Bradley Smith – Άσχημος τραυματισμός μπορεί να τον θέσει εκτός σεζόν! - UPDATE

Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

25/8/2016

Σήμερα η μέρα εξελίσσεται με μεγάλη ατυχία για τα MotoGP καθώς πριν λίγο επιβεβαιώθηκε τραυματισμός του Bradley Smith, λίγες ώρες μετά από τον τραυματισμό του Andrea Dovizioso και μόλις μία μέρα έπειτα και από τον τραυματισμό του Alex Rins που μάχεται για τον τίτλο στην Moto2, με μόλις 19 βαθμούς διαφορά από τον πρώτο!

Ο Rins έσπασε την κλείδα του και δεν θα χάσει τον αγώνα στο Silvestrone, όμως τα πράγματα για τον Bradley είναι πιο σοβαρά, καθώς η πρώτη εκτίμηση που έγινε επιτόπου στο σημείο, έδειξε κάταγμα μηριαίου οστού (UPDATE, διαβάστε παρακάτω). Ο Bradley είχε αποδεχτεί πρόταση της YART (Yamaha Austria Racing Team) να βοηθήσει την ομάδα στον αγώνα 8 ωρών του Oschersleben, που αποτελεί τμήμα του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Endurance. Η πρόταση ήρθε μετά κι από την επιτυχία του στην Suzuka - και καθώς δηλώνει λάτρης των συγκεκριμένων αγώνων, ο Smith είχε πει πως ανυπομονούσε να βρεθεί στη σέλα μίας R1, βοηθώντας την ομάδα να κερδίσει σε Γερμανικό έδαφος.

Η πτώση του Smith έγινε κατά την διάρκεια των δοκιμών και οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν εμπλοκή και άλλων αναβατών, χωρίς όμως να υπάρχουν αυτή την στιγμή λεπτομέρειες για άλλους τραυματισμούς. Ο Smith βρίσκεται αυτή την στιγμή σε κοντινό νοσοκομείο και αναμένουμε την ανακοίνωση όταν ολοκληρωθούν οι εξετάσεις του. Η αναφορά για κάταγμα μηριαίου έρχεται από την πίστα, όπου αναφέρονται και άλλες κακώσεις με μία πρώτη εικόνα να δείχνει πως αναβάτης που ακολουθούσε δεν μπόρεσε να τον αποφύγει περνώντας από πάνω του.

Αν επιβεβαιωθούν τα παραπάνω, ο Bradley Smith κινδυνεύει να χάσει αρκετούς αγώνες από την φετινή σεζόν!

Η πίστα στο Oschersleben, στην Β. Γερμανία είναι σχετικά νέα καθώς εγκαινιάστηκε το ’97 και τέταρτη σε μέγεθος για τα δεδομένα της Γερμανίας, φιλοξενώντας κυρίως πρωταθλήματα αυτοκινήτων. Θεωρείται αρκετά γρήγορη πίστα για τις μοτοσυκλέτες, με πολλά σημεία προσπεράσματος.

Ελπίζουμε και ο Bradley Smith να έχει πολύ γρήγορη ανάρρωση και να μην επαληθευτούν τα χειρότερα, τώρα που τα MotoGP επιστρέφουν στην πατρίδα του

 

Ο Alex Rins στην παρακάτω φωτογραφία, καθησυχάζει τους οπαδούς, λέγοντας ότι θα καταφέρει να αγωνιστεί στο Silverstone  

 

 

UPDATE:

 

Έπιασαν οι ευχές και οι ακτινογραφίες του Smith βγήκαν καλές, χωρίς να δείχνουν κάταγμα. Η ανησυχία ήταν έντονη και για τον ίδιο, εξαιτίας των συμπτωμάτων, όμως τελικά γλίτωσε το χειρότερο. Παραμένει στο νοσοκομείο για να ράψει τα τραύματα, όπως λέει και να κουράρει τους υπόλοιπους τραυματισμούς. Προς το παρόν δεν υπάρχουν άλλες διευκρινήσεις για το περιστατικό… τυχερός μέσα στην ατυχία του!

