Η VR46 σε διαβουλεύσεις για να γίνει η δορυφορική ομάδα της Yamaha από το 2025!

Με την μία από τις δύο μοτοσυκλέτες να είναι εργοστασιακών προδιαγραφών
motomag Η VR46 σε διαβουλεύσεις για να γίνει η δορυφορική ομάδα της Yamaha από το 2025
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

22/11/2023

Οι δεσμοί Rossi – Yamaha δεν κρύβονται έστω και αν ο πολυπρωταθλητής καταφέρνει να τους κρατά σε επαγγελματικό επίπεδο τις περισσότερες φορές. Αυτό αφορά και τις κατά καιρούς δηλώσεις οι οποίες ανέφεραν πως η ομάδα του στο MotoGP VR46 θα αφήσει την Ducati ώστε να γίνει η δορυφορική ομάδα της Yamaha.

Η Yamaha μετά την αποχώρηση της RNF από τις αγκάλες της έμεινε χωρίς δορυφορική ομάδα και αυτό είχε αρκετές επιπτώσεις κυρίως σε αγωνιστικό επίπεδο καθώς δεν υπήρχαν αρκετά δεδομένα ώστε η M1 να είναι ανταγωνιστική με ότι αυτό συνεπάγεται. Σε πολλά GP είδαμε τους ανθρώπους του ιαπωνικού εργοστασίου να προσεγγίζουν κάποιες ομάδες ώστε να βολιδοσκοπήσουν την κατάσταση όσον αφορά το μέλλον τους ως δορυφορικές ομάδες, με το μεγαλύτερο φλερτ να γίνεται στην ομάδα του Valentino Rossi καθώς ο Ιταλός αποτελεί ένα σημαντικό κομμάτι της εταιρείας των τριών διαπασών. Ο team manager της VR46, Alessio Salucci διαβεβαίωσε πολλές φορές πως η ομάδα θα μείνει πιστή στην Ducati τιμώντας το συμβόλαιο της μέχρι το τέλος του 2024 ωστόσο άφησε ανοιχτά όλα τα ενδεχόμενα.

Η VR46 σε διαβουλεύσεις για να γίνει η δορυφορική ομάδα της Yamaha από το 2025

Νέα δημοσιεύματα κάνουν λόγω πως η Yamaha έχει έρθει σε συμφωνία με την VR46 ώστε το 2025 και 2026 η ομάδα του Ιταλού θρύλου του MotoGP να αποτελέσει την δορυφορική ομάδα των Ιαπώνων. Μάλιστα τα δημοσιεύματα αναφέρουν πως η μία εκ των δύο μοτοσυκλετών θα είναι εργοστασιακών προδιαγραφών, ενώ ο Ισπανός αναβάτης της Moto2 Fermin Aldeguer φαίνεται να είναι αυτός που θα αποτελέσει το πρώτο βιολί της συγκεκριμένης ομάδας. Αν τελικά δούμε αυτό το σενάριο να υλοποιείται τότε θα είναι ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός για την Yamaha καθώς όχι μόνο θα αποκτήσει νέους οικονομικούς πόρους αλλά ταυτόχρονα θα καταφέρει να αποκτήσει πολύτιμα αγωνιστικά δεδομένα τα οποία της λείπουν εδώ και χρόνια.

Ετικέτες

MotoGP: KTM και Binder ποντάρουν στον πρώην crew chief του Razgatlioglu για επιστροφή στις επιτυχίες

Ο Phil Marron της KTM εξηγεί πώς προσπαθούν να επαναφέρουν τον Νοτιοαφρικανό στην κορυφή
phil-marron-brad-binder-ktm-motogp
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

22/4/2026

Η συνεργασία του Brad Binder με τον Phil Marron βρίσκεται ακόμη σε φάση εξέλιξης, με στόχο τη σταθερότητα και την επιστροφή στα αποτελέσματα και τις θετικές εμφανίσεις στο MotoGP.

