Casey Stoner: Με ήθελαν για γλάστρα

Γιατί ο Αυστραλός σταμάτησε να είναι test rider για την Ducati
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

14/9/2018

Όπως ήδη σας έχουμε πει, ο Casey Stoner δεν θα συνεχίσει να έχει τον ρόλο του δοκιμαστή για τις μοτοσυκλέτες των MotoGP της Ducati. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες έδειχναν ότι αυτή ήταν μια απόφαση του Αυστραλού πρώην Παγκόσμιου Πρωταθλητή, βασισμένη στο σκεπτικό ότι δεν ήθελε να οδηγάει πλέον στο όριο, ρισκάροντας έναν τραυματισμό.

Άλλωστε, ήδη είχε χτυπήσει τον ώμο του μετά τα δοκιμαστικά της Sepang πέρσι. Όμως σε μια τελευταία του συνέντευξη στην ιταλική αθλητική εφημερίδα Gazzetta della sport, δήλωσε πως η Ducati δεν χρησιμοποίησε ποτέ τα δεδομένα που τους είχε δώσει από τις δοκιμές και ότι τον χρησιμοποιούσαν περισσότερο ως γλάστρα! Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, η Ducati τον ήθελε να περιφέρεται στις πίστες ντυμένος με τα ρούχα της και να τον χρησιμοποιεί ως “διαφημιστικό προϊόν” στα social media. Συγκεκριμένα είπε: “Τους έχω πει εδώ και πολύ καιρό τις αλλαγές που χρειάζεται η μοτοσυκλέτα, αλλά αρνούνται να τις κάνουν. Οπότε, αφού δεν χρησιμοποιούν τα στοιχεία που τους δίνω, τότε δεν υπάρχει λόγος και να ρισκάρω. Διότι για να κάνεις τόσο σοβαρή δουλειά σε αυτό το επίπεδο, θα πρέπει να οδηγάς στο όριο. Τίποτα δεν θα μου έδινε περισσότερη χαρά, από το να γιορτάσω την κατάκτηση ενός ακόμα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Ducati, αλλά από την στιγμή που δεν παίρνουν ό,τι τους δίνω, δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω… ”

Εδώ βέβαια προκύπτουν ορισμένα ερωτηματικά. Σαφώς γνωρίζουμε ό,τι ο βασικός λόγος που έφυγε ο Stoner από την ενεργό δράση, ήταν η απέχθειά του στις εκδηλώσεις και στις έξω-αγωνιστικές υποχρεώσεις που έχουν στις μέρες μας οι αναβάτες. Γνωρίζουμε όμως, πως πριν μερικές ημέρες ανακοίνωσε στο facebook πως σταματά μεν να είναι test rider, όμως θα συνεχίζει την συνεργασία του με την Ducati ως πρεσβευτής της ιταλικής εταιρείας και μάλιστα είχε ανεβάσει post στην προσωπική του σελίδα, σχετική με τα νέα μοντέλα που θα δείξει η Ducati στην έκθεση του Μιλάνου. Όμως με αυτές τις δηλώσεις που έκανε τώρα, δείχνει πως οι σχέσεις του με τους Ιταλούς δεν είναι τόσο καλές πλέον. Πιθανή αιτία ίσως είναι τα χρήματα που του πρόσφεραν για τον καινούριο ρόλο του ή οι υποχρεώσεις που του ζητάνε στο νέο συμβόλαιο. Ίσως όμως αιτία να είναι και κάποια πρόταση συνεργασίας από άλλο εργοστάσιο. Θα δούμε σύντομα τι από τα δύο συμβαίνει, αλλά δεν θα μας κάνει έκπληξη αν τον δούμε να έχει ρόλο test rider σε άλλη εταιρεία. 

 

Jorge Martin - Νέα χειρουργεία, χάνει μάλλον το τεστ της Sepang!

