Casey Stoner: Με ήθελαν για γλάστρα

Γιατί ο Αυστραλός σταμάτησε να είναι test rider για την Ducati
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

14/9/2018

Όπως ήδη σας έχουμε πει, ο Casey Stoner δεν θα συνεχίσει να έχει τον ρόλο του δοκιμαστή για τις μοτοσυκλέτες των MotoGP της Ducati. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες έδειχναν ότι αυτή ήταν μια απόφαση του Αυστραλού πρώην Παγκόσμιου Πρωταθλητή, βασισμένη στο σκεπτικό ότι δεν ήθελε να οδηγάει πλέον στο όριο, ρισκάροντας έναν τραυματισμό.

Άλλωστε, ήδη είχε χτυπήσει τον ώμο του μετά τα δοκιμαστικά της Sepang πέρσι. Όμως σε μια τελευταία του συνέντευξη στην ιταλική αθλητική εφημερίδα Gazzetta della sport, δήλωσε πως η Ducati δεν χρησιμοποίησε ποτέ τα δεδομένα που τους είχε δώσει από τις δοκιμές και ότι τον χρησιμοποιούσαν περισσότερο ως γλάστρα! Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, η Ducati τον ήθελε να περιφέρεται στις πίστες ντυμένος με τα ρούχα της και να τον χρησιμοποιεί ως “διαφημιστικό προϊόν” στα social media. Συγκεκριμένα είπε: “Τους έχω πει εδώ και πολύ καιρό τις αλλαγές που χρειάζεται η μοτοσυκλέτα, αλλά αρνούνται να τις κάνουν. Οπότε, αφού δεν χρησιμοποιούν τα στοιχεία που τους δίνω, τότε δεν υπάρχει λόγος και να ρισκάρω. Διότι για να κάνεις τόσο σοβαρή δουλειά σε αυτό το επίπεδο, θα πρέπει να οδηγάς στο όριο. Τίποτα δεν θα μου έδινε περισσότερη χαρά, από το να γιορτάσω την κατάκτηση ενός ακόμα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Ducati, αλλά από την στιγμή που δεν παίρνουν ό,τι τους δίνω, δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω… ”

Εδώ βέβαια προκύπτουν ορισμένα ερωτηματικά. Σαφώς γνωρίζουμε ό,τι ο βασικός λόγος που έφυγε ο Stoner από την ενεργό δράση, ήταν η απέχθειά του στις εκδηλώσεις και στις έξω-αγωνιστικές υποχρεώσεις που έχουν στις μέρες μας οι αναβάτες. Γνωρίζουμε όμως, πως πριν μερικές ημέρες ανακοίνωσε στο facebook πως σταματά μεν να είναι test rider, όμως θα συνεχίζει την συνεργασία του με την Ducati ως πρεσβευτής της ιταλικής εταιρείας και μάλιστα είχε ανεβάσει post στην προσωπική του σελίδα, σχετική με τα νέα μοντέλα που θα δείξει η Ducati στην έκθεση του Μιλάνου. Όμως με αυτές τις δηλώσεις που έκανε τώρα, δείχνει πως οι σχέσεις του με τους Ιταλούς δεν είναι τόσο καλές πλέον. Πιθανή αιτία ίσως είναι τα χρήματα που του πρόσφεραν για τον καινούριο ρόλο του ή οι υποχρεώσεις που του ζητάνε στο νέο συμβόλαιο. Ίσως όμως αιτία να είναι και κάποια πρόταση συνεργασίας από άλλο εργοστάσιο. Θα δούμε σύντομα τι από τα δύο συμβαίνει, αλλά δεν θα μας κάνει έκπληξη αν τον δούμε να έχει ρόλο test rider σε άλλη εταιρεία. 

 

MotoGP: Fermin Aldeguer και Jorge Martin δεν θα συμμετάσχουν στις δοκιμές της Sepang

Δεν ξεκινά καλά η χρονιά για τους δύο Ισπανούς αναβάτες Ducati και Aprilia αντίστοιχα
MotoGP
Από τον

Παύλο Καρατζά

26/1/2026

Ο Aldeguer είχε κάνει χειρουργείο στο πόδι του στις αρχές της χρονιάς μετά από πτώση που είχε στην πίστα Aspar της Ισπανίας, ενώ ο Martin πέρασε την πόρτα του χειρουργείου δύο ακόμα φορές τον περασμένο Δεκέμβριο.

Ο αναβάτης της Gresini υπέστη κάταγμα στο αριστερό του πόδι κατά τη διάρκεια προπόνησης στην πίστα Aspar της Βαλένθια στις 8 Ιανουαρίου και υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση την επόμενη μέρα στη Βαρκελώνη.

Επιβεβαιώνεται πλέον και επίσημα πως δεν θα συμμετέχει στο τριήμερο τεστ που θα διεξαχθεί στην Sepang 29 – 31 Ιανουαρίου.

Ο Jorge Martin της Aprilia αναμένεται να ακολουθήσει τον Aldeguer και να χάσει τις δοκιμές στη Μαλαισία, λόγω των πρόσφατων χειρουργείων που έκανε για κλείδα και σκαφοειδές .