Η F1 εισέρχεται στα MotoGP: Εξαγορά της Quint Events από την Liberty Media!

Σε μία εταιρεία τα εισιτήρια και για τα δύο παγκόσμια πρωταθλήματα
MotoGP – H Liberty Media εισέρχεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών ώστε να το κάνει ακόμη πιο εμπορικό παρέχοντας premium εμπειρίες στους φίλους του αθλήματος
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

14/9/2023

Είναι κοινό μυστικό πως η αμερικάνικη εταιρεία Liberty Media η οποία κατέχει τα δικαιώματα της Formula 1 από το 2017, θέλει εδώ και χρόνια να μπει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Μοτοσυκλετών καθώς υπάρχει “εύπορο έδαφος” από εμπορικής πλευράς ελέω και της προβολής που προσφέρουν οι αγώνες μοτοσυκλετών. Ως εκ τούτου η συμφωνία για εξαγορά άνω του 90% των μετοχών της Quint Events έναντι του ποσού των 313 εκατ. δολαρίων είναι κάτι που δεν πρέπει να ξαφνιάζει κανέναν.

Και για να κάνουμε τα πράγματα πιο ξεκάθαρα η εταιρεία Quint Events είναι υπεύθυνη για την πώληση εισιτηρίων των αγώνων του MotoGP καθώς και για την διοργάνωση premium εμπειριών τόσο εντός όσο και εκτός πίστας τόσο με τους αστέρες του MotoGP όσο και με άλλους αστέρες που σχετίζονται με τον χώρο του lifestyle και όχι μόνο. Φυσικά όπως καταλαβαίνετε τέτοιου είδους υπηρεσίες δεν απευθύνονται σε όλους, ωστόσο υπάρχει αυξημένη ζήτηση από την επιστροφή του κοινού στους αγώνες κι έπειτα.

Επιπρόσθετα η Quint Events δραστηριοποιείται και σε άλλες αθλητικές διοργανώσεις όπως το NBA, το Australian Open (Tennis), καθώς και τους αγώνες αυτοκινήτου NASCAR και αυτό είναι κάτι που θέλει να εκμεταλλευτεί η Liberty Media. Η αμερικανική εταιρεία η οποία έχει αυξήσει θεαματικά το κοινό που παρακολουθεί την F1, όπως είναι λογικό θέλει να μεταφέρει πολλά στοιχεία από την Formula 1 στο MotoGP χωρίς ωστόσο να αλλοιώσει το τι πρεσβεύει μέχρι και σήμερα ο θεσμός, ενώ σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες οι δύο εταιρείες θα λειτουργούν ανεξάρτητα. Η συμφωνία για την εξαγορά των μετοχών προβλέπεται να ολοκληρωθεί πριν το τέλος του χρόνου, ενώ αναμένουμε τις πρώτες κινήσεις της Liberty Media μέσω της Quint Events στο MotoGP και αν αυτές θα επηρεάσουν θετικά ή αρνητικά τον θεσμό.

Quint Events1

Ο επικεφαλής της Liberty Media, Greg Maffei ανάφερε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που η Quint Events έγινε μέλος της οικογένειας της Liberty Media Group. Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι της Quint Events έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά και με την βοήθεια μας οι υπηρεσίες μπορούν να βελτιωθούν περαιτέρω. Περιμένω πως θα υπάρξει οικονομική ανάπτυξη από την πρώτη ημέρα για την Quint Events ενώ η εταιρεία θα έχει μεγαλύτερο ρυθμό ανάπτυξης και από την Formula 1 με την βοήθεια μας.”

O διευθύνων σύμβουλος της Quint Events, Brian Ruede δήλωσε: “Είμαστε ενθουσιασμένοι που θα ενώσουμε τις δυνάμεις μας με την Liberty Media η οποία είναι η κατάλληλη στο να μας βοηθήσει να εξελίξουμε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε.”

