Bradley Smith – Άσχημος τραυματισμός μπορεί να τον θέσει εκτός σεζόν! - UPDATE

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/8/2016

Σήμερα η μέρα εξελίσσεται με μεγάλη ατυχία για τα MotoGP καθώς πριν λίγο επιβεβαιώθηκε τραυματισμός του Bradley Smith, λίγες ώρες μετά από τον τραυματισμό του Andrea Dovizioso και μόλις μία μέρα έπειτα και από τον τραυματισμό του Alex Rins που μάχεται για τον τίτλο στην Moto2, με μόλις 19 βαθμούς διαφορά από τον πρώτο!

Ο Rins έσπασε την κλείδα του και δεν θα χάσει τον αγώνα στο Silvestrone, όμως τα πράγματα για τον Bradley είναι πιο σοβαρά, καθώς η πρώτη εκτίμηση που έγινε επιτόπου στο σημείο, έδειξε κάταγμα μηριαίου οστού (UPDATE, διαβάστε παρακάτω). Ο Bradley είχε αποδεχτεί πρόταση της YART (Yamaha Austria Racing Team) να βοηθήσει την ομάδα στον αγώνα 8 ωρών του Oschersleben, που αποτελεί τμήμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Endurance. Η πρόταση ήρθε μετά κι από την επιτυχία του στην Suzuka - και καθώς δηλώνει λάτρης των συγκεκριμένων αγώνων, ο Smith είχε πει πως ανυπομονούσε να βρεθεί στη σέλα μίας R1, βοηθώντας την ομάδα να κερδίσει σε Γερμανικό έδαφος.

Η πτώση του Smith έγινε κατά την διάρκεια των δοκιμών και οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν εμπλοκή και άλλων αναβατών, χωρίς όμως να υπάρχουν αυτή την στιγμή λεπτομέρειες για άλλους τραυματισμούς. Ο Smith βρίσκεται αυτή την στιγμή σε κοντινό νοσοκομείο και αναμένουμε την ανακοίνωση όταν ολοκληρωθούν οι εξετάσεις του. Η αναφορά για κάταγμα μηριαίου έρχεται από την πίστα, όπου αναφέρονται και άλλες κακώσεις με μία πρώτη εικόνα να δείχνει πως αναβάτης που ακολουθούσε δεν μπόρεσε να τον αποφύγει περνώντας από πάνω του.

Αν επιβεβαιωθούν τα παραπάνω, ο Bradley Smith κινδυνεύει να χάσει αρκετούς αγώνες από την φετινή σεζόν!

Η πίστα στο Oschersleben, στην Β. Γερμανία είναι σχετικά νέα καθώς εγκαινιάστηκε το ’97 και τέταρτη σε μέγεθος για τα δεδομένα της Γερμανίας, φιλοξενώντας κυρίως πρωταθλήματα αυτοκινήτων. Θεωρείται αρκετά γρήγορη πίστα για τις μοτοσυκλέτες, με πολλά σημεία προσπεράσματος.

Ελπίζουμε και ο Bradley Smith να έχει πολύ γρήγορη ανάρρωση και να μην επαληθευτούν τα χειρότερα, τώρα που τα MotoGP επιστρέφουν στην πατρίδα του

 

Ο Alex Rins στην παρακάτω φωτογραφία, καθησυχάζει τους οπαδούς, λέγοντας ότι θα καταφέρει να αγωνιστεί στο Silverstone  

 

 

UPDATE:

 

Έπιασαν οι ευχές και οι ακτινογραφίες του Smith βγήκαν καλές, χωρίς να δείχνουν κάταγμα. Η ανησυχία ήταν έντονη και για τον ίδιο, εξαιτίας των συμπτωμάτων, όμως τελικά γλίτωσε το χειρότερο. Παραμένει στο νοσοκομείο για να ράψει τα τραύματα, όπως λέει και να κουράρει τους υπόλοιπους τραυματισμούς. Προς το παρόν δεν υπάρχουν άλλες διευκρινήσεις για το περιστατικό… τυχερός μέσα στην ατυχία του!

Ετικέτες

MotoGP 2026: O πρώτος βαθμός του Toprak Razgatlioglu – Μικρή παρηγοριά για τη Yamaha

Στις τελευταίες θέσεις και οι τέσσερις Yamaha M1
Toprak 1st Point
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

30/3/2026

Ο Toprak Razgatlioglu κατέκτησε τον πρώτο του βαθμό στο MotoGP, τερματίζοντας 15ος στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Circuit of the Americas, σε μια εμφάνιση που άφησε ανάμεικτα συναισθήματα τόσο στον ίδιο όσο και στην ομάδα του.

Ο Τούρκος πρωταθλητής του WorldSBK ήταν ο καλύτερος αναβάτης της Yamaha στον αγώνα, περνώντας τον Fabio Quartararo στους τελευταίους γύρους, με τις τέσσερις M1 να τερματίζουν στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης. Παρά το θετικό αποτέλεσμα, η διαφορά από την κορυφή παρέμεινε μεγάλη, καθώς ο νικητής Marco Bezzecchi με Aprilia τερμάτισε περίπου 25 δευτερόλεπτα μπροστά.

“Ο πρώτος βαθμός είναι κάτι καλό, αλλά δεν είμαι πραγματικά χαρούμενος, γιατί είμαστε 25 δευτερόλεπτα πίσω,” δήλωσε ο Razgatlioglu. “Μου αρέσει αυτή η πίστα και απολαμβάνω την οδήγηση, αλλά είναι πολύ δύσκολο για τους αναβάτες, ειδικά σε αγώνα 20 γύρων. Πιέζω πάντα στο όριο και τελικά πήρα τον πρώτο μου βαθμό στο MotoGP.”

Ο ίδιος στάθηκε και στη μάχη του με τον Quartararo, τον οποίο ακολούθησε για πολλούς γύρους πριν κάνει την προσπέραση: “Έμαθα πολλά σήμερα. Στο τέλος προσπάθησα να περάσω και να βρω τον ρυθμό μου. Το θετικό είναι ο βαθμός, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε ενόψει των ευρωπαϊκών αγώνων."

Από την πλευρά της ομάδας, ο διευθυντής της Pramac, Gino Borsoi, χαρακτήρισε τον πρώτο βαθμό της νέας M1 V4 ως ψυχολογική ώθηση μετά το δύσκολο ξεκίνημα της σεζόν. “Οι φιλοδοξίες μας είναι υψηλότερες, αλλά χρειαζόμασταν μια ώθηση στο ηθικό και είμαστε χαρούμενοι για τον Toprak και τον πρώτο από πολλούς, όπως ελπίζουμε, βαθμούς στην καριέρα του στο MotoGP.”

Παρά το θετικό αυτό βήμα, είναι ξεκάθαρο ότι η Yamaha έχει σημαντικό ακόμη δρόμο μπροστά της, καθώς το χάσμα από τους πρωτοπόρους παραμένει μεγάλο. Η συνέχεια της σεζόν, ιδιαίτερα στους ευρωπαϊκούς αγώνες, θα δείξει αν η πρόοδος μπορεί να μετατραπεί σε πιο ανταγωνιστικά αποτελέσματα.