Kevin Schwantz: «Ο Mir δικαιούται να πει πως πήρε τον τίτλο παρουσία όλων, μαζί και του Marquez»

Ο Kevin Schwantz είναι κατηγορηματικός
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/11/2020

Η ισπανική εφημερίδα Marca επικοινώνησε με τον Τεξανό για να τους περιγράψει πως βίωσε την κατάκτηση του τίτλου από την Suzuki μετά από 20 χρόνια. Για τον Schwantz βέβαια η αγωνία δεν έχει τελειώσει γιατί περιμένει να δει τι θα γίνει για την δεύτερη θέση στην λήξη του πρωταθλήματος και στην άγνωστη για τα MotoGP πίστα του Portimao, αυτό το Σαββατοκύριακο. Παρόλο που γιόρτασε ήδη πηγαίνοντας για ψάρεμα μετά τον τελευταίο αγώνα και την επισφράγιση του τίτλου, καθότι πρωί ακόμη στην άλλη άκρη του Ατλαντικού. Το πρωτάθλημα για εκείνον εξακολουθεί να έχει αγωνία γιατί θέλει να δει αν η Suzuki μπορεί να κάνει το 1-2.

Είναι εξαιρετικά χαρούμενος για την νίκη και την αποδίδει στην ωριμότητα του Mir αλλά και της Suzuki ταυτόχρονα γιατί κατάφεραν να φτιάξουν την μοτοσυκλέτα, έχοντας εγκαταλείψει στο ενδιάμεσο το άθλημα κι έχοντας επιστρέψει με μεγάλο κενό εμπειρίας.

Ταυτίστηκε μάλιστα και με τον Mir σε μία πρόσφατη απάντηση που έδωσε σχετικά με την αξία του τίτλου:

«Ο Joan Mir άξιζε τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, τον κέρδισε δεν του τον έδωσε κανένας. Ναι μπορούμε να πούμε – και που ήταν ο Marc Maequez- αλλά δεν είναι πως τον είχαμε χάσει και δεν ξέραμε που είναι. Έκανε την δουλειά του κι αυτός. Δεν ήταν απλά στον αγώνα γιατί είχε τραυματιστεί. Δεν υπάρχει κάτι να προσθέσουμε σε αυτό, δεν μπορούμε να προσάψουμε το παραμικρό,. Έκανε ένα λάθος και κομμάτι των αγώνων είναι να κάνεις λάθη. Ο Joan Mir μπορεί να πει -Κέρδισα το παγκόσμιο πρωτάθλημα και ήταν όλοι τους εκεί. Ακόμη και ο Marc Marquez. Γιατί εκεί ήταν στην αρχή του πρωταθλήματος. Μετά ήταν εκτός για τους υπόλοιπους αγώνες αλλά δεν φταίει κανείς άλλο πέρα από τον ίδιο για το γεγονός αυτό.»

Συνέχισε λέγοντας πως ο Mir μπορεί να κερδίσει πολλούς ακόμη τίτλους, γιατί είναι μόλις 23 ετών και έχει δείξει μεγάλη ωριμότητα. Έκανε λάθη στην αρχή της φετινής σεζόν αλλά όλοι έκαναν λάθη αυτή την σεζόν. Όλοι. Ο Mir απλά φρόντισε να τα περιορίσει.

Ο Schwantz επίσης τόνισε πως είδε αλλαγή και στον Rins, τόσο σε συμπεριφορά και μετριασμό των παρορμήσεων, όσο και βελτίωση της ταχύτητάς του. Σχολίασε επίσης το γεγονός πως αν δεν ήταν έτσι ανάποδη η σεζόν, τότε η Suzuki θα είχε περισσότερες νίκες και όχι λιγότερες. Και θύμισε στην εφημερίδα την κόκκινη σημαία στην Αυστρία όπου ο Mir ήταν μπροστά με διαφορά, αλλά στην επανεκκίνηση βρέθηκε πιο πίσω. Παράλληλα και ο Rins σημείωσε μερικές πτώσεις που θα μπορούσαν να φέρουν διαφορετικό αποτέλεσμα σήμερα. Θεωρεί λοιπόν πως και οι δύο αναβάτες έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά, και φυσικά περισσότερο από όλους η ομάδα σύσσωμη.

Προβλέπει μάλιστα πως την επόμενη σεζόν ο ανταγωνισμός θα είναι έντονος και μέσα στο box της Suzuki και θα πρέπει να βρεθεί τρόπος από την ομάδα να το διαχειριστεί. Φέτος έδειξαν πάντως πως μπορούν να το κάνουν καθώς έδιναν σωστές οδηγίες στους οδηγούς και τους άκουγαν κάνοντας κινήσεις βάση των υποδείξεών τους.

Ο Mir δήλωσε κολακευμένος από τα λόγια του Schwantz και ευχήθηκε να έχει την ευκαιρία να βρεθούν από κοντά και μάλιστα να οδηγήσουν μαζί τα… 500άρια!