Ο Brad Binder μπαίνει στα MotoGP του 2026 με σημαντικές αλλαγές στο γκαράζ της KTM, καθώς δίπλα του βρίσκεται πλέον ο έμπειρος Phil Marron ως νέος crew chief. Μετά από μια χρονιά με σκαμπανεβάσματα, ο Νοτιοαφρικανός στοχεύει στην επιστροφή στις υψηλές επιδόσεις, με τη νέα αυτή συνεργασία να αποτελεί βασικό κομμάτι της προσπάθειας.

Ο Marron, γνωστός από τη μακρόχρονη συνεργασία του με τον Toprak Razgatlıoglu στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Superbike, επιστρέφει στα MotoGP μετά από σχεδόν μία δεκαετία. Η τελευταία του παρουσία στη μεγάλη κατηγορία ήταν το 2016, όταν εργαζόταν με τον Eugene Laverty στην ομάδα Aspar.

"Είναι υπέροχο που επέστρεψα μετά από δέκα χρόνια. Υπάρχουν πολλά γνώριμα πρόσωπα και με υποδέχθηκαν πολύ θερμά," ανέφερε ο Marron, τονίζοντας παράλληλα τις τεχνικές αλλαγές που έχουν μεσολαβήσει από τότε.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp

Η συνεργασία του με τον Binder ξεκίνησε από τα τεστ της Βαλένθια τον περασμένο Νοέμβριο και συνεχίστηκε σε προετοιμασία και στους πρώτους αγώνες της χρονιάς. Παρότι η χημεία είναι θετική, ο ίδιος κρατά χαμηλούς τόνους: "Η συνεργασία μας είναι πολύ καλή. Μου δίνει ξεκάθαρο feedback και καταλαβαίνει πολύ καλά τη μοτοσυκλέτα. Αλλά ακόμη δουλεύουμε για να φτάσουμε στο επίπεδο που θέλουμε."

Η σεζόν δεν έχει ξεκινήσει ιδανικά για τον Binder, ο οποίος βρίσκεται μόλις στη 12η θέση της βαθμολογίας. Σύμφωνα με τον Marron, το βασικό ζητούμενο δεν είναι οι μεγάλες αλλαγές, αλλά η συνέπεια: "Πρέπει να βρούμε σταθερότητα και να κάνουμε το πακέτο μας σταθερό. Να έχει εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα σε κάθε στροφή. Το επίπεδο είναι τόσο υψηλό που όλα κρίνονται στις λεπτομέρειες."

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται και στις κατατακτήριες δοκιμές, όπου η KTM έχασε ευκαιρίες, όπως στον αγώνα της Ταϊλάνδης λόγω τεχνικού προβλήματος. "Αν κάνουμε καλή δουλειά στις κατατακτήριες, τα υπόλοιπα θα ακολουθήσουν. Ο Brad είναι οδηγός της Κυριακής, του αρέσουν οι αγώνες," υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp

Όσον αφορά τα προβλήματα chatter που ταλαιπώρησαν την RC16 την περασμένη χρονιά, ο Marron εμφανίζεται καθησυχαστικός, σημειώνοντας ότι οι λύσεις που εφαρμόστηκαν από τα πρώτα τεστ δείχνουν να αποδίδουν.

Κλείνοντας, ο Βορειοϊρλανδός στάθηκε και στο επίπεδο της ομάδας της KTM: "Απολαμβάνω πολύ τη συνεργασία. Είναι μια ομάδα που δουλεύει χρόνια μαζί και αυτό φαίνεται, υπάρχει εξαιρετική οργάνωση και κατανόηση μεταξύ τους."

Το αν αυτή η συνεργασία θα φέρει τον Binder ξανά στις νίκες, θα φανεί στους επόμενους αγώνες. Το μόνο σίγουρο είναι πως η βάση για επιστροφή στις επιτυχίες έχει ήδη τεθεί.

phil-marron-brad-binder-ktm-motogp