Quint EventsQuint Events

 

Ετικέτες

MotoGP: Jorge Martin - Με πόνους μετά τη Βραζιλία - “Είμαι καλύτερος αναβάτης από το 2024”

Ο Ισπανός της Aprilia εμφανίζεται αισιόδοξος παρά τη σωματική καταπόνηση
Jorge-Martin
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

27/3/2026

Παρά την κούραση και τους πόνους από το απαιτητικό GP Βραζιλίας, ο Jorge Martin δηλώνει δυνατός από ποτέ, τονίζοντας πως έχει εξελιχθεί σημαντικά σε σχέση με τη χρονιά τίτλου του 2024.

Ο Jorge Martin φτάνει στο Grand Prix των ΗΠΑ στο Austin με ανεβασμένη ψυχολογία, αλλά και με εμφανή σωματική καταπόνηση μετά από ένα ιδιαίτερα απαιτητικό αγωνιστικό σερί. Ο Ισπανός αναβάτης της Aprilia προέρχεται από το καλύτερο μέχρι στιγμής Σαββατοκύριακο με τη νέα του ομάδα στη Goiania της Βραζιλίας, όπου κατέκτησε δύο βάθρα και συνέβαλε σε ένα εντυπωσιακό 1-2 για την ιταλική εταιρεία, πίσω από τον ομόσταυλο Marco Bezzecchi.

Ωστόσο, η προσπάθεια αυτή είχε το τίμημά της. Ο Martin παραδέχθηκε πως αισθάνεται πόνους μετά τον αγώνα στη Βραζιλία, επισημαίνοντας ότι τα συνεχόμενα αγωνιστικά τριήμερα δεν είναι ιδανικά για τη φυσική του κατάσταση. “Ειλικρινά, νιώθω λίγο πόνο μετά τη Βραζιλία. Οι συνεχόμενοι αγώνες δεν είναι ό,τι το καλύτερο για μένα. Θα δούμε πώς θα αντιδράσει το σώμα μου στους πρώτους γύρους εδώ στο Austin, που είναι μια πολύ απαιτητική πίστα.”

Jorge-Martin

Η κατάσταση γίνεται ακόμη πιο κρίσιμη αν αναλογιστεί κανείς ότι ο Martin είχε χάσει σημαντικό χρόνο πέρυσι λόγω τραυματισμών, συμπεριλαμβανομένου και του αγώνα στο Circuit of the Americas, ενώ χειρουργικές επεμβάσεις τον κράτησαν εκτός και από τις δοκιμές προετοιμασίας.

Παρά τα προβλήματα, το ξεκίνημα της σεζόν είναι ιδιαίτερα θετικό. Μετά από δύο τερματισμούς μέσα στην πεντάδα στην Ταϊλάνδη και τα διπλά βάθρα στη Βραζιλία, ο Martin δείχνει να βρίσκει ρυθμό με την Aprilia και να επιβεβαιώνει ότι αποτελεί βασικό διεκδικητή του τίτλου. Ο ίδιος, μάλιστα, θεωρεί πως έχει ήδη κάνει βήμα προόδου σε σχέση με το 2024, όταν κατέκτησε το πρωτάθλημα με την Ducati και την ομάδα Pramac.

“Πάντα προσπαθώ να βελτιώνομαι και πιστεύω ότι τώρα είμαι καλύτερος αναβάτης από ό,τι ήμουν το 2024. Το επίπεδο όμως ανεβαίνει συνεχώς και οι μοτοσυκλέτες εξελίσσονται,” δήλωσε.

Παρά τη φιλοδοξία του, ο Martin κρατά χαμηλούς τόνους όσον αφορά τους στόχους του για το Texas: “Οι προσδοκίες είναι ίδιες με τους πρώτους αγώνες. Το να τερματίσω είναι ήδη ένας καλός στόχος και να πάρω βαθμούς. Αυτό θα είναι σημαντικό στο τέλος της χρονιάς. Πρέπει να αποφύγω τα λάθη και απλώς να φέρω τη μοτοσυκλέτα στον τερματισμό.”

Ο Ισπανός ξεκινά το αγωνιστικό τριήμερο στις ΗΠΑ δεύτερος στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, έντεκα βαθμούς πίσω από τον Bezzecchi, σε μια σεζόν που προμηνύεται ιδιαίτερα ανταγωνιστική.

Jorge-Martin