Casey Stoner: Με ήθελαν για γλάστρα

Γιατί ο Αυστραλός σταμάτησε να είναι test rider για την Ducati
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

14/9/2018

Όπως ήδη σας έχουμε πει, ο Casey Stoner δεν θα συνεχίσει να έχει τον ρόλο του δοκιμαστή για τις μοτοσυκλέτες των MotoGP της Ducati. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες έδειχναν ότι αυτή ήταν μια απόφαση του Αυστραλού πρώην Παγκόσμιου Πρωταθλητή, βασισμένη στο σκεπτικό ότι δεν ήθελε να οδηγάει πλέον στο όριο, ρισκάροντας έναν τραυματισμό.

Άλλωστε, ήδη είχε χτυπήσει τον ώμο του μετά τα δοκιμαστικά της Sepang πέρσι. Όμως σε μια τελευταία του συνέντευξη στην ιταλική αθλητική εφημερίδα Gazzetta della sport, δήλωσε πως η Ducati δεν χρησιμοποίησε ποτέ τα δεδομένα που τους είχε δώσει από τις δοκιμές και ότι τον χρησιμοποιούσαν περισσότερο ως γλάστρα! Σύμφωνα με τις δηλώσεις του, η Ducati τον ήθελε να περιφέρεται στις πίστες ντυμένος με τα ρούχα της και να τον χρησιμοποιεί ως “διαφημιστικό προϊόν” στα social media. Συγκεκριμένα είπε: “Τους έχω πει εδώ και πολύ καιρό τις αλλαγές που χρειάζεται η μοτοσυκλέτα, αλλά αρνούνται να τις κάνουν. Οπότε, αφού δεν χρησιμοποιούν τα στοιχεία που τους δίνω, τότε δεν υπάρχει λόγος και να ρισκάρω. Διότι για να κάνεις τόσο σοβαρή δουλειά σε αυτό το επίπεδο, θα πρέπει να οδηγάς στο όριο. Τίποτα δεν θα μου έδινε περισσότερη χαρά, από το να γιορτάσω την κατάκτηση ενός ακόμα Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Ducati, αλλά από την στιγμή που δεν παίρνουν ό,τι τους δίνω, δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω… ”

Εδώ βέβαια προκύπτουν ορισμένα ερωτηματικά. Σαφώς γνωρίζουμε ό,τι ο βασικός λόγος που έφυγε ο Stoner από την ενεργό δράση, ήταν η απέχθειά του στις εκδηλώσεις και στις έξω-αγωνιστικές υποχρεώσεις που έχουν στις μέρες μας οι αναβάτες. Γνωρίζουμε όμως, πως πριν μερικές ημέρες ανακοίνωσε στο facebook πως σταματά μεν να είναι test rider, όμως θα συνεχίζει την συνεργασία του με την Ducati ως πρεσβευτής της ιταλικής εταιρείας και μάλιστα είχε ανεβάσει post στην προσωπική του σελίδα, σχετική με τα νέα μοντέλα που θα δείξει η Ducati στην έκθεση του Μιλάνου. Όμως με αυτές τις δηλώσεις που έκανε τώρα, δείχνει πως οι σχέσεις του με τους Ιταλούς δεν είναι τόσο καλές πλέον. Πιθανή αιτία ίσως είναι τα χρήματα που του πρόσφεραν για τον καινούριο ρόλο του ή οι υποχρεώσεις που του ζητάνε στο νέο συμβόλαιο. Ίσως όμως αιτία να είναι και κάποια πρόταση συνεργασίας από άλλο εργοστάσιο. Θα δούμε σύντομα τι από τα δύο συμβαίνει, αλλά δεν θα μας κάνει έκπληξη αν τον δούμε να έχει ρόλο test rider σε άλλη εταιρεία. 

 

MotoGP 2026: Παρουσιάστηκε η ομάδα Monster Energy Yamaha!

Μπαίνει στην εποχή του V4 - Παρουσιάζει την αγωνιστική ομάδα στην Ινδονησία
Monster Energy Yamaha
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

21/1/2026

Η Yamaha αποκάλυψε στην Τζακάρτα τη νέα YZR-M1 με V4 κινητήρα με την οποία θα τρέξει στο πρωτάθλημα το 2026, ανανεωμένο χρωματισμό και το δίδυμο των αναβατών της.

