Davide Brivio - Αποχωρεί από την Alpine F1, το HRC καραδοκεί...

Ένας από τους πιο επιτυχημένους Team Manager των GP, σε νέες περιπέτειες
Davide Brivio
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

13/12/2023

Μετά από τρία χρόνια θητείας του στην ομάδα Alpine της F1, ένας από τους πλέον επιτυχημένους Team Manager στην ιστορία των αγώνων μοτοσυκλέτας, ο χαρισματικός Davide Brivio, που τον είχαμε γνωρίσει από τη δουλειά του τόσο στη Yamaha, όπου η συμβολή του στην αποχώρηση του Rossi από τη Honda για να ενταχθεί στην ομάδα της Iwata ήταν καθοριστική, κερδίζοντας με τους Ιάπωνες 5 τίτλους αναβατών και 4 κατασκευαστών, όσο και στη Suzuki, με το Hamamatsu να κερδίζει τίτλο κατασκευαστών και αναβατών το 2020 -ο πρώτος για τη Suzuki μετά το 2000. Τώρα, ο Brivio ανακοίνωσε πως αποχωρεί από τους 4 τροχούς, χωρίς να έχει δώσει ακόμα στίγμα για το πού θα καταλήξει, όμως οι πρώτες πληροφορίες τον θέλουν να επιστρέφει στο MotoGP, πιθανώς μάλιστα στην δοκιμαζόμενη ομάδα του HRC.

Το γερμανικό Speedweek.com είχε ανακοινώσει στις 24 Νοεμβρίου πως ο Brivio θα εντασσόταν στο HRC, με τον Ιταλό να διαψεύδει -χλιαρά όπως τονίζουν οι Γερμανοί- την είδηση.

Η μεταπήδηση του Brivio από τους 2 στους 4 τροχούς έγινε το 2021, με την ένταξη του στην ομάδα Alpine της Formula 1, όμως όπως φαίνεται η συνεργασία με τους Γάλλους δεν έφτασε ποτέ στα επίπεδα που θα ήθελε ο Brivio, με την πρώην εργοστασιακή ομάδα της Renault να τον υποβιβάζει μάλιστα το 2022, απομακρύνοντας τον από την F1, για να επικεντρωθεί στο φυτώριο οδηγών της ομάδας…

Brivio

Κάπως έτσι, τελείωσε άδοξα η τετράτροχη καριέρα του Brivio στην F1, με την πρόσφατη αποχώρηση του από την ομάδα. Και τώρα; Ακόμα δεν υπάρχει καμία ανακοίνωση που να συνδέει τον Ιταλό με επιστροφή του στον κόσμο του MotoGP, όμως οι ενδείξεις και οι πληροφορίες του ειδικού τύπου δείχνουν την ομάδα του HRC, που δοκιμάζεται εδώ και χρόνια απέναντι στην επέλαση των ευρωπαϊκών εργοστασίων, με τελευταία πράξη του δράματος την αποχώρηση από τις τάξεις του του 8 φορές Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez.

Για το 2024 η Honda έχει στις τάξεις της 3 εξαιρετικά ταλαντούχους αναβάτες -με 4ο τον Takaaki Nakagami που παραμένει στα δρώμενα μόνο και μόνο λόγο εντοπιότητας-, τους Luca Marini, Joan Mir και Johann Zarco, και η προσθήκη του Brivio στη σύνθεση του ιαπωνικού εργοστασίου ίσως να είναι ο χαμένος κρίκος στην αλματώδη εξέλιξη που απαιτούν οι συνθήκες.

Brivio

Όμως υπάρχει ένα πρόβλημα. Ο Alberto Puig έχει πλέον επιβεβαιωθεί εκ νέου ως Team Manager στην ομάδα του HRC για το 2024. Μπορεί να υπήρχαν διαφωνίες μεταξύ Honda και Puig, ειδικά όταν ο τελευταίος είχε υποστηρίξει την έλευση στην ομάδα του Digia για ένα έτος, με τελική επικράτηση της θέσης των Ιαπώνων για διετές συμβόλαιο με τον Marini, όμως ο Puig παραμένει κραταιός και θα είναι δύσκολο να μετακινηθεί -μεταξύ άλλων νοικιάζει και υποδομές στο HRC για το WorldSBK! Κι αν ο Brivio προσληφθεί σε διαφορετικό ρόλο; Για παράδειγμα ως Διευθυντής Μηχανοκίνητου Αθλητισμού του HRC;

