Ducati για Lorenzo: Πρέπει να ανταποδώσουμε

«Έχει κάνει μεγάλη προσπάθεια να προσαρμοστεί»
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

10/1/2018

Ο race team manager της Ducati κ. Davide Tardozzi σε μία συνολική αποτίμηση της χρονιάς, αναγνώρισε την προσπάθεια του Lorenzo να προσαρμόσει το οδηγικό του στιλ στα δεδομένα της Ducati και να αρχίσει να αποδίδει αποτέλεσμα.

Σε μία ακριβή και πολυσυζητημένη μεταγραφή που οι άσχημες επιδόσεις του Lorenzo στην αρχή της σεζόν έσπειραν την θύελλα των επικρίσεων, ακόμα και μέσα στην ίδια την Ducati, η δουλειά που χρειαζόταν να γίνει περνούσε πάντα από ένα γκρίζο φίλτρο, καθώς άπαντες εστίαζαν στο αποτέλεσμα.

Είναι επίσης ξεκάθαρο, κι έχει ειπωθεί κατά διαστήματα, πως περίμεναν γρηγορότερη προσαρμογή, ιδιαίτερα από την στιγμή που ο Dovizioso έφτασε να διεκδικεί το πρωτάθλημα. Από την μία ο Lorenzo είναι μία πολύ μεγάλη επένδυση που πρέπει να προστατευτεί, από την άλλη ο Tardozzi πραγματικά πιστεύει πως έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια από τον Lorenzo, και τώρα είναι η σειρά της Ducati να κάνει το αντίστοιχο, να προσαρμόσει την μοτοσυκλέτα της στον ίδιο:

«Ο Lorenzo κατέβαλε μία τεράστια προσπάθεια να αλλάξει το στιλ οδήγησης και να το προσαρμόσει στην Ducati, φέρνοντας τελικά αποτελέσματα. Ακόμα δεν είναι τόσο γρήγορος για έναν τίτλο, αλλά είναι τώρα η σειρά μας να προσαρμόσουμε την μοτοσυκλέτα. Χρειαζόμαστε μεγαλύτερη ταχύτητα μέσα στην στροφή, και τώρα έχουμε επικεντρωθεί σε αυτό καθώς είναι κάτι που θα βοηθήσει όλους μας τους αναβάτες».

Ο Tardozzi είναι παλιός αγωνιζόμενος σε GP και Superbike, εφτά φορές πρωταθλητής Ιταλίας στα Superbike και πρωταθλητής Ευρώπης στα Superbike. Αγωνίστηκε στα MotoGP το ’84 και ’85 στην κατηγορία των 250, πριν περάσει στα Superbike όπου έφτασε να διεκδικεί τον τίτλο το ’88 αλλά τον έχασε από σκαμπανεβάσματα απόδοσης. Υπήρξε team manager της Ducati στην χρυσή εποχή Superbike με Carl Fogarty και Troy Corser και αποχώρησε το 2009 για να πάει στην BMW. Επέστρεψε το 2010 στην ομάδα της Ducati στα MotoGP. Ο ίδιος λοιπόν γνωρίζει πολύ καλά από προσαρμογή αγωνιζομένων, αλλά κι από σκαμπανεβάσματα απόδοσης, και πιστεύει πως πραγματοποιούν βήματα στην σωστή κατεύθυνση για μία άκρως ανταγωνιστική σεζόν

Ετικέτες

MotoGP: Φεύγει ο Martin από την Aprilia! Ο πρωταθλητής μίλησε! Οριστικό τέλος συνεργασίας

Ξεκαθαρίζει τα πράγματα ο Jorge Martin μετά από την προσπάθεια κουκουλώματος της Aprilia
Jorge-Martin
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/5/2025

Κατά τη διάρκεια του Βρετανικού GP, ο εν ενεργεία Παγκόσμιος Πρωταθλητής Jorge Martin είχε δηλώσει ότι σύντομα θα μοιραστεί “τη δική του πλευρά της ιστορίας”, και πλέον ο αναβάτης με το #1 εξέδωσε επίσημη δήλωση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

“Γεια σε όλους,

Θα ήθελα να μοιραστώ με όλους τους φίλους, τα μέσα ενημέρωσης και τους ανθρώπους που παρακολουθούν την καριέρα μου μια ξεκάθαρη εξήγηση για την κατάσταση που αφορά τη συνεργασία μου με την Aprilia.

