδειξε ακόμη πιο πειστικά το ταλέντο του κατά τη διάρκεια της σεζόν πιέζοντας τη Yamaha του στο όριο για να πάρει τέσσερεις pole positions που δεν μετουσιώθηκαν έπειτα σε νίκες αφού η ταχύτητα μπορεί να είναι εκεί για τη Yamaha -με τη βοήθεια και το Γάλλου- όχι όμως και η διάρκεια.

Σε μία συνέντευξη που θα συζητηθεί, ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2021 αναφέρει μεταξύ άλλων πως θέλει ακόμα να κερδίζει και να βρίσκεται στην κορυφή και πως είναι δύσκολο να βρίσκει την ενέργεια να παλεύει για την 5η ή την 8ή θέση. Μάλιστα τονίζει ότι όταν ήταν Πρωταθλητής όλα ήταν ευκολότερα, ενώ τώρα έχει μάθει να διαχειρίζεται καλύτερα τις καταστάσεις και να δίνει τον καλύτερό του εαυτό.

Στην συνέχεια αναφέρθηκε στους λόγους που ανανέωσε το συμβόλαιό του με την Yamaha έως το τέλος της επόμενης σεζόν, λέγοντας πως υπήρχαν αρκετοί για να το κάνει τότε, αφού η Yamaha θα δημιουργούσε μία ομάδα, με έναν μηχανικό που τον εμπιστευόταν και ότι ακούμπησε επίσης το εγωιστικό του κομμάτι, καθώς ήθελε να επανέλθουν μαζί στην κορυφή, χωρίς να σημαίνει πως τα πολλά χρήματα που του προσφέρθηκαν ήταν κάτι αμελητέο. Παρεμπιπτόντως ο Quartararto δεν έχει να ζηλέψει κανένα για τον μισθό που παίρνει, χωρίς να εξαιρείται από την εξίσωση ο M.Marquez αφού μαζί με αυτόν είναι οι μοναδική που εισπράττουν πάνω από 10 εκατ. ευρώ ετησίως, χωρίς να υπολογίζονται σε αυτά τα μπόνους και οι χορηγίες.

Έπειτα, είπε πως αυτή η σεζόν ήταν καλύτερη από την προηγούμενη και πως περιμένει να δει την απόδοση της νέας μοτοσυκλέτας, καθώς εστίασαν πολύ σε αυτό το κομμάτι και δεν βελτίωσαν την τωρινή M1.

Τέλος, αναφέρθηκε και στον manager του, που είναι το πρόσωπο που εμπιστεύεται περισσότερο από όλους και καταλαβαίνει πως θέλει ξανά μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να κερδίσει, ενώ ανέφερε στην κουβέντα και τον Marc Marquez,. Ο Quartararo είπε πως ο Marquez έσπασε ένα τεράστιο συμβόλαιο για να έχει μία ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα και αυτό αποτελεί παράδειγμα για εκείνον, αφού ο Marc πήρε ένα ρίσκο -σχετικά μικρό θα λέγαμε εμείς- και του βγήκε σε καλό χωρίς να υπολογίζει το οικονομικό κόστος.

Ο Quartararo στέλνει έτσι ένα έμμεσο μήνυμα προς την διοίκηση της ιαπωνικής εταιρείας, ζητώντας ευθέως μία ανταγωνιστική μοτοσυκλέτα που θα μπορεί να κερδίσει αγώνες, αλλιώς δεν σκοπεύει θα ανανεώσει το συμβόλαιό του και θα ψάξει την τύχη του αλλού. Βέβαια όπως δείχνουν όλα δεν πρόκειται να κάνει κάτι αντίστοιχο με τον Ισπανό και να σπάσει το συμβόλαιό του με την εταιρεία των τριών διαπασών φτάνοντας στα άκρα. Όμως η επόμενη μπορεί να είναι και η τελευταία χρόνια που τον βλέπουμε με Yamaha αν δεν βελτιωθούν άμεσα τα πράγματα με την πρωτότυπη V4 μοτοσυκλέτα.