Ετικέτες

MotoGP: Jorge Martin - Με πόνους μετά τη Βραζιλία - “Είμαι καλύτερος αναβάτης από το 2024”

Ο Ισπανός της Aprilia εμφανίζεται αισιόδοξος παρά τη σωματική καταπόνηση
Jorge-Martin
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/3/2026

Παρά την κούραση και τους πόνους από το απαιτητικό GP Βραζιλίας, ο Jorge Martin δηλώνει δυνατός από ποτέ, τονίζοντας πως έχει εξελιχθεί σημαντικά σε σχέση με τη χρονιά τίτλου του 2024.

Ο Jorge Martin φτάνει στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Austin με ανεβασμένη ψυχολογία, αλλά και με εμφανή σωματική καταπόνηση μετά από ένα ιδιαίτερα απαιτητικό αγωνιστικό σερί. Ο Ισπανός αναβάτης της Aprilia προέρχεται από το καλύτερο μέχρι στιγμής Σαββατοκύριακο με τη νέα του ομάδα στη Goiania της Βραζιλίας, όπου κατέκτησε δύο βάθρα και συνέβαλε σε ένα εντυπωσιακό 1-2 για την ιταλική εταιρεία, πίσω από τον ομόσταυλο Marco Bezzecchi.

Ωστόσο, η προσπάθεια αυτή είχε το τίμημά της. Ο Martin παραδέχθηκε πως αισθάνεται πόνους μετά τον αγώνα στη Βραζιλία, επισημαίνοντας ότι τα συνεχόμενα αγωνιστικά τριήμερα δεν είναι ιδανικά για τη φυσική του κατάσταση. “Ειλικρινά, νιώθω λίγο πόνο μετά τη Βραζιλία. Οι συνεχόμενοι αγώνες δεν είναι ό,τι το καλύτερο για μένα. Θα δούμε πώς θα αντιδράσει το σώμα μου στους πρώτους γύρους εδώ στο Austin, που είναι μια πολύ απαιτητική πίστα.”

Jorge-Martin

Η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο κρίσιμη αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Martin είχε χάσει σημαντικό χρόνο πέρυσι λόγω τραυματισμών, συμπεριλαμβανομένου και του αγώνα στο Circuit of the Americas, ενώ χειρουργικές επεμβάσεις τον κράτησαν εκτός και από τις δοκιμές προετοιμασίας.

Παρά τα προβλήματα, το ξεκίνημα της σεζόν είναι ιδιαίτερα θετικό. Μετά από δύο τερματισμούς μέσα στην πεντάδα στην Ταϊλάνδη και τα διπλά βάθρα στη Βραζιλία, ο Martin δείχνει να βρίσκει ρυθμό με την Aprilia και να επιβεβαιώνει ότι αποτελεί βασικό διεκδικητή του τίτλου. Ο ίδιος, μάλιστα, θεωρεί πως έχει ήδη κάνει βήμα προόδου σε σχέση με το 2024, όταν κατέκτησε το πρωτάθλημα με την Ducati και την ομάδα Pramac.

“Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι και πιστεύω ότι τώρα είμαι καλύτερος αναβάτης από ό,τι ήμουν το 2024. Το επίπεδο όμως ανεβαίνει συνεχώς και οι μοτοσυκλέτες εξελίσσονται,” δήλωσε.

Παρά τη φιλοδοξία του, ο Martin κρατά χαμηλούς τόνους όσον αφορά τους στόχους του για το Texas: “Οι προσδοκίες είναι ίδιες με τους πρώτους αγώνες. Το να τερματίσω είναι ήδη ένας καλός στόχος και να πάρω βαθμούς. Αυτό θα είναι σημαντικό στο τέλος της χρονιάς. Πρέπει να αποφύγω τα λάθη και απλώς να φέρω τη μοτοσυκλέτα στον τερματισμό.”

Ο Ισπανός ξεκινά το αγωνιστικό τριήμερο στις ΗΠΑ δεύτερος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, έντεκα βαθμούς πίσω από τον Bezzecchi, σε μια σεζόν που προμηνύεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική.

Jorge-Martin