Ανακοίνωση της Dorna για τον αγώνα της Αργεντινής

Από τον ίδιο τον Carmelo Ezpeleta
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

9/4/2018

Πριν από λίγο, μία ημέρα μετά τον χαώδη αγώνα της Αργεντινής, η Dorna εξέδωσε ανακοίνωση για τα συμβάντα, μαζί με ένα video του μεγάλου αφεντικού, κ. Carmelo Ezpeleta, να εξηγεί τις αποφάσεις, με πιο βασικά σημεία:

Θυμηθείτε εδώ όσα έγιναν στον αγώνα, τις δηλώσεις Crutchlow αλλά και τις βαριές κατηγορίες που εκτοξεύθηκαν από τον Rossi προς τον Marquez

«Ο αγώνας των MotoGP αλλά και οι άλλοι αγώνες, έγιναν κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, εξαιτίας του καιρού. Η Moto2 διεξήχθη στο στεγνό ενώ η Moto3 στο βρεγμένο.»

Σχετικά με την εκκίνηση: «Εκείνη την στιγμή εξετάσαμε την κατάσταση στην εκκίνηση, όπου μονάχα ο Miller χρησιμοποιούσε slick ελαστικά. Όλοι οι υπόλοιποι είχαν το δικαίωμα να επιστρέψουν στην pitlane και να πάρουν εκκίνηση από εκεί, αφού αλλάξουν το setup της μοτοσυκλέτας για τις νέες συνθήκες.»

«Είναι αντίστοιχη περίπτωση με ότι συνέβη στο Sachsenring μερικά χρόνια πριν, όταν όλοι ξεκίνησαν από την pitlane. Από εκείνη την ημέρα έχουμε προετοιμαστεί για κάτι αντίστοιχο. Πήραμε την κοινή απόφαση μαζί με τις περισσότερες ομάδες, να ξεκινήσουμε όπως ξεκινήσαμε για λόγους ασφαλείας και ήταν η σωστή απόφαση».

«Η κατάσταση στον αγώνα ήταν πάρα πολύ δύσκολη, υπήρχε μόνο μία στεγνή γραμμή στην άσφαλτο. Από εκεί και πέρα ότι έγινε το είδαν όλοι στην τηλεόραση».

«Εδώ και δύο χρόνια η Dorna δεν εμπλέκεται στην επιλογή των εποπτών, είναι άνθρωποι που εκλέγονται από την FIM και την IRTA. Εκείνοι πήραν την απόφαση που προφανώς και δεν θα κρίνω».

«Στο επόμενο GP στο Texas, κατά την συνεδρίαση της επιτροπής ασφαλείας με τους αναβάτες, θα συζητήσουμε αυτή την κατάσταση και σίγουρα θα αποκτήσουμε κάποια εμπειρία από αυτό».

Ετικέτες

MotoGP: H Yamaha επιβεβαιώνει το αγωνιστικό ντεμπούτο της V4 στο Misano

H νέα V4 μοτοσυκλέτα της Yamaha θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στον αγώνα του Misano με τον Augusto Fernandez
Yamaha V4 to debut in Misano
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

25/8/2025

Η Yamaha ανακοίνωσε ότι το πολυαναμενόμενο V4 πρωτότυπο θα συμμετάσχει για πρώτη φορά σε αγώνα στο Grand Prix του San Marino στο Misano τον επόμενο μήνα

Ο διευθυντής της Yamaha Racing, Paolo Pavesio, αποκάλυψε ότι ο δοκιμαστής Augusto Fernandez θα πάρει wild-card συμμετοχή στον αγώνα που θα διεξαχθεί στις 12-14 Σεπτεμβρίου.

Αν και η εμφάνιση του V4 με wild-card αναμενόταν φέτος, το Misano έρχεται νωρίτερα από ό,τι προέβλεπαν πολλοί, με τον αγώνα της Ιαπωνίας στο Motegi να είχε θεωρηθεί θως πιθανότερη πρεμιέρα. Ωστόσο με έδρα των MotoGP της Yamaha στο Μιλάνο που την επισκεφτήκαμε και πρόσφατα, ο αγώνας της Ιταλίας έχει εξίσου νόημα καθώς η μοτοσυκλέτα εξελίσσεται και δοκιμάζεται εκεί και όχι στην Ιαπωνία.

Μιλώντας στο πλαίσιο ανασκόπησης του Grand Prix της Ουγγαρίας, ο Pavesio επιβεβαίωσε:

“Επιτέλους, έχω σημαντικά νέα να μοιραστώ. Στο Misano στοχεύουμε να δούμε τον Augusto Fernandez να αγωνίζεται για πρώτη φορά με την νέα μας V4 μοτοσυκλέτα.

Αυτό είναι ένα απτό δείγμα της δέσμευσής μας για το μέλλον, ενώ συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα για να πάρουμε το μέγιστο από κάθε σαββατοκύριακο.

Ευχαριστούμε όλους για τη συνεχή υποστήριξη και ανυπομονούμε να σας δούμε στη Βαρκελώνη”.

Ο Fabio Quartararo επιβεβαίωσε πρόσφατα ότι θα οδηγήσει τη νέα μοτοσυκλέτα για πρώτη φορά στις επίσημες δοκιμές της Δευτέρας μετά τον αγώνα.

Δεν έχουν δημοσιοποιηθεί ακόμη χρόνοι γύρου για το V4, ενώ η Yamaha δηλώνει ότι θα αντικαταστήσει την τρέχουσα μοτοσυκλέτα το 2026, εφόσον η νέα αποδειχθεί πιο γρήγορη.

Ετικέτες