Η επάνοδος του Ισπανού αναβάτη της Aprilia αποδεικνύεται Γολγοθάς…
Jorge Martin
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

22/1/2026

Σύμφωνα με το ισπανικό site El Periodico ο πρωταθλητής MotoGP του 2024, που μετά τον τίτλο του δεν έχει σταματήσει να ταλαιπωρείται από τραυματισμούς και χειρουργεία, όπως φαίνεται θα χάσει και το πρώτο μεγάλο τεστ του 2026, που έχει προγραμματιστεί για τις αρχές Φεβρουαρίου στη Sepang!

Παρόλο που πριν λίγες ημέρες ο Martin εμφανίστηκε μαζί με τον Bezzecchi στο Μιλάνο για την παρουσίαση της αγωνιστικής ομάδας της Aprilia, ο 28χρονος Ισπανός δεν είναι ακόμη σε θέση να ανέβει στη μοτοσυκλέτα. Όπως γράφει ο ισπανικός τύπος, η αποθεραπεία του αναβάτη του Noale προχωρά αργά και οι γιατροί δεν του επιτρέπουν να συμμετάσχει στις επερχόμενες πρώτες δοκιμές.

Θυμίζουμε πως η σεζόν του 2025 ήταν καταστροφική για τον “Martinator” περιλαμβάνοντας κάταγμα στο σκαφοειδές, σπασμένη κλείδα, διάτρηση πνεύμονα και… έντεκα (!) σπασμένα πλευρά.

Μόνο τους τελευταίους μήνες ο Martin έχει μπει δύο ακόμα φορές στο χειρουργείο (συγκεκριμένα για κλείδα και σκαφοειδές τον περασμένο Δεκέμβριο, κάτι που δεν είχε ανακοινωθεί μέχρι σήμερα), ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό επεμβάσεων σε έξι μετά τις πτώσεις του 2025. Ελπίζουμε αυτά να ήταν τα τελευταία χειρουργεία για τον Ισπανό. Η Aprilia επιβεβαιώνει ότι ο αναβάτης θα ταξιδέψει στη Μαλαισία, αλλά μόνο για να βρίσκεται με την ομάδα, και όχι για να οδηγήσει.

Ο Massimo Rivola, επικεφαλής της Aprilia Racing, δηλώνει πως ο Μαρτίν “προχωρά σταθερά” προς την επάνοδο, και έχει ξαναβρεί το βλέμμα του νικητή. Ωστόσο πέρα από δηλώσεις που στόχο έχουν να ανεβάσουν την ψυχολογία του αναβάτη, της ομάδας και των φαν της Aprilia, η ουσία είναι πως ο Ισπανός απέχει ακόμη από το να επιστρέψει στα αγωνιστικά δρώμενα.

Την ίδια ώρα, ο Πρωταθλητής του 24 προσπαθεί να αφήσει πίσω του και το φιάσκο της περσινής αναμπουμπούλας όταν προσπάθησε να σπάσει χωρίς επιτυχία το συμβόλαιό του με την Aprilia, ενώ όταν επιστρέψει θα το κάνει σαφώς από τη δεύτερη θέση σε σημαντικότητα, αφού ο Bezzecchi έχει “δέσει” με την RS-GP, εντυπωσιάζοντας το 2025, και βάζοντας υποψηφιότητα για μεγάλους στόχους το 26.

Παρά τα παραπάνω προβλήματα, ο Ισπανός εμφανίζεται αποφασισμένος, δηλώνοντας στο Μιλάνο πως “με προσέλαβαν για να κερδίζω και αυτό θα κάνω”.

Περιμένουμε κάποιο επίσημο δελτίο τύπου από την Aprilia για την επάνοδο του Ισπανού, και μένει να δούμε το αν θα μπορέσει ο Martin να επιστρέψει εγκαίρως για τα επόμενα τεστ, ή ακόμα και για την πρεμιέρα της σεζόν.

Ετικέτες