Brivio

Ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια στην εξίσωση, το γεγονός πως πέρα από τον πρώην Πρταθλητή με τη Suzuki, Joan Mir, στο HRC εργάζεται επίσης και ο πρώην τεχνικός διευθυντής της Suzuki Ken Kawauchi. Η ίντριγκα όμως εντείνεται και από την ιδέα ότι ο Rossi συμφώνησε στη μετακίνηση του Marini στο HRC ακριβώς επειδή η Honda θα προσλάμβανε τον παλιόφιλο Brivio...

Ωραίες οι πληροφορίες, οι ιδέες και οι ίντριγκες, για έναν καφέ τουλάχιστον, ενώ τώρα περιμένουμε τις ανακοινώσεις τόσο από τον ίδιο τον Brivio, όσο και από κάποια ομάδα, για να δούμε τι μέλλει γενέσθαι με το μέλλον ενός από τους πιο εμβληματικούς Team Managers στο MotoGP. Και θα ήταν μεγάλο κρίμα να μην τον δούμε ξανά στα “μέρη μας”.

Ετικέτες

MotoGP: Μοναδικό δίχρονο custom Simson για έναν τυχερό στο Sachsenring!

Κλήρωση των διοργανωτών του Γερμανικού GP σε συνεργασία με την ADAC Motorsport
sachsenring-simpson
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

24/6/2026

Για ένα πρωτάθλημα που έχει εξοβελίσει τους δίχρονους κινητήρες εδώ και τουλάχιστον 14 χρόνια – 2012 τα GP125, 2010 τα GP250 και 2002 τα GP500 – ακούγεται σχεδόν ειρωνικό το ότι στο επερχόμενο Γερμανικό Grand Prix στην πίστα Sachsenring θα τρέξει ένα διαγωνισμός με έπαθλο ένα δίχρονο Simson.

Κι όμως, σε συνεργασία με την ADAC Motorsport και τη ΖΤ-Tuning, οι διοργανωτές του Liqui Moly Motorcycle Grand Prix of Deutschland προκήρυξαν έναν σχετικό διαγωνισμό με έπαθλο ένα ιστορικό μικρό δίχρονο μοντέλο της Γερμανίας.

Ο λόγος για το εικονιζόμενο Simson S90 Sachsenring Motorrad Grand Prix Moped, το οποίο ήταν αρχικά ένα S51 που μετά τις περιποιήσεις της ZT-Tuning κατέληξε με κινητήρα 90 cc, κιβώτιο πέντε σχέσεων και ισχύ περίπου 10 ίππων. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ακόμη περιποίηση των αναρτήσεων για πιο σπορτίφ συμπεριφορά και ένα δισκόφρενο 320 mm μπροστά – αν και στη φωτογραφία εικονίζεται ακόμη το αυθεντικό ταμπούρο.

Το τελικό αποτέλεσμα καλλωπίζεται με μια αφαιρετική σύνθεση στα χρώματα της γερμανικής σημαίας.

Η μοτοσυκλέτα θα παρουσιαστεί στην πίστα στη διάρκεια του αγωνιστικού τριημέρου (10-12 Ιουλίου), ενώ στον διαγωνισμό έχει δικαίωμα συμμετοχής οποιοσδήποτε ενήλικος, αρκεί να είναι κάτοικος (όχι απαραιτήτως υπήκοος) Γερμανίας.

Για να λάβει κανείς στην κλήρωση δεν χρειάζεται καν να παραστεί στον αγώνα, αλλά αρκεί να ακολουθήσει στο Instagram τους λογαριασμούς @motogp_deutschland και @zt_tuning και να γράψει στα σχόλια γιατί πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσει το Simson!

Ο διαγωνισμός (όροι συμμετοχής) άνοιξε την Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026 και θα διαρκέσει έως την Παρασκευή 3 Ιουλίου στις 15:00 (τοπική ώρα Sachsenring), ενώ ο νικητής θα ενημερωθεί με άμεσο μήνυμα.