Η ομάδα Monster Energy Yamaha MotoGP παρουσίασε επίσημα την αγωνιστική της ταυτότητα για το 2026 στην Ινδονησία, σηματοδοτώντας την αρχή της πολυαναμενόμενης “εποχής V4” για τη Yamaha. Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε στην Τζακάρτα στο πλαίσιο του Yamaha Motor Indonesia 3S Dealer Meeting και αποτέλεσε την πρώτη δημόσια εμφάνιση της πλήρως ανασχεδιασμένης YZR-M1.

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Η νέα livery διατηρεί το χαρακτηριστικό μοτίβο, “camouflage”, αλλά με περισσότερο μπλε και λευκό, τονίζοντας τον εργοστασιακό χαρακτήρα της ομάδας. Την αποκάλυψη έκαναν οι Fabio Quartararo και Alex Rins, οι οποίοι θα οδηγήσουν τη νέα μοτοσυκλέτα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα MotoGP 2026.

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Ο Quartararo παρά την αρχική δυσαρέσκεια με την V4, φάνηκε τώρα πιο ενθουσιώδης, λέγοντας “Είμαι έτοιμος να ξανανέβω στη σέλα! Η παρουσίαση της ομάδας είναι πάντα η στιγμή που χτίζεται ο ενθουσιασμός για τη νέα σεζόν και οι Ινδονήσιοι φίλαθλοι είναι απίστευτοι. Ο V4 είναι μια τεράστια αλλαγή και ανυπομονώ να δω πώς θα εξελιχθεί στην πίστα. Προπονήθηκα σκληρά όλο τον χειμώνα και είμαι έτοιμος να δώσω τα πάντα.”

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Ο ομόσταυλος του, Alex Rins πρόσθεσε, “Είναι πάντα ξεχωριστό το να έρχομαι στην Ινδονησία. Η περσινή χρονιά τελείωσε θετικά για μένα και θέλω να συνεχίσω με την ίδια ορμή. Η νέα μοτοσυκλέτα μας δίνει περισσότερες δυνατότητες εξέλιξης, κάτι που μας παρακινεί ιδιαίτερα. Είναι μια νέα εποχή για τη Yamaha και είμαι χαρούμενος που είμαι μέρος της.”

Ο Takahiro Sumi, Γενικός Διευθυντής του τμήματος εξέλιξης μηχανοκίνητου αθλητισμού της Yamaha, τόνισε ότι η παράλληλη εξέλιξη της V4 YZR-M1 μαζί με το αγωνιστικό πρόγραμμα του 2025 ήταν μια πρωτόγνωρη πρόκληση, με τα πρώτα σημάδια να είναι ενθαρρυντικά, καλύτερη σταθερότητα στο φρενάρισμα, ισχυρότερη επιτάχυνση και πιο σταθερή αίσθηση.

Ο Paolo Pavesio, μάνατζερ του αγωνιστικού τμήματος της  Yamaha, είπε “Η νέα M1 μας δίνει πολύ μεγαλύτερο περιθώριο εξέλιξης. Θα μαθαίνουμε γύρο με τον γύρο και αγώνα με τον αγώνα. Η Ινδονησία είναι το ιδανικό μέρος για να ξεκινήσει αυτό το νέο κεφάλαιο, καθώς φιλοξενεί μία από τις πιο παθιασμένες κοινότητες μοτοσυκλετιστών στον κόσμο”.

Monster Energy Yamaha MotoGP 2026

Ο Massimo Meregalli, Διευθυντής της Ομάδας, υπογράμμισε ότι ο βασικός στόχος για το 2026 είναι η απόδοση και η συνέπεια από αγωνιστικό Σαββατοκύριακο σε αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, καθώς η ομάδα θα γνωρίζει τη νέα μοτοσυκλέτα στην πράξη.

Μετά από μια σεζόν 2025 όπου η Yamaha έφτασε κοντά στη νίκη, όλα δείχνουν πως το νέο V4 project μπορεί να αποτελέσει το μέσο για την επιστροφή στην κορυφή. Οι πρώτες πραγματικές απαντήσεις θα έρθουν σύντομα, με τις δοκιμές στη Sepang να σηματοδοτούν την αρχή της νέας, μεταβατικής εποχής.

Δείτε όλες τις παρουσιάσεις των ομάδων των MotoGP εδώ.