Ετικέτες

MotoGP, Brno Test: Πρώτες φωτογραφίες και χρόνοι για τα πρωτότυπα 850 κυβικών [Photos]

Οι μόνιμοι αναβάτες είχαν την πρώτη τους επαφή με τις μοτοσυκλέτες που θα αγωνίζονται του χρόνου και τα νέα λάστιχα της Pirelli
marquez
Από τον

Παύλο Καρατζά

23/6/2026

Αμέσως μετά τον Κυριακάτικο αγώνα της Τσεχίας, μερικοί αναβάτες είχαν χτες την ευκαιρία να μπουν ξανά στην πίστα, για πρώτη φορά όμως με τις μοτοσυκλέτες των 850 κυβικών και με ελαστικά Pirelli, με τα οποία θα διεξάγεται το πρωτάθλημα από το 2027.

Χτες λοιπόν, Marc Marquez, Marco Bezzecchi, Pedro Acosta, Toprak Razgatlioglu, όπως και άλλοι αναβάτες του MotoGP δοκίμασαν στο Brno τον συνδυασμό των νέων μοτοσυκλετών των 850 κυβικών με ελαστικά Pirelli. Η δοκιμή ήταν πολύ σημαντική, καθώς αποτελούσε την πρώτη επαφή των μόνιμων αναβατών με τα νέα σύνολα που θα τρέχουν στο MotoGP από την επόμενη σεζόν. Στην δοκιμή συμμετείχαν βέβαια και τρέχουσες μοτοσυκλέτες 1.000 κυβικών με τροποποιήσεις βάσει των επερχόμενων αλλαγών.

Marco Bezzecchi
Marco Bezzecchi

Για τη Ducati συμμετείχαν οι Marc Marquez και Fermin Aldeguer, για την Aprilia οι Marco Bezzecchi και Raul Fernandez. Οι Joan Mir και Luca Marini οδήγησαν για τη Honda. Για τη Yamaha, οι Toprak Razgatlioglu και Augusto Fernandez μάζεψαν σημαντικά δεδομένα. Η KTM συμμετείχε με τους Pedro Acosta, Dani Pedrosa και Pol Espargaro.

Οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν κεκλεισμένων των θυρών, όμως μερικές φωτογραφίες διέρρευσαν στον διεθνή Τύπο και με τη σειρά μας σας τις παρουσιάζουμε.

Σύμφωνα με πληροφορίες σημειώθηκαν και πτώσεις, με τον Marc Marquez να είναι ένας από τους αναβάτες που έπεσαν, ενώ όλοι είχαν και την ευκαιρία να εξασκηθούν σε εκκινήσεις χωρίς συσκευές ρύθμισης ύψους - κάτι που θα κληθούν να αντιμετωπίσουν άμεσα, από τον επόμενο αγώνα.

Toprak Razgatlioglu
Toprak Razgatlioglu

Οι χρόνοι που σημειώθηκαν στη δοκιμή δεν έχουν ανακοινωθεί, έτσι ό,τι γνωρίζουμε προέρχεται από φήμες που έχουν κυκλοφορήσει και, σύμφωνα με αυτές, ο Marco Bezzecchi είχε τον ταχύτερο γύρο με χρόνο στο 1:53.9, ενώ περίπου τον ίδιο χρόνο έγραψε και ο Raul Fernandez.

Σύμφωνα με τις ίδιες ανεπίσημες πληροφορίες, o Aldeguer είχε τον επόμενο ταχύτερο χρόνο με 1:54.0 και ακολούθησαν οι Razgatlioglu με 1:54.2 και Acosta με 1:54.3, ενώ ο Marc Marquez σημείωσε τον ταχύτερό του γύρο στο 1:54.4.

Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, ο χρόνος της pole position του Ai Ogura (Aprilia) το Σαββατοκύριακο του αγώνα ήταν 1:51:139, ενώ τον ταχύτερο γύρο αγώνα είχε κάνει ο Fabio Di Giannantonio (Ducati) με 1:53:122. Βλέπουμε δηλαδή ότι αν και ακόμα οι μοτοσυκλέτες είναι σε πρώιμο στάδιο και οι αναβάτες είχαν και την πρώτη τους επαφή με τα ελαστικά Pirelli, οι χρόνοι είναι σε αρκετά καλό επίπεδο.

Οι πέντε κατασκευαστές μπόρεσαν να συγκεντρώσουν σημαντικές εμπειρίες και κυρίως δεδομένα κατά τη διάρκεια των δοκιμών στο Brno. Οι επόμενες δοκιμές με τα πρωτότυπα των 850 κυβικών αναμένεται να πραγματοποιηθούν τον Σεπτέμβριο στην πίστα Red Bull Ring - Spielberg στην Αυστρία, τις ημέρες μετά τον αγώνα (18-20/9).