Honda Thanks day 2017

Βόλτα με Formula 3 και αγώνα kart για τους Marquez και Pedrosa
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

4/12/2017

Κάθε χρόνο η Honda διοργανώνει μια εκδήλωση μέσα στο Δεκέμβριο, στην πίστα του Motegi, που αποκαλεί Honda Thanks Day. Πρόκειται για την μεγαλύτερη ετήσια εκδήλωση του HRC και σκοπό έχει να γιορτάσει μαζί με τους Ιάπωνες οπαδούς της το τέλος της  αγωνιστικής περιόδου.

Όλες οι επίσημες εργοστασιακές ομάδες των MotoGP, της Formula 1, Formula 3, Formula Indy, Super Formula, GT και γενικά όποια ομάδα είχε συμμετάσχει σε αγώνες ταχύτητας το 2017 ήταν εκεί. Το κλίμα της εκδήλωσης είναι καθαρά εορταστικό και το πρόγραμμα έχει αντίστοιχο χαρακτήρα. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και οι μοτοσυκλέτες κάνουν γύρους επίδειξης για τους θαυμαστές και τους θεατές, ενώ οι αναβάτες υπογράφουν αυτόγραφα και φωτογραφίζονται με το κοινό.

Μέσα σε όλα αυτά, περιλαμβάνονται και ορισμένα δώρα και παιχνίδια για τους εργοστασιακούς οδηγούς και αναβάτες, όπως αγώνες με τετράχρονα kart, όπου φέτος νίκησε ο Merquez και ο Pedrosa τερμάτισε τρίτος, παρά την σκούκα που είχε, ενώ οι δυο τους συμμετείχαν και σε αγώνα με παπιά (!) και μάλιστα με τις καινούργιες εκδόσεις των Super Cub.

Όμως το καλύτερο για τους δύο αναβάτες των MotoGP ήταν η οδήγηση ενός αυτοκινήτου της Formula 3 με κινητήρα Honda, υπό την καθοδήγηση του Πρωταθλητή Takuma Sato.

Μάλιστα ο Pedrosa δεν έκρυψε την έκπληξη του για το πόσο αργά έπρεπε να φρενάρει σε σύγκριση με την δική του μοτοσυκλέτα, αλλά και πόσο του άρεσε που είχε την άνεση να μιλήσει με ηρεμία με τους θεατές, χωρίς το άγχος που υπάρχει κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος, όπου οι εκδηλώσεις είναι σκέτη αγγαρεία για τους αναβάτες και δεν έχουν καμία όρεξη να σπαταλάνε χρόνο σε αυτές κατά το τριήμερο ενός αγώνα.

Ετικέτες

Moto2, Valencia: Ατύχημα του Adrian Huertas που τραυματίστηκε και κόκκινη σημαία

Ο Ισπανός δεν διατρέχει κίνδυνο για τη ζωή του, αλλά έχει δύο κατάγματα
Red Flag Moto2
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

14/11/2025

Στα πρώτα ελεύθερα δοκιμαστικά της Moto2 είχαμε ένα συμβάν με πτώσεις του Ayumu Sasaki και του Adrian Huertas (ομόσταυλος του Diogo Moreira που παλεύει για τον τίτλο φέτος), όπου ο πρώτος σηκώθηκε άμεσα, όμως ο δεύτερος απομακρύνθηκε από την πίστα με φορείο, γεμίζοντας τους πάντες με ανησυχία.

Μνήμες από το πολύ κακό συμβάν της Moto3 μεταξύ των Noah Dettwiler και Jose Antonio Rueda στο πρόσφατο GP της Μαλαισίας ξύπνησε το συμβάν Sasaki-Huertas, όμως ευτυχώς τα επακόλουθα δεν έχουν την ίδια σοβαρότητα.

Στην αρχή όλοι πίστεψαν πως το συμβάν αφορούσε σύγκρουση των Sasaki - Huertas, όμως αργότερα οι κάμερες ασφαλείας της πίστας αποκάλυψαν πως οι δυο τους έπεσαν παράλληλα χωρίς να συγκρουστούν και μάλλον υπήρχαν νερά στην πίστα. Λίγο πριν είχε πέσει και ο Izan Guevara, και αυτός στη στροφή έξι.

Adrian Huertas

Οι υπεύθυνοι ασφαλείας, μαζί με τον επικεφαλής Loris Capirossi έλεγξαν το σημείο στη συγκεκριμένη στροφή, και μετά ξεκίνησε το στέγνωμα της πίστας. Αργότερα τα FP1 της Moto2 ξεκίνησαν ξανά, χωρίς τον Huertas, ενώ ο Sasaki έλαβε μέρος κανονικά χωρίς να έχει χτυπήσει.

Για την ώρα δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση για την κατάσταση του Huertas, όμως το DAZN αναφέρει πως έχει κατάγματα τόσο στο αριστερό όσο και στο δεξί χέρι. UPDATE: Τελικά ο Huertas έχει όντως σπάσει και τα δυο του χέρια, με κατάγματα στην κερκίδα σε αριστερί και δεξί και κρίθηκε φυσικά UNFIT για συνέχιση δοκιμαστικών και αγώνα.

Αναμένουμε νεότερα για την υγεία του αναβάτη της Italtrans, ενώ σημειώστε πως έχουν επηρεαστεί οι ώρες μεταόδσεων του MotoGP.

Ετικέτες