Φωτιά άναψαν οι χρόνοι του Lorenzo στα MotoGP

Για επιστροφή στην αγωνιστική δράση μιλούν τώρα στα paddock
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

5/2/2020

Η χθεσινή ημέρα στην Sepang ήταν η πρώτη που ο Jorge Lorenzo καβάλησε τη σέλα της Yamaha. Τα μάτια της κλειστής κοινωνίας των MotoGP ήταν διακριτικά πάνω του, καθώς ήθελαν να δουν τι θα κάνει ο Ισπανός πολυπρωταθλητής με την M1 σε σχέση με την καταστροφική χρονιά που είχε προηγηθεί με την Honda. Κυρίως όμως ήθελαν να δουν αν ο Jorge Lorenzo είναι τόσο γρήγορος με την Yamaha που να του μπουν οι σκέψεις για επιστροφή στην ενεργό δράση, αφού ηλικιακά δεν είναι “τελειωμένος” και θα μπορούσε άνετα να έχει δύο χρόνια ακόμα ενεργή δράση στους αγώνες. Και αυτή η απορία ήταν τόσο έντονη, που έγιναν πολλές ερωτήσεις στους ανθρώπους της Yamaha, για το αν σκέπτονται να δώσουν μοτοσυκλέτα στον Lorenzo για να τρέξει ως Wild Card σε μερικούς αγώνες. Από την μεριά της η Yamaha δήλωσε πως δεν έχει στον προγραμματισμό της κάτι τέτοιο, αλλά αν προκύψει στο μέλλον τέτοια δυνατότητα ή ανάγκη για την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας, τότε δεν αποκλείει τη συμμετοχή του test rider να συμμετάσχει σε κάποιον αγώνα μέσα στο 2020. Όλα αυτά πριν ο Jorge Lorenzo καβαλήσει την M1, διότι στο τέλος της ημέρας και κάνοντας συνολικά 54 γύρους, η απορίες μετατράπηκαν σε βεβαιότητα.

Ο Lorenzo έκανε με το καλημέρα ταχύτερο χρόνο 2:00.506 με την M1, όταν στην ίδια πίστα πέρσι είχε κάνει στα χρονομετρημένα του αγώνα με την Honda 2:00.478!!!! Με άλλα λόγια, ο χρόνος που έκανε εχθές στην πρώτη του βόλτα-γνωριμίας με την M1 θα τον έβαζε στην 8η θέση της εκκίνησης στον περσινό αγώνα!!! Για να έχετε ένα σημείο αναφοράς, το ρεκόρ πίστας σε αγώνα είναι 1:59.661, το ρεκόρ στα χρονομετρημένα είναι 1:58.303 (με soft ελαστικά) και το απόλυτο ρεκόρ πίστας σε επίσημες δοκιμές είναι 1:58.239. Ο Pol Espargaro  που ήταν ταχύτερος όλων αυτές τις τρεις ημέρες δοκιμών έκανε 1:59.661. και στον περσινό αγώνα που κέρδισε η Yamaha με τον Vinales, τον ταχύτερο χρόνο τον είχε κάνει ο Rossi με 1:59.661. Από εχθές το βράδυ, όλα αυτά πυροδότησαν έναν νέο κύκλο συζητήσεων γύρο από το αγωνιστικό μέλλον του Lorenzo. Η La Gazzetta dello sport ισχυρίζεται ήδη πως θα δούμε τον Lorenzo ως Wild Card στον αγώνα της Catalunya, ενώ ο ίδιος ο Lorenzo δήλωσε πως θα είναι πολύ πιο γρήγορος τις επόμενες ημέρες μόλις… ξεπιαστεί από το καθισιό τόσων μηνών. Ακόμα και ο Marc Marquez ρωτήθηκε για το πώς σχολιάζει την ταχύτητα του Lorenzo από την πρώτη ημέρα, αλλά αρκέστηκε να πει πως η Yamaha είναι πιο εύκολη μοτοσυκλέτα από την Honda. Το μόνο σίγουρο είναι πως αν από την Παρασκευή έως το Σάββατο κάνει ίδιους χρόνους με τους υπόλοιπος αναβάτες της Yamaha και της Petronas, τα σενάρια επιστροφής του Lorenzo στην ενεργό δράση θα φουντώσουν. Τα πράγματα θα γίνουν ακόμα πιο περίπλοκα, αν ο Lorenzo είναι πιο γρήγορος από τον Rossi ή τον Vinales! Ειδικά αν είναι πιο γρήγορος από τον Rossi, τότε να είστε σίγουροι πως το σήριαλ θα πάρει άλλες διαστάσεις…    

Bezzecchi: Από τις σφαλιάρες, στη συγνώμη και στο δώρο στον κριτή – Όλο το χρονικό του συμβάντος [Video]

Ελπίζουμε ο Ιταλός να πήρε το μάθημά του
bez
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/6/2026

Το GP στο Brno χαρακτηρίστηκε από τη νίκη του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez, αλλά και από το εξωαγωνιστικό συμβάν που συνέβη το Σάββατο μεταξύ του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος Bezzecchi και ενός κριτή.

Το συμβάν θεωρείται πολύ σημαντικό και συνέβη όταν δύο γύρους πριν το τέλος του σύντομου αγώνα Sprint και ενώ βρισκόταν στην 5η θέση, ο Bezzecchi έπεσε. Στην συνέχεια ο κριτής λανθασμένα μαρσάρει την μοτοσυκλέτα του Ιταλού στην προσπάθεια να σηκώσει, με τον Bez να αντιδρά υπερβολικά και να τον χαστουκίζει δύο φορές!

Η διοργάνωση έπειτα απέβαλλε τον Ιταλό αναβάτη από τον Κυριακάτικο αγώνα. Ο Bez την επόμενη ημέρα μετά το πρωινό ζέσταμα πήγε στον κριτή για να του ζητήσει συγνώμη και μάλιστα του έκανε και δώρο ένα ζευγάρι γάντια του, ενώ στο τέλος φαίνεται πως δακρύζει κιόλας.

Δείτε παρακάτω όλο το χρονικό του συμβάντος:

“Είμαι εντάξει. Εκείνη τη στιγμή ήμουν λίγο σοκαρισμένος και το βράδυ, όταν το βίντεο έγινε viral και όλος ο κόσμος το έβλεπε, ένιωθα πραγματικά πεσμένος, γιατί είναι κάτι καινούργιο για μένα.

Σίγουρα ήταν αγχωμένος και καταλαβαίνω την κατάστασή του, καθώς έπεσε. Έκανα τη δουλειά μου, πήγα προς τη μοτοσυκλέτα, πίεσα τον συμπλέκτη και προσπάθησα να τη σηκώσω, επειδή ήταν ακόμα αναμμένη και η μοτοσυκλέτα άρχισε να κυλάει, οπότε ήθελα να την ξαναφήσω κάτω και ανέβασε στροφές.

Πιθανότατα σκέφτηκε ότι το έκανα επίτηδες, αλλά ήταν καθαρό ατύχημα και μετά όλοι είδαν τι συνέβη. Είδα (τη συγγνώμη) και ήρθε απλά να μου ζητήσει συγγνώμη αυτοπροσώπως, οπότε, εννοώ, τον καταλαβαίνω και του εύχομαι καλή τύχη. Έχει πραγματικά σημασία για μένα το γεγονός ότι ζήτησε συγγνώμη.