Honda Thanks day 2017

Βόλτα με Formula 3 και αγώνα kart για τους Marquez και Pedrosa
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

4/12/2017

Κάθε χρόνο η Honda διοργανώνει μια εκδήλωση μέσα στο Δεκέμβριο, στην πίστα του Motegi, που αποκαλεί Honda Thanks Day. Πρόκειται για την μεγαλύτερη ετήσια εκδήλωση του HRC και σκοπό έχει να γιορτάσει μαζί με τους Ιάπωνες οπαδούς της το τέλος της  αγωνιστικής περιόδου.

Όλες οι επίσημες εργοστασιακές ομάδες των MotoGP, της Formula 1, Formula 3, Formula Indy, Super Formula, GT και γενικά όποια ομάδα είχε συμμετάσχει σε αγώνες ταχύτητας το 2017 ήταν εκεί. Το κλίμα της εκδήλωσης είναι καθαρά εορταστικό και το πρόγραμμα έχει αντίστοιχο χαρακτήρα. Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα και οι μοτοσυκλέτες κάνουν γύρους επίδειξης για τους θαυμαστές και τους θεατές, ενώ οι αναβάτες υπογράφουν αυτόγραφα και φωτογραφίζονται με το κοινό.

Μέσα σε όλα αυτά, περιλαμβάνονται και ορισμένα δώρα και παιχνίδια για τους εργοστασιακούς οδηγούς και αναβάτες, όπως αγώνες με τετράχρονα kart, όπου φέτος νίκησε ο Merquez και ο Pedrosa τερμάτισε τρίτος, παρά την σκούκα που είχε, ενώ οι δυο τους συμμετείχαν και σε αγώνα με παπιά (!) και μάλιστα με τις καινούργιες εκδόσεις των Super Cub.

Όμως το καλύτερο για τους δύο αναβάτες των MotoGP ήταν η οδήγηση ενός αυτοκινήτου της Formula 3 με κινητήρα Honda, υπό την καθοδήγηση του Πρωταθλητή Takuma Sato.

Μάλιστα ο Pedrosa δεν έκρυψε την έκπληξη του για το πόσο αργά έπρεπε να φρενάρει σε σύγκριση με την δική του μοτοσυκλέτα, αλλά και πόσο του άρεσε που είχε την άνεση να μιλήσει με ηρεμία με τους θεατές, χωρίς το άγχος που υπάρχει κατά την διάρκεια του πρωταθλήματος, όπου οι εκδηλώσεις είναι σκέτη αγγαρεία για τους αναβάτες και δεν έχουν καμία όρεξη να σπαταλάνε χρόνο σε αυτές κατά το τριήμερο ενός αγώνα.

Ετικέτες

MotoGP-Jorge Martin: Επιστροφή στη Βαλένθια με ποινή ΔΥΟ Long Laps!

Για την πτώση του στον αγώνα Sprint της Ιαπωνίας όπου είχε παρασύρει και τον Bezzecchi
Jorge MArtin Valencia ποινή
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

13/11/2025

Σε μια χρονιά που έχουν πάει όλα στραβά για τον Jorge Martin, έρχεται να προστεθεί και η ποινή των δύο Long Laps που θα πρέπει να εκτίσει κατά τη διάρκεια του κυρίως αγώνα στον τελευταίο γύρο της χρονιάς στη Βαλένθια...

Όπως σας είχαμε γράψει, στον αγώνα Sprint της Ιαπωνίας ο Martin έκανε ένα τραγικό λάθος, άργησε υπερβολικά να φρενάρει, χάνοντας τον έλεγχο πριν τη στροφή και πέφτοντας, παρασύροντας και τον δύσμοιρο Bezzecchi που δεν έφταιγε σε τίποτα. 

Είχαμε πει τότε ότι αυτό το γεγονός που στοίχισε και τον τραυματισμό του Martin μπορεί να οδηγήσει σε ποινή για τον Martin και να που τώρα αυτό γίνεται πραγματικότητα. Το περιστατικό βρισκόταν από τότε υπό διερεύνηση από τη διεύθυνση του αγώνα, και η απόφαση για τους δύο γύρους ανακοινώθηκε αργοπορημένα -σήμερα-, μία ημέρα πριν από την έναρξη του γύρου της Valencia. 

Στη σχετική δήλωση των διοργανωτών αναφέρεται επίσης ότι η απόφαση πάρθηκε αφού κάλεσαν τον Martin σε ακρόαση σήμερα το πρωί και έπειτα του ανακοίνωσαν ότι η ποινή του επιβάλλεται λόγω ανεύθυνης οδήγησης που οδήγησε σε πτώση.