Δυνατή φήμη για Lorenzo στην Honda!

Δίδυμο με Marquez…
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/6/2018

Πρόκειται για είδηση που μεταφέρει με επισημότητα το Sky Sport Italia και την υπογράφει ο Antonio Boselli, όχι ως υπόθεση, αλλά ως γεγονός που αναμένει επίσημη επιβεβαίωση. Σύμφωνα με τον Boselli ο Lorenzo συμφώνησε με την Honda και μάλιστα με αρκετά μικρότερη αμοιβή από αυτή που είχε διαπραγματευτεί με την Ducati, στα 4 εκατομμύρια την σεζόν και πλέον έχει συνταχθεί και το κείμενο της ανακοίνωσης, αναμένοντας απλά να έρθει ο σωστός χρόνος, λίγο πριν τον αγώνα σε Ισπανικό έδαφος για την επίσημη επιβεβαίωση.

Από την περασμένη εβδομάδα: Ο Iannone φεύγει από την Suzuki & Ο Mir έρχεται - Ο Lorenzo έχει βρει ομάδα

Το γεγονός πως ο Lorenzo είχε δηλώσει λίγες μέρες πριν, πως είχε ήδη βρει ομάδα και πως θα είναι με εργοστασιακή μοτοσυκλέτα, είναι ένα στοιχείο που δίνει ακόμα μία βάση στην ανακοίνωση του SKY SPORT ITALIA. Ο Lorenzo είχε μάλιστα προσθέσει, πως ανεξάρτητα με το αποτέλεσμα του αγώνα στο Mugello το μέλλον του είναι βέβαιο καθώς έχει υπογράψει. Αν πράγματι ισχύει αυτό, τότε η νίκη που μόλις πήρε στο Mugello του ανοίγει τον δρόμο για ένα σπάνιο ρεκόρ νικών με διαφορετικούς κατασκευαστές. Με την προϋπόθεση πως θα νικήσει και με Honda καθώς τρεις νίκες σε τρεις διαφορετικές μοτοσυκλέτες είναι κάτι που έχει να συμβεί από την εποχή του Eddie Lawson.

Στιγμιότυπο από την ανακοίνωση της μεταγραφής:
Στο Mugello το ήδη υπογεγραμμένο προσύμφωνο των δύο πλευρών, πάλι με βάση το SKY SPORT ITALIA, σφραγίστηκε με την υπογραφή του προέδρου του HRC k. Yoshishige Nomura, που ήδη σήμερα δήλωνε πως είναι μία ημέρα μεγάλης στεναχώριας που ανακοινώνει την αποδέσμευση του Pedrosa

Ως δεύτερος αναβάτης από την Ισπανία, ο Lorenzo προστατεύει και την μακρά συμφωνία της Repsol με την Honda που ανανεώθηκε πρόσφατα. Η Repsol έχει ακόμη ένα χρόνο στο υπάρχον συμβόλαιο και η Honda θέλει σίγουρα να ανανεώσει μία τέτοια συμφωνία.

Μία τέτοια κίνηση θα ήταν επίσης ικανοποιητική και για τον Marquez που δήλωσε παλιότερα πως θέλει έναν αναβάτη στην ομάδα που μπορεί να παλέψει δυνατά στην πρώτη γραμμή.

Σύμφωνα με το SKY SPORT ITALIA το μόνο που περιμένουμε πλέον είναι η επίσημη ανακοίνωση, το κείμενο της οποίας έχει μάλιστα ήδη συνταχθεί…

Ετικέτες

Tiger Sport 800 Tour 2026 - Νέα έκδοση έτοιμη για ταξίδι 

Πλούσιος εξοπλισμός με στάνταρ, χούφτες, τριβάλιτσο, comfort σέλα κ.α. 
Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/12/2025

Η Tiger Sport 800 Tour είναι η νέα έκδοση που παρουσίασε η Triumph για την sport touring μοτοσυκλέτα της, που δίνει περισσότερη έμφασή στο ταξίδι και την προστασία του αναβάτη.

Θα μπορούσε κανείς να τα προσθέσει όλα από τον κατάλογο μες τα επίσημα αξεσουάρ της Tiger Sport 800 όμως η Triumph το κάνει πιο εύκολο και οικονομικό για τον αναβάτη με την παρουσίαση της έκδοσης Tour.

Η Tiger Sport 800 Tour έρχεται να προσθέσει στον καλό στάνταρ εξοπλισμό της βασικής έκδοσης όλα τα απαραίτητα για δικάβαλο ταξίδι με πρώτο και καλύτερο το τριβάλιτσο που προσφέρει συνολικά 106 λίτρα αποθηκευτικού χώρου. Στάνταρ είναι επίσης οι χούφτες στο τιμόνι, όπως και τα θερμαινόμενα γκριπ, η σέλα Comfort (835 χλστ. απόσταση από το έδαφος) για αναβάτη και συνεπιβάτη αλλά και το κεντρικό σταντ.

Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026

Μία ακόμη διαφορά με τη στάνταρ Tiger Sport 800 είναι τα δύο αποκλειστικά ματ χρώματα της έκδοσης, το μπλε-μαύρο Matt Cobalt και το κόκκινο-μαύρο Carnival Red, και τα δύο με χρυσά φιλέτα και λεπτομέρειες, ενώ τους χρωματικούς συνδυασμούς ακολουθεί και το τριβάλιτσο. Ο έξτρα εξοπλισμός -μαζί με το τριβάλιτσο- ανεβάζει το ανακοινώσιμο βάρος στα 232 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 18,6 λίτρων - 214 η βασική έκδοση, την οποία εμείς είχαμε ζυγίσει 215,1 κιλά.

Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές με τον πολύ καλό σε απόδοση τρικύλινδρο κινητήρα των 798 κ.εκ. και 113,4 ίππων να παραμένει ως είχε, όπως και η μέγιστη ροπή των 8,56 kg.m που κάνει την εμφάνισή της στις 8.500 σ.α.λ. όμως το 90% αποδίδεται ήδη από το μεσαίο φάσμα λειτουργίας.

Ο έλεγχος των τροχών παραμένει στη Showa με το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χλστ. να ρυθμίζεται ως προς τις αποσβέσεις του και το αμορτισέρ να φέρει ρύθμιση για την απόσβεση επαναφοράς αλλά και την προφόρτιση του ελατηρίου που γίνεται υδραυλικά και πανεύκολα. Οι διαδρομές και στα δύο άκρα βρίσκονται στα 150 χλστ. 

Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026

Αλλαγές δεν έχουμε ούτε στα φρένα με ακτινικής τοποθέτησης 4πίστονες δαγκάνες να συνεργάζονται με δίσκους 310 χλστ. και τον πίσω τροχό να φέρει μονοπίστονη δαγκάνα και δίσκο 255 χλστ.

Επιπλέον στοιχείο που έρχεται να προστεθεί στον εξοπλισμό είναι το σύστημα παρακολούθησης πίεσης των ελαστικών ενώ από τη βασική έκδοση παραμένουν η ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα,, το cruise control, το quickshifter δύο κατευθύνσεων αλλά και η συνδεσιμότητα του πίνακα πληροφοριών με κινητό για πλοήγηση στροφή-στροφή, διαχείριση μηνυμάτων και τηλεφωνικών κλήσεων και μουσικής.

Τη δοκιμή της Tiger Sport 800 μπορείτε να τη βρείτε στο τεύχος #669.