Honda & Pedrosa: Όλα κάποτε τελειώνουν! Αποχωρεί ο Dani

Σταθερή αξία για την Honda στο πρωτάθλημα κατασκευαστών επί 18 χρόνια!
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

5/6/2018

Με τον πιο πολιτισμένο τρόπο το HRC και ο Dani Pedrosa λύνουν τον δεσμό τους μετά από 18 χρόνια μαζί! Ο Dani που έχει δηλώσει πολλές φορές στο παρελθόν πως δεν θα τον πείραζε καθόλου να τελειώσει την καριέρα του στην Honda, δεν άφησε κανένα ενδεχόμενο να σταματήσει, ούτε όμως προχώρησε σε κάποια ανακοίνωση για την πορεία του στο μέλλον.

«Θέλω να ευχαριστήσω το HRC για όλα αυτά τα τόσο επιτυχημένα χρόνια. Μαζί τους μεγάλωσα τόσο σαν αναβάτης αλλά και σαν άνθρωπος. Το HRC θα είναι για πάντα στην καρδιά μου και στις αναμνήσεις μου. Στην ζωή χρειαζόμαστε νέες προκλήσεις και θεωρώ πως ήρθε η ώρα για αλλαγή. Ευχαριστώ HRC!"

Ο πρόεδρος του HRC, κ. Yoshishige Nomura, δήλωσε: “Σήμερα είναι μία ημέρα λύπης για εμένα. Εκ μέρους ολόκληρου του HRC θέλω να ευχαριστήσω τον Dani για την σκληρή και επιτυχημένη δουλειά του, και να εκφράσω την ευγνωμοσύνη για αυτές τις δύο δεκαετίες μαζί. Θέλουμε επίσης να του ευχηθούμε το καλύτερο δυνατό και κάθε επιτυχία. Ευχαριστούμε Dani”.

Για 18 χρόνια ο Dani είναι κομμάτι του HRC, ενώ το 2006 μπήκε στην ομάδα Repsol Honda, όπου μέχρι τώρα έχει καταφέρει 31 νίκες, έχει γίνει ο τρίτος κατά σειρά αναβάτης στην ιστορία του αθλήματος σε αριθμό τρίτων θέσεων ενώ τρείς φορές έχει κυνηγήσει και τον τίτλο με δεύτερη θέση στο παγκόσμιο πρωτάθλημα. Σε ότι αφορά την τρίτη θέση στο βάθρο, μονάχα ο Giacomo Agostini και ο Valentino Rossi έχουν βρεθεί εκεί περισσότερες φορές από τον Pedrosa.

Η εξέλιξη αυτή, φέρνει έναν νέο κύκλο για την φετινή μεταγραφική περίοδο που είναι από τις μεγαλύτερες και πιο έντονες στην ιστορία των MotoGP

Θυμηθείτε: Ο Jarvis προειδοποιεί για πόλεμο μεταγραφών

 

Ετικέτες

Marc Marquez για τις δυσκολίες του Bagnaia, το “Marquez effect” και την αυτοπεποίθηση

Ο Ισπανός σχολιάζει την πτώση απόδοσης του Pecco και το τι χρειάζεται για να επιστρέψει στην κορυφή
Marquez on Bagnaia
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

29/8/2025

Ο Marc Marquez μίλησε πριν το GP Ουγγαρίας για τις δυσκολίες του Francesco Bagnaia, εξηγώντας πώς η έλλειψη αυτοπεποίθησης μπορεί να κοστίσει δέκατα στο γύρο και να οδηγήσει σε πτωτική πορεία

“Είναι δύσκολο να εξηγηθεί και να κατανοηθεί γιατί, για παράδειγμα, την Παρασκευή στην Αυστρία ήταν ο αναβάτης με τον καλύτερο ρυθμό και στη συνέχεια όσο προχωρούσε το Σαββατοκύριακο πήγαινε προς τα πίσω”, δήλωσε ο #93. “Στο MotoGP είναι έτσι. Όταν χάνεις λίγη αυτοπεποίθηση με τη μοτοσυκλέτα, αρχίζεις να χάνεις μισό δέκατο στο φρενάρισμα και υπάρχουν τέσσερις ή πέντε ζώνες φρεναρίσματος. Στο τέλος του γύρου αυτό γίνεται δύο ή τρία δέκατα. Έτσι μπαίνεις σε μια σπείρα μειωμένης αυτοπεποίθησης.

“Γι’ αυτό πέρυσι έλεγα συνέχεια ότι έπρεπε να αποκτήσω ξανά αυτοπεποίθηση. Όταν κερδίζεις ξανά εμπιστοσύνη στον εαυτό σου, μπορείς να δοκιμάσεις διαφορετικά πράγματα, οδηγείς πιο ελεύθερα και ίσως αυτό συμβαίνει στον Pecco. Του έχουν μαζευτεί πολλά, είναι πιο σφιγμένος πάνω στη μοτοσυκλέτα και αυτό τον κάνει πιο αργό. Αλλά είμαι σίγουρος ότι αυτός και η Ducati θα βρουν τη λύση, γιατί βλέπω πώς δουλεύουν. Δεν έχει ξεχάσει να οδηγεί μοτοσυκλέτα, γιατί υπάρχουν συνεδρίες που πάει πολύ γρήγορα.”

Στην ερώτηση του DAZN αν πρόκειται για το περίφημο “Marquez effect”, ο Marquez απάντησε:
“Όχι, δεν το νομίζω. Στο τέλος δουλεύω στο γκαράζ μου, δίνω το 100% μου, αλλά…” χαμογέλασε. “Δεν μπορώ να σου πω. Δεν μπορώ να σου πω γιατί πάντα τερμάτιζα πάνω από τους ομόσταυλούς μου, οπότε δεν μπορώ να σου πω.”

Και πρόσθεσε:
“Όταν ένας ομόσταυλος είναι μπροστά – πολλές φορές έχω κάνει λάθη στους αγώνες γιατί ο ομόσταυλος μου ήταν μπροστά, στο παρελθόν όταν ήταν ο Dani. Οπότε πρέπει να είναι δύσκολο και θα έρθει η μέρα, σίγουρα. Θα έρθει η μέρα που ο ομόσταυλός μου θα με νικήσει και θα πουν ότι δεν αξίζεις αυτή τη μοτοσυκλέτα, την αξίζει κάποιος άλλος. Αλλά ο Pecco είναι δύο φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής, είναι τρίτος στο Πρωτάθλημα, ξεκίνησε από την πρώτη σειρά στην Αυστρία… δεν είναι δράμα. Αργά ή γρήγορα θα βρει τον τρόπο.”

Μετά από ένα δύσκολο GP στην Ουγγαρία, που ο ίδιος ο Bagnaia περίμενε να είναι έτσι λόγω χαρακτηριστικών της πίστας, σειρά έχουν Βαρκελώνη και Μιζάνο. Δύο από τις καλύτερες του πίστες. Εκεί θα φανεί αν αρχίζει η αντεπίθεση.