Ducati για Lorenzo: Πρέπει να ανταποδώσουμε

«Έχει κάνει μεγάλη προσπάθεια να προσαρμοστεί»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/1/2018

Ο race team manager της Ducati κ. Davide Tardozzi σε μία συνολική αποτίμηση της χρονιάς, αναγνώρισε την προσπάθεια του Lorenzo να προσαρμόσει το οδηγικό του στιλ στα δεδομένα της Ducati και να αρχίσει να αποδίδει αποτέλεσμα.

Σε μία ακριβή και πολυσυζητημένη μεταγραφή που οι άσχημες επιδόσεις του Lorenzo στην αρχή της σεζόν έσπειραν την θύελλα των επικρίσεων, ακόμα και μέσα στην ίδια την Ducati, η δουλειά που χρειαζόταν να γίνει περνούσε πάντα από ένα γκρίζο φίλτρο, καθώς άπαντες εστίαζαν στο αποτέλεσμα.

Είναι επίσης ξεκάθαρο, κι έχει ειπωθεί κατά διαστήματα, πως περίμεναν γρηγορότερη προσαρμογή, ιδιαίτερα από την στιγμή που ο Dovizioso έφτασε να διεκδικεί το πρωτάθλημα. Από την μία ο Lorenzo είναι μία πολύ μεγάλη επένδυση που πρέπει να προστατευτεί, από την άλλη ο Tardozzi πραγματικά πιστεύει πως έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια από τον Lorenzo, και τώρα είναι η σειρά της Ducati να κάνει το αντίστοιχο, να προσαρμόσει την μοτοσυκλέτα της στον ίδιο:

«Ο Lorenzo κατέβαλε μία τεράστια προσπάθεια να αλλάξει το στιλ οδήγησης και να το προσαρμόσει στην Ducati, φέρνοντας τελικά αποτελέσματα. Ακόμα δεν είναι τόσο γρήγορος για έναν τίτλο, αλλά είναι τώρα η σειρά μας να προσαρμόσουμε την μοτοσυκλέτα. Χρειαζόμαστε μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα στην στροφή, και τώρα έχουμε επικεντρωθεί σε αυτό καθώς είναι κάτι που θα βοηθήσει όλους μας τους αναβάτες».

Ο Tardozzi είναι παλιός αγωνιζόμενος σε GP και Superbike, εφτά φορές πρωταθλητής Ιταλίας στα Superbike και πρωταθλητής Ευρώπης στα Superbike. Αγωνίστηκε στα MotoGP το ’84 και ’85 στην κατηγορία των 250, πριν περάσει στα Superbike όπου έφτασε να διεκδικεί τον τίτλο το ’88 αλλά τον έχασε από σκαμπανεβάσματα απόδοσης. Υπήρξε team manager της Ducati στην χρυσή εποχή Superbike με Carl Fogarty και Troy Corser και αποχώρησε το 2009 για να πάει στην BMW. Επέστρεψε το 2010 στην ομάδα της Ducati στα MotoGP. Ο ίδιος λοιπόν γνωρίζει πολύ καλά από προσαρμογή αγωνιζομένων, αλλά κι από σκαμπανεβάσματα απόδοσης, και πιστεύει πως πραγματοποιούν βήματα στην σωστή κατεύθυνση για μία άκρως ανταγωνιστική σεζόν

Ετικέτες

Toprak Razgatlioglu: Στο MotoGP το 2026 με Pramac Yamaha

Το ακούμε εδώ και πολλά χρόνια, οι Γερμανοί λένε πως τώρα όντως γίνεται
Torpak
Από τον

Παύλο Καρατζά

30/5/2025

Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες Γερμανών δημοσιογράφων, ο Toprak Razgatlioglu έχει ήδη συμφωνήσει με την Yamaha και η πολυπόθητη μετάβασή του στο MotoGP της επόμενης σεζόν είναι γεγονός.

Μετά την χτεσινή δήλωση-βόμβα του εν ενεργεία πρωταθλητή Jorge Martin (περισσότερα εδώ) φαίνεται ότι η χιονοστιβάδα των εξελίξεων στο MotoGP μόλις ξεκίνησε, καθώς σύμφωνα με το speedweek.com, ο Toprak Razgatlioglu θα είναι μέλος του grid του MotoGP της επόμενης χρονιάς.

Το συγκεκριμένο νέο μοιάζει σαν ψέμα, αφού τα τελευταία χρόνια ακούγαμε συνεχώς για την μετακίνηση αυτή, αλλά ποτέ δεν πραγματοποιούταν για διαφόρους λόγους. Όμως πλέον ο 28χρονος πολυπρωταθλητής βλέπει το μεγάλο του όνειρο να παίρνει σάρκα και οστά.

Η Yamaha θα τοποθετήσει τον Razgatlioglu στην ομάδα της Pramac, εκεί θα αντικαταστήσει είτε τον Αυστραλό Jack Miller είτε τον Πορτογάλο Miguel Oliveira και θα του δοθεί εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, ίδια με των Fabio Quartararo και Alex Rins. Πληροφορίες θέλουν μάλιστα την συμφωνία να ανακοινώνεται στον αγώνα του MotoGP στο Mugello, που θα πραγματοποιηθεί 20-22 Ιουνίου.

Torpak

Πάντως τα παραπάνω ολόφρεσκα νέα δεν θα είναι τα μόνα, καθώς μία αλυσιδωτή αντίδραση μετακινήσεων φαίνεται να έχει ήδη πυροδοτηθεί στο MotoGP. Ο Jorge Martin έχει ήδη βγει στην αγορά και ψάχνει το επόμενο συμβόλαιό του, ο Torpak έχει κλείσει για του χρόνου, οι εργοστασιακοί αναβάτες της KTM δηλώνουν απεγνωσμένοι με την εταιρεία και την έλλειψη υποστήριξης προς τα πρόσωπά τους, o Alex Rins και ο Fabio Quartararo είναι δυσαρεστημένοι με την Yamaha, με τον τελευταίο μάλιστα να εγκαταλείπει αναγκαστικά στο Silverstone λόγω μηχανικής βλάβης ενώ ήταν πρώτος.

Η τοποθέτηση του Toprak στην δορυφορική ομάδα, αφήνει το πεδίο ανοικτό και για τον χορηγό του, την Red Bull, καθώς η εργοστασιακή ομάδα της Yamaha έχει χρόνια συμφωνία με την Monster.

Σίγουρα μετά τη μετακίνηση αυτή, ανοίγει η όρεξη και του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος WSBK και εργοστασιακού οδηγού της Ducati, Nicolo Bulega που είναι ξεκάθαρο πως θέλει να κάνει και αυτός τη μετάβαση προς τα MotoGP.

Πάντως οι επόμενες εβδομάδες αναμένονται καυτές όχι μόνο λόγω θερμοκρασιών αλλά και των ηχηρών μεταγραφών που αναμένονται.

Εμείς στο MOTO θα σας κρατάμε σίγουρα ενήμερους για οτιδήποτε προκύψει.