Αυτή είναι μια μεταγραφή που μπορεί να αλλάξει την πορεία της Aprilia στα MotoGP.
Από τις 7 Ιανουαρίου, καθήκοντα διευθυντή στην αγωνιστική ομάδα αναλαμβάνει ο Massimo Rivola, που έρχεται κατευθείαν από την Ferrari. Πρόκειται για ένα άνθρωπο με μακρά εμπειρία στη Formula 1, καθώς είχε την αντίστοιχη θέση στην εργοστασιακή ομάδα της Ferrari από το 2009, ενώ η καριέρα του ξεκινά ακόμα πιο παλιά στην Minardi/Toro Rosso. Η άφιξη του ιταλού manager θα βοηθήσει έμμεσα και την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας από τεχνικής σκοπιάς, καθώς ο Romano Albesiano θα απελευθερωθεί από τον διπλό ρόλο του αγωνιστικού και τεχνικού διευθυντή και θα έχει την δυνατότητα να αφιερώσει όλο τον χρόνο του μόνο στο τεχνικό πεδίο. Άλλωστε και σε δηλώσεις που είχε κάνει ο Albesiano μετά το τέλος του φωτεινού πρωταθλήματος, είχε αναφερθεί στα προβλήματα που αντιμετώπιζε έχοντας δύο ρόλους μέσα στην ομάδα. Αυτή η κίνηση της Aprilia μας δείχνει πως για την επόμενη χρονιά θα δώσει περισσότερο βάρος (… και χρήματα) στην συμμετοχή της στα MotoGP, ιδιαίτερα αν συνυπολογίσουμε πως πήρε για test rider τον Bradley Smith και θα έχει τον ιδιόρρυθμο μεν αλλά ταχύτατο Andrea Iannone.
MotoGP-Pedro Acosta: Χειρουργείο στο δεξί χέρι έκανε ο Ισπανός
Στον πήχη για να λύσει το πρόβλημα του “arm pump” που τον ταλαιπωρούσε
Από τον
Θοδωρή Ξύδη
2/5/2025
Ο Pedro Acosta χειρουργήθηκε για τη θεραπεία του “χρόνιου συνδρόμου διαμερίσματος” στο δεξί του αντιβράχιο έπειτα από τις δοκιμές του MotoGP στη Jerez, και αναμένεται να επιστρέψει για το γαλλικό GP, όπως επιβεβαίωσε η ομάδα του αναβάτη Red Bull KTM.
Ο 20χρονος εργοστασιακός αναβάτης της KTM, ο οποίος σημείωσε τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο στις δοκιμές της περασμένης δευτέρας στη Jerez, παρά μια μικρή πτώση το πρωί, υποβλήθηκε σε επιτυχημένη επέμβαση το βράδυ της Τρίτης (6 Μαΐου).
“Ο Pedro Acosta υποβλήθηκε απόψε σε επιτυχημένη χειρουργική επέμβαση στο δεξί του αντιβράχιο για τη θεραπεία του χρόνιου συνδρόμου διαμερίσματος” (πιο γνωστού ως “arm pump”), ανακοίνωσε η KTM. O εργοστασιακός αναβάτης της ΚΤΜ θα παραμείνει υπό παρακολούθηση για 24 ώρες και αναμένεται να επιστρέψει για το Γαλλικό Grand Prix, εφόσον δοθεί και η έγκριση από το ιατρικό team -λογικά δεν θα υπάρξουν εκπλήξεις.
Ο Acosta, που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη δέκατη θέση της βαθμολογίας του MotoGP, έχει αντιμετωπίσει μια δύσκολη αρχή στη σεζόν του 2025, όπως και οι περισσότεροι αναβάτες της KTM, εξαιτίας προβλημάτων κραδασμών και συνολικού χειρισμού των μοτοσυκλετών τους. Ζητήματα που τον οδήγησαν να επιστρέψει στη περσινή μοτοσυκλέτα του 2024 στο Grand Prix του Qatar .
Ο πρώην παγκόσμιος πρωταθλητής Moto3 και Moto2 κατέγραψε την καλύτερη φετινή του επίδοση την Κυριακή στη Jerez με την έβδομη θέση, αν και στην περσινή του σεζόν ως rookie είχε ήδη τρεις παρουσίες στο βάθρο μέχρι το ίδιο σημείο.
Το σύνδρομο διαμερίσματος στο αντιβράχιο (πήχης), γνωστό και ως arm pump, εμφανίζεται όταν η επαναλαμβανόμενη φυσική καταπόνηση και η υπετροφία που δημιουργείται στον μυ περιορίζει τη ροή αίματος, προκαλώντας πόνους, απώλεια δύναμης αλλά και αίσθησης.
Είναι ένα συχνό πρόβλημα στο MotoGP, κυρίως εξαιτίας των ακραίων δυνάμεων που δέχονται οι αναβάτες κατά το έντονο φρενάρισμα. Αγωνιζόμενοι με τις βαρύτερες μοτοσυκλέτες της μεγάλης κατηγορίας -σε σχέση με τις μικρότερες- και έχοντας να αντιμετωπίσουν μεγαλύτερα φορτία και δυνάμεις οι περισσότεροι αναβάτες του MotoGP έχουν υποβληθεί τουλάχιστον μία φορά σε επέμβαση για arm pump.
Το δεξί αντιβράχιο είναι ιδιαίτερα κρίσιμο, καθώς εκτελεί ιδιαίτερα λεπτούς χειρισμούς τόσο στο γκάζι όσο και στο εμπρός φρένο. Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο Acosta υποβάλλεται σε εγχείρηση -φαινόταν ότι ήθελε να την αποφύγει με κάθε τρόπο- και μέχρι τώρα προσπαθούσε να αντιμετωπίσει το πρόβλημα με συντηρητικά (φυσιοθεραπεία αλλά και διαφορετικά γάντια που δοκίμαζε, κάτι που τελικά δεν απέδωσε καρπούς.
Το γαλλικό Grand Prix στο Le Mans θα διεξαχθεί την ερχόμενη εβδομάδα στο Le Mans μεταξύ 9 και 11 Μαΐου.