Αποσύρεται το "69" από τα MotoGP

Φόρος τιμής στο "Kentucky Kid"
Από τον

Πάνο Καραβοκύρη

24/1/2019

Οι πληγές απ’ τον θάνατο του Nicky Hayden, το “Kentucky Kid” όπως ήταν το παρατσούκλι του, παραμένουν ακόμη ανοιχτές για την οικογένειά του και κανένας φόρος τιμής δεν θα είναι ποτέ αρκετός ώστε να καλύψει το κενό που άφησε πίσω του. Παρ’ όλα αυτά οι τιμές που έχουν δοθεί απ’ τις αγωνιστικές αρχές μετά το θάνατό του (πιο πρόσφατη αυτή της εισαγωγής του ονόματός του στο AMA Hall Of Fame) είναι λόγω του ήθους που χαρακτήριζε τον Hayden και είναι κάτι που θέλουν να παραμείνει ανεξίτηλο στο πέρασμα του χρόνου ώστε όλοι να θυμούνται πως παρά τον σκληρό ανταγωνισμό που υπάρχει, η ευγενής άμιλλα πρέπει να έχει πρωταγωνιστικό ρόλο.
Ο Nicky, ξεκίνησε την αγωνιστική του καριέρα από πολύ μικρή ηλικία συμμετέχοντας σε dirt track αγώνες μέχρι που το 1998 έκανε την πρώτη του εμφάνιση στην πίστα. Το 2002 έλαβε μέρος ως wild cart στον αγώνα των WorldSBK, ενώ το 2003 πέρασε στα MotoGP με την Honda. Στο ντεμπούτο του κατάφερε να ανέβει αρκετές φορές στο βάθρο, ενώ δύο χρόνια αργότερα -το 2005- πήρε την πρώτη του νίκη στα MotoGP, προετοιμάζοντας κατάλληλα τη σκήνη για αυτό που θα ακολουθούσε αργότερα. Το 2006 βγήκε νικητής από ένα πρωτάθλημα που κρινόταν μέχρι τον τελευταίο αγώνα αφήνοντας πίσω του τον Rossi, ενώ το ήθος του ήταν ξεκάθαρο καθώς μετά τον τερματισμό, όπως είχε δηλώσει και ο Ιταλός αναβάτης, έσφιξαν τα χέρια και αγκαλιάστηκαν. Το 2015 όπου αποχώρησε απ’ τα MotoGP για να συνεχίσει την καριέρα του στα WorldSBK η οργάνωση τον τίμησε χρίζοντάς τον MotoGP Legend.

Τώρα η Dorna αποφάσισε να αποσύρει τον αριθμό που χρησιμοποιούσε το “Kentucky Kid” σε μια εκδήλωση που θα γίνει κατά τη διάρκεια του αμερικάνικου γύρου του πρωταθλήματος στις 14 Απριλίου στο Austin, καθώς ήταν η αγαπημένη του πίστα. Σε δηλώσεις του ο Carmelo Ezpeleta ανέφερε: “Είμαι περήφανος για την απόφαση που πήραμε να αποσύρουμε τον αριθμό "69" απ’ τους αγώνες. Ο Nicky ήταν μια σημαντική προσωπικότητα για τους αγώνες και ήταν ένα εξαιρετικό παράδειγμα ως αναβάτης, τόσο εντός όσο και εκτός της πίστας. Είναι μεγάλη μου ευχαρίστηση που θα τιμήσω την ιστορία του γι’ άλλη μια φορά, διασφαλίζοντας πως το "69" θα παραμείνει συνώνυμο με το πρόσωπό του και τον θρύλο του.”

Ο πατέρας του δέχτηκε τον φόρο τιμής απ’ την Dorna δηλώνοντας: “Είναι μεγάλη τιμή για τον Nicky που ο αριθμός του θα αποσυρθεί στο Austin. Ταιριάζει πάρα πολύ το ότι θα γίνει στον αμερικάνικο γύρο, καθώς αυτό ο αγώνας είχε μεγάλη σημασία για τον Nicky και πάντοτε ανυπομονούσε να έρθει η ώρα να αγωνιστεί σε αυτόν κάθε χρόνο. Για μένα, είναι μια ξεχωριστή εκδήλωση αφού χρησιμοποιούσα τον ίδιο αριθμό όταν αγωνιζόμουν και είμαι πολύ περήφανος που είδα τον Nicky να τον χρησιμοποιεί σ’ όλη του την καριέρα. Εκ μέρους μου και της οικογένειάς μου θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την Dorna που θα τιμήσει τον Nicky με αυτόν τον ξεχωριστό τρόπο, καθώς και με τις άλλες ευγενικές κινήσεις που έχει κάνει για να μας υποστηρίξει τις δύσκολες στιγμές.”

Ετικέτες

Yamaha - Ολοκαίνουργια M1 έρχεται στην Jerez!

