Casey Stoner: Με ήθελαν για γλάστρα

Γιατί ο Αυστραλός σταμάτησε να είναι test rider για την Ducati
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

14/9/2018

Όπως ήδη σας έχουμε πει, ο Casey Stoner δεν θα συνεχίσει να έχει τον ρόλο του δοκιμαστή για τις μοτοσυκλέτες των MotoGP της Ducati. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες έδειχναν ότι αυτή ήταν μια απόφαση του Αυστραλού πρώην Παγκόσμιου Πρωταθλητή, βασισμένη στο σκεπτικό ότι δεν ήθελε να οδηγάει πλέον στο όριο, ρισκάροντας έναν τραυματισμό.

Άλλωστε, ήδη είχε χτυπήσει τον ώμο του μετά τα δοκιμαστικά της Sepang πέρσι. Όμως σε μια τελευταία του συνέντευξη στην ιταλική αθλητική εφημερίδα Gazzetta della sport, δήλωσε πως η Ducati δεν χρησιμοποίησε ποτέ τα δεδομένα που τους είχε δώσει από τις δοκιμές και ότι τον χρησιμοποιούσαν περισσότερο ως γλάστρα! Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, η Ducati τον ήθελε να περιφέρεται στις πίστες ντυμένος με τα ρούχα της και να τον χρησιμοποιεί ως “διαφημιστικό προϊόν” στα social media. Συγκεκριμένα είπε: “Τους έχω πει εδώ και πολύ καιρό τις αλλαγές που χρειάζεται η μοτοσυκλέτα, αλλά αρνούνται να τις κάνουν. Οπότε, αφού δεν χρησιμοποιούν τα στοιχεία που τους δίνω, τότε δεν υπάρχει λόγος και να ρισκάρω. Διότι για να κάνεις τόσο σοβαρή δουλειά σε αυτό το επίπεδο, θα πρέπει να οδηγάς στο όριο. Τίποτα δεν θα μου έδινε περισσότερη χαρά, από το να γιορτάσω την κατάκτηση ενός ακόμα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Ducati, αλλά από την στιγμή που δεν παίρνουν ό,τι τους δίνω, δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω… ”

Εδώ βέβαια προκύπτουν ορισμένα ερωτηματικά. Σαφώς γνωρίζουμε ό,τι ο βασικός λόγος που έφυγε ο Stoner από την ενεργό δράση, ήταν η απέχθειά του στις εκδηλώσεις και στις έξω-αγωνιστικές υποχρεώσεις που έχουν στις μέρες μας οι αναβάτες. Γνωρίζουμε όμως, πως πριν μερικές ημέρες ανακοίνωσε στο facebook πως σταματά μεν να είναι test rider, όμως θα συνεχίζει την συνεργασία του με την Ducati ως πρεσβευτής της ιταλικής εταιρείας και μάλιστα είχε ανεβάσει post στην προσωπική του σελίδα, σχετική με τα νέα μοντέλα που θα δείξει η Ducati στην έκθεση του Μιλάνου. Όμως με αυτές τις δηλώσεις που έκανε τώρα, δείχνει πως οι σχέσεις του με τους Ιταλούς δεν είναι τόσο καλές πλέον. Πιθανή αιτία ίσως είναι τα χρήματα που του πρόσφεραν για τον καινούριο ρόλο του ή οι υποχρεώσεις που του ζητάνε στο νέο συμβόλαιο. Ίσως όμως αιτία να είναι και κάποια πρόταση συνεργασίας από άλλο εργοστάσιο. Θα δούμε σύντομα τι από τα δύο συμβαίνει, αλλά δεν θα μας κάνει έκπληξη αν τον δούμε να έχει ρόλο test rider σε άλλη εταιρεία. 

 

Καυστικός ο Gigi Dall’Igna της Ducati για τον Rivola της Aprilia - "Πιο πολύ μιλάει για εμάς παρά για την ομάδα του"

Ο Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse απαντά σε δηλώσεις του CEO της Aprilia Racing, αναφορικά με τον Pedro Acosta
Gigi
Από τον

Παύλο Καρατζά

23/1/2026

Ο Γενικός Διευθυντής της Ducati Corse Gigi Dall’Igna απάντησε με απολαυστικό τρόπο στον CEO της Aprilia Racing, Massimo Rivola, για την δήλωσή του τελευταίου ότι ο Pedro Acosta θα πάει στη Ducati το 2027.

Όλα τα συμβόλαια των εργοστασιακών αναβατών λήγουν στο τέλος του έτους και τα σενάρια για το grid του 2027 δίνουν και παίρνουν, πριν καν αρχίσει η σεζόν του 2026.

Στα σενάρια αυτά, ένας από τους μεγάλους πρωταγωνιστές είναι και ο εξαιρετικά ταλαντούχος Pedro Acosta, που φαίνεται πως θα αποχωρήσει από την εργοστασιακή ομάδα της KTM στο τέλος της σεζόν.

Η φημολογία φούντωσε περαιτέρω τις τελευταίες ημέρες, καθώς ο CEO της Aprilia, Massimo Rivola, δήλωσε κατά την διάρκεια της παρουσίασης της ομάδας MotoGP της Aprilia πως το επίσημο δίδυμο της Ducati θα αποτελείται από τον Marc Marquez και τον Pedro Acosta.

Στην δήλωση αυτή έσπευσε να απαντήσει ο γενικός διευθυντής της Ducati, Gigi Dall’Igna, που είπε “Είδα ότι ο Rivola μίλησε περισσότερο για τη Ducati παρά για την Aprilia στην παρουσίασή του. Προφανώς, θα τον αφήσω να κάνει ό,τι σκέψεις θέλει. Στόχος μας είναι να υπογράψουμε συμβόλαιο με τον Marc, τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή, όπως κάναμε με τον Pecco το 2024.

Ο στόχος είναι να υπογράψουμε με τον άνθρωπο που κέρδισε το πρωτάθλημα μαζί μας πριν από την έναρξη της σεζόν. Δεν έχουν ακόμη οριστικοποιηθεί όλα. Εργαζόμαστε πάνω σε αυτό, αλλά είμαι αισιόδοξος”.

Ο μάνατζερ του Pedro Acosta, Albert Valera, είπε πως η συνεργασία του Acosta με την VR46 θα μπορούσε να είναι μια επιλογή, αλλά ο στόχος του είναι να εξασφαλίσει στον Ισπανό αναβάτη μια θέση σε εργοστασιακή ομάδα.

Από το grid του 2026, μόνο το δίδυμο της LCR, Johann Zarco και Diogo Moreira, καθώς και ο Toprak Razgatlioglu της Pramac, έχουν επιβεβαιώσει τις συμφωνίες τους μέχρι και τη σεζόν του 2027.

Το επόμενο διάστημα οι περισσότερες εταιρείες θα θελήσουν να κλείσουν τις συμφωνίες με τους αναβάτες τους, ώστε να προχωρήσουν και την εξέλιξη των μοτοσυκλετών των 850 κυβικών, οπότε σχετικά σύντομα θα δούμε και πως θα εξελιχθεί το σίριαλ τόσο του Acosta, όσο και του Marquez.