Σε καμία στιγμή δεν παραβίασα το συμβόλαιό μου. Όταν το υπογράψαμε, συμφώνησα με την Aprilia ότι, εφόσον δεν πληρούνταν ορισμένες προϋποθέσεις, διατηρούσα το δικαίωμα να αποφασίσω για το μέλλον μου για το 2026. Αυτή ήταν μια ουσιαστική προϋπόθεση για να αποδεχθώ την πρόταση συμβολαίου που μου προσέφεραν εκείνη τη στιγμή.

Όταν πήρα την απόφαση να αλλάξω κατασκευαστή πέρσι, ένα από τα βασικά μου ζητούμενα ήταν να έχω τη δυνατότητα να δοκιμάσω τη μοτοσυκλέτα σε πραγματικές συνθήκες και να κατανοήσω την ομάδα και τη μεθοδολογία της. Με αυτόν τον τρόπο, θα αισθανόμουν άνετα να υπογράψω για δύο χρόνια αντί για ένα, και έτσι συμπεριλάβαμε αυτή την προϋπόθεση.

Αντιμέτωπος με την κατάσταση όπου έπρεπε να λάβω μια απόφαση με βάση μια ημερομηνία που ορίζεται από συμβόλαιο, αποφάσισα να ασκήσω το δικαίωμά μου να αποδεσμευτώ για τη σεζόν του 2026. Το έκανα πάντα με σεβασμό, σαφήνεια και με μοναδικό σκοπό να έχω τον έλεγχο του μέλλοντος μου ως επαγγελματίας αθλητής.

Δυστυχώς, οι περιστάσεις που προέκυψαν λόγω των πτώσεων, αν και είναι αλήθεια ότι δεν επηρεάζουν όσα είχαμε συμφωνήσει, επηρέασαν αυτή τη φάση. Γι’ αυτόν τον λόγο, ήμουν πάντα ανοιχτός σε διάλογο με την Aprilia για να παρατείνουμε αυτήν την περίοδο μέχρι έναν ορισμένο αριθμό Grand Prix μετά την επιστροφή μου στη δράση. Ο στόχος είναι και οι δύο πλευρές να δώσουμε μια δεύτερη ευκαιρία και να αισθανθούμε άνετα πριν ληφθεί η απόφαση για το 2026.

Ήμουν πάντα ειλικρινής με την Aprilia, πάντα εκτιμούσα τη μοτοσυκλέτα, την ομάδα και την προσπάθεια όλων των ανθρώπων που είναι μέρος του εγχειρήματος. Το μόνο που ζητώ είναι να γίνει σεβαστή η θέλησή μου και το πνεύμα της συμφωνίας που είχαμε κάνει εξαρχής με την Aprilia.

Δεν υπάρχει σύγκρουση ή μομφή. Θέλω απλώς να μπορώ να κοιτάξω μπροστά με καθαρότητα, μετά από πολύ δύσκολες στιγμές και έναν πολύ σοβαρό τραυματισμό, και να συνεχίσω να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό εντός και εκτός πίστας.

Σας ευχαριστώ όλους για την κατανόηση και τον σεβασμό,

Jorge Martín”

Αυτό ήταν! Ο παγκόσμιος πρωταθλητής μίλησε και πλέον ψάχνει τον επόμενο σταθμό της καριέρας του για την ερχόμενη σεζόν με τη Honda να έχει αυτή τη στιγμή και τις περισσότερες πιθανότητες έπειτα και από όλα αυτά που έχουν γίνει τις τελευταίες ημέρες.