Gresini Racing 2025 - Alex Marquez και Fermin Aldeguer με Ducati GP-24

Η ομάδα της Nadia Padovani για τη σεζόν MotoGP 2025
Team Gresini 2025
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

20/1/2025

Η Gresini Racing παρουσίασε την ομάδα της για το MotoGP 2025, με τον Alex Marquez να παραμένει στη θέση του για τρίτη σεζόν, ενώ δίπλα του θα αγωνίζεται ο rookie της κατηγορίας, Fermin Aldeguer. Η ομάδα θα συμμετέχει με το περυσινό Ducati GP-24.

Οι χρωματικοί συνδυασμοί σε μοτοσυκλέτες και φόρμες αναβατών είναι παρόμοιος με πέρυσι, όπου το κύριο παστέλ γαλάζιο χρώμα παραμένει το ίδιο με το 2024, με λιγότερες κόκκινες και περισσότερες κίτρινες λεπτομέρειες. Ιδιαίτερη λεπτομέρεια είναι το… χρωμιωμένο φινίρισμα στη μοτοσυκλέτα, κάτι που δεν θυμόμαστε να έχουμε δει ξανά στο MotoGP.

Μπορεί η Gresini να έχασε το μεγάλο της αστέρι, με τον Marc Marquez να αγωνίζεται με την εργοστασιακή Ducati για το 2025, όμως η όρεξη για διακρίσεις σίγουρα δεν χάθηκε από την ομάδα της Padovani, μια ομάδα που θυμίζει οικογένεια στη δομή και στο δέσιμο, και στο τιμόνι των GP-24 θα δούμε τον πάντα γρήγορο Alex Marquez -που σε κάποια δοκιμαστικά αλλά και αγώνες το 2024 ήταν ταχύτερος από τον Marc-, και τον νεοεισερχόμενο Aldegeuer.

Gresini Racing

Στόχος της ομάδας είναι ο Alex να παλεύει για την πρώτη πεντάδα σε κάθε αγώνα, και για τον Fermin να προσαρμοστεί όσο το δυνατόν ταχύτερα ώστε να μπορέσει να αναδείξει το ταλέντο που του χάρισε τον τίτλο στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Stock600 το 2020, τον τίτλο στο FIM CEV Moto2 το 2021, και μια 3η και μια 5η θέση στο Παγκόσμιο Moto2 τα έτη 2023 και 2024. Και φυσικά αυτό να γίνει για τον 19χρονο Ισπανό με όσο το δυνατόν λιγότερες πτώσεις.

Ετικέτες

Billy Bolt: Επιβεβαιώθηκε η wildcard συμμετοχή στο EnduroGP της Ουαλίας

Πρόκειται για τον τελευταίο γύρο που είναι προγραμματισμένος για τον Αύγουστο
bolt
Από τον

Παύλο Καρατζά

27/4/2026

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Billy Bolt επιβεβαιώθηκε ως wildcard συμμετοχή για τον τελευταίο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος FIM 2026, EnduroGP της Ουαλίας, τον ερχόμενο Αύγουστο.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα EnduroGP βρίσκεται μόλις στον πρώτο του γύρο, με τους Josep Garcia, Andrea Verona, Steve Holcombe, Magain Antoine και Brad Freeman να είναι κοντά στη βαθμολογία, όμως από τώρα οι διοργανωτές του GP της Ουαλίας ανακοίνωσαν ότι ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής Billy Bolt θα συμμετάσχει επίσης στον αγώνα.

Ο τελευταίος γύρος του πρωταθλήματος θα πραγματοποιηθεί από τις 6 έως τις 9 Αυγούστου στο Rhayader, στην Κεντρική Ουαλία. Ο αναβάτης της Husqvarna Factory Racing δήλωσε: “Έχουν περάσει μερικά χρόνια από την τελευταία φορά που αγωνίστηκα σε έναν γύρο του EnduroGP. Επειδή ήμουν πολύ επικεντρωμένος στο SuperEnduro και το Hard Enduro, αλλά ήθελα να κάνω κάτι τέτοιο ξανά εδώ και καιρό. Είναι μια καλή ευκαιρία να ανακατέψω τα πράγματα, να δοκιμάσω κάτι διαφορετικό και να ανταποδώσω κάτι στους οπαδούς. Η υποστήριξη ήταν πάντα απίστευτη, οπότε το να κάνω κάτι τέτοιο στην πατρίδα μου είναι υπέροχο. Φαίνεται ότι θα είναι ένα φοβερό Σαββατοκύριακο, οπότε ανυπομονώ να συμμετάσχω.”

billybolt

Ο Adam Rees, Διευθυντής της διοργάνωσης, δήλωσε: Αυτή είναι μια τεράστια στιγμή για το EnduroGP της Ουαλίας. Ο Billy Bolt είναι ένα από τα μεγαλύτερα ονόματα στις αγώνες off-road και το γεγονός ότι έρχεται στην Ουαλία ως wildcard είναι απίστευτα συναρπαστικό.

"Είναι ένας αναβάτης που λατρεύουν οι οπαδοί, φέρνει πραγματική ενέργεια όπου κι αν πάει και η παρουσία του προσθέτει κάτι επιπλέον σε μια διοργάνωση που ήδη οδηγούσε προς έναν τεράστιο τελικό πρωταθλήματος. Γνωρίζουμε ότι το κοινό θα τον υποστηρίξει και αυτό θα δημιουργήσει μια υπέροχη ατμόσφαιρα."

Ετικέτες