Honda και Marquez έως το 2020

Υπέγραψε για δύο χρόνια ακόμα
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

26/2/2018

Ο Ισπανός παγκόσμιος πρωταθλητής των MotoGP ανακοίνωσε πριν από λίγο ότι υπέγραψε συμβόλαιο με την Repsol Honda για άλλα δύο χρόνια, δηλαδή έως το 2020. Έτσι όλες οι φήμες και τα κουτσομπολιά περί αλλαγής ομάδας (όχι ιδιαίτερα πιστευτά βέβαια και πιθανόν υποκινούμενα από την πλευρά του Marquez για να πιέσει την Honda όσο διαρκούσαν οι διαπραγματεύσεις…) έλαβαν τέλος.

Ο Marc Márquez για την ανανέωση του συμβολαίου του:

"Είμαι ενθουσιασμένος που θα συνεχίσω με την Honda, κι αισθάνομαι περήφανος να είμαι μέρος της οικογένειας αυτής και εκτιμώ ιδιαίτερα που κάνουν πάντα ότι είναι δυνατόν να γίνει για να μου προσφέρουν όλα όσα χρειάζομαι. Θέλω επίσης να ευχαριστήσω και να συγχαρώ όλους όσους με βοήθησαν σε κάθε σεζόν, όλα αυτά τα χρόνια. Τώρα με την ανανέωση του συμβολαίου μπορώ να επικεντρωθώ καλύτερα στην σεζόν και τους αγώνες και να κάνω το καλύτερο για τους κοινούς στόχους που έχουμε με την ομάδα."

Ο Yoshishige Nomura, πρόεδρος του HRC, δήλωσε:

«Είμαι εξαιρετικά ευτυχής που ο Marquez θα συνεχίσει μαζί μας. Είναι αναβάτης που έχει αναθεωρήσει τα όρια προς τα πάνω και έχει ωριμάσει αγωνιστικά, χαρίζοντας στην Honda πολλούς τίτλους. Μπορούμε τώρα να ανακοινώσουμε σχετικά νωρίς την ανανέωση του συμβολαίου μας, μέσα από την εμπιστοσύνη που μοιραζόμαστε και το κοινό πάθος για τους αγώνες που τρέφουμε. Είμαι βέβαιος πως με την είδηση αυτή, η επόμενη δοκιμή στο Qatar μπορεί να γίνει με το πιο οικογενειακό κλίμα και να προσφέρουμε στον αναβάτη μας όλα τα εφόδια για την τελική προετοιμασία αυτής της σεζόν. Ο Marquez είναι βασικός αναβάτης για το μέλλον των MotoGP και στηρίζω την προσπάθεια της Repsol Honda Team»

 

Φαινόταν εδώ και λίγες ημέρες ωστόσο πως οι δύο πλευρές είχαν ισχυροποιήσει τους οικογενειακούς δεσμούς τους, καθώς το κλίμα φαινόταν ιδιαίτερα «οικογενειακό» στην Ινδονησιακή τηλεόραση, όπως δηλαδή το θέλει και ο κ. Nomura…

Ετικέτες

Βασίλης Παντελεάκης: Παρακολουθήστε δωρεάν το ντεμπούτο του στο FIM Moto Junior

Η προσπάθεια του Έλληνα αναβάτη ζωντανά και εντελώς δωρεάν στο YouTube καθ' όλη τη σεζόν
panteleakis
Από τον

Σπύρο Τσαντήλα

21/5/2026

Την Κυριακή 24 Μαΐου ο Βασίλης Παντελεάκης ξεκινά μια νέα περιπέτεια, καθώς θα είναι παρών στον σχηματισμό εκκίνησης του πρώτου αγώνα για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα FIM Moto Junior στην πίστα Barcelona-Catalunya, συμμετέχοντας στο Ευρωπαϊκό Κύπελλο Stock με μια Honda CBR600RR.

Το πρωτάθλημα της FIM με όλες τις κατηγορίες του – παγκόσμιο Moto3 Junior και ευρωπαϊκά Moto2, Moto4 και Stock – καλύπτεται τηλεοπτικά μέσω του καναλιού FIM Moto Junior στο YouTube και όλοι οι αγώνες προβάλλονται ελεύθερα και δωρεάν σε ζωντανή μετάδοση.

Ο αγώνας της κατηγορίας Stock, που αγωνίζεται ο Βασίλης, θα γίνει την Κυριακή 24/5 με εκκίνηση στις 17:00 ώρα Ελλάδας και μπορείτε να τον δείτε ζωντανά εδώ:

Φυσικά, το ίδιο θα ισχύσει σε όλη τη διάρκεια του πρωταθλήματος, δηλαδή και στους οκτώ αγώνες που θα τρέξουν από αυτήν την Κυριακή ως και τις 18 Οκτωβρίου που ολοκληρώνεται το πρωτάθλημα, όλοι τους αποκλειστικά σε ευρωπαϊκές πίστες - Aragon, Catalunya (δις), Estoril, Magny-Cours, Misano, Jerez και Valencia.