Την Δευτέρα η πρώτη της εμφάνιση, στα πρώτα επίσημα δοκιμαστικά της φετινής σεζόν
motomagYamaha – Πλήρως ανανεωμένο M1 έρχεται στην Jerez!
Από τον

Αλέξανδρο Λαμπράκη

25/4/2024

Πληροφορίες εκ των έσω, θέλουν την Yamaha να φέρνει στην Jerez μία εκ βάθρων ανανεωμένη M1, την οποία οι εργοστασιακοί αναβάτες της Iwata θα έχουν την ευκαιρία να οδηγήσουν στην Jerez στα πρώτα επίσημα δοκιμαστικά, τα οποία θα διεξαχθούν την Μ. Δευτέρα 29/4, μετά το αγωνιστικό τριήμερο που θα διεξαχθεί στην ίδια πίστα.

Η ανανέωση του συμβολαίου του Quartararo με την Yamaha, ήταν μία κίνηση που έπιασε τους περισσότερους στο paddock απροετοίμαστους, καθώς ο Γάλλος είχε απειλήσει ότι δεν θα έμενε αν δεν έβλεπε κάποια ουσιαστική βελτίωση. Τα 12 εκατομμύρια ετησίως, σίγουρα τον βοήθησαν με την τελική του απόφαση, όμως σε δηλώσεις του αφού έπεσαν οι υπογραφές μας είχε ενημερώσει για σημαντικές αλλαγές από την πλευρά του ιαπωνικού εργοστασίου, ακόμα και μέσα στη φετινή χρονιά. Όπως φαίνεται, τα όργανα άρχισαν ήδη να παίζουν την μελωδία της αλλαγής.

Yamaha – Πλήρως ανανεωμένο M1 έρχεται στην Jerez!

Σύμφωνα με μέλος της ομάδας, το οποίο δεν κατονομάζεται, η Yamaha θα φέρει μία πλήρως ανανεωμένη M1 στην Jerez, με νέο κινητήρα (ο οποίος μάλλον δεν θα είναι V4), νέο πλαίσιο, νέο ψαλίδι, αλλά και ορισμένα αεροδυναμικά βοηθήματα. Ορισμένα εξ αυτών έχουν ήδη δοκιμαστεί από τον αναβάτη εξέλιξης της Yamaha, Cal Crutchlow, στην διάρκεια ενός ιδιωτικού τεστ στην Βαρκελώνη.

Τα δεύτερα δοκιμαστικά ήρθαν μετά τον γύρο της Πορτογαλίας, με τους δύο εργοστασιακούς αναβάτες να μένουν στην πίστα του Algarve, για να δουν τη νέα M1. Για ακόμα μία φορά, όμως, ο κακός καιρός και η σκόνη στην πίστα, δεν άφησαν τους Quartararo και Rins, να κάνουν περισσότερους από έξι γύρους.

Yamaha – Πλήρως ανανεωμένο M1 έρχεται στην Jerez!

Στην πορτογαλική πίστα, ωστόσο, οι δύο αναβάτες είχαν μόνο τον νέο κινητήρα στα χέρια τους για δοκιμή. Στα δοκιμαστικά που έχουν προγραμματιστεί, όμως, για τη Μ. Δευτέρα, θα έχουν όλο τον νέο εξοπλισμό. Αυτό σημαίνει κινητήρα, πλαίσιο, ψαλίδι και το αεροδυναμικό πακέτο. Η πίστα της Jerez θα αποτελέσει και τον πρώτο κριτή, ως προς το κατά πόσο βελτιωμένη είναι η M1 με τα νέα εξαρτήματα, σε σύγκριση με πριν. Αρχικά, θα έχουν στην διάθεσή τους τον κινητήρα, με τα υπόλοιπα να προστίθενται σιγά σιγά, κατά τη διάρκεια της ημέρας. Έτσι, οι δύο αναβάτες θα έχουν την ευκαιρία να αποκτήσουν μία καλύτερη εικόνα για το ποια από τα εξαρτήματα έχουν πραγματικό όφελος και ποια όχι.

Όπως φαίνεται, η Yamaha, έχει πάρει ζεστά την αλλαγή πορείας με στόχο τα πιο ανταγωνιστικά αποτελέσματα, αποδεικνύοντας ότι οι δηλώσεις του Quartararo έχουν κάποια βάση. Θέλουμε να ελπίζουμε ότι τα νέα πράγματα που το εργοστάσιο της Iwata θα φέρει στην Jerez θα έχουν αντίκτυπο, μιας και για την ώρα δεν έχουν ανακοινωθεί λεπτομέρειες, ως προς την κατεύθυνση που ακολουθούν τα νέα εξαρτήματα. Η προσθήκη όμως και τουλάχιστον του ενός εκ των δύο ιαπωνικών εργοστασίων, στη μάχη των πρώτων θέσεων, μόνο ένα πράγμα μπορεί να σημαίνει: ακόμη περισσότερο αγωνιστικό θέαμα για εμάς.

Ετικέτες