Kevin Schwantz: «Ο Mir δικαιούται να πει πως πήρε τον τίτλο παρουσία όλων, μαζί και του Marquez»

Ο Kevin Schwantz είναι κατηγορηματικός
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

19/11/2020

Η ισπανική εφημερίδα Marca επικοινώνησε με τον Τεξανό για να τους περιγράψει πως βίωσε την κατάκτηση του τίτλου από την Suzuki μετά από 20 χρόνια. Για τον Schwantz βέβαια η αγωνία δεν έχει τελειώσει γιατί περιμένει να δει τι θα γίνει για την δεύτερη θέση στην λήξη του πρωταθλήματος και στην άγνωστη για τα MotoGP πίστα του Portimao, αυτό το Σαββατοκύριακο. Παρόλο που γιόρτασε ήδη πηγαίνοντας για ψάρεμα μετά τον τελευταίο αγώνα και την επισφράγιση του τίτλου, καθότι πρωί ακόμη στην άλλη άκρη του Ατλαντικού. Το πρωτάθλημα για εκείνον εξακολουθεί να έχει αγωνία γιατί θέλει να δει αν η Suzuki μπορεί να κάνει το 1-2.

Είναι εξαιρετικά χαρούμενος για την νίκη και την αποδίδει στην ωριμότητα του Mir αλλά και της Suzuki ταυτόχρονα γιατί κατάφεραν να φτιάξουν την μοτοσυκλέτα, έχοντας εγκαταλείψει στο ενδιάμεσο το άθλημα κι έχοντας επιστρέψει με μεγάλο κενό εμπειρίας.

Ταυτίστηκε μάλιστα και με τον Mir σε μία πρόσφατη απάντηση που έδωσε σχετικά με την αξία του τίτλου:

«Ο Joan Mir άξιζε τον τίτλο του Παγκόσμιου Πρωταθλητή, τον κέρδισε δεν του τον έδωσε κανένας. Ναι μπορούμε να πούμε – και που ήταν ο Marc Maequez- αλλά δεν είναι πως τον είχαμε χάσει και δεν ξέραμε που είναι. Έκανε την δουλειά του κι αυτός. Δεν ήταν απλά στον αγώνα γιατί είχε τραυματιστεί. Δεν υπάρχει κάτι να προσθέσουμε σε αυτό, δεν μπορούμε να προσάψουμε το παραμικρό,. Έκανε ένα λάθος και κομμάτι των αγώνων είναι να κάνεις λάθη. Ο Joan Mir μπορεί να πει -Κέρδισα το παγκόσμιο πρωτάθλημα και ήταν όλοι τους εκεί. Ακόμη και ο Marc Marquez. Γιατί εκεί ήταν στην αρχή του πρωταθλήματος. Μετά ήταν εκτός για τους υπόλοιπους αγώνες αλλά δεν φταίει κανείς άλλο πέρα από τον ίδιο για το γεγονός αυτό.»

Συνέχισε λέγοντας πως ο Mir μπορεί να κερδίσει πολλούς ακόμη τίτλους, γιατί είναι μόλις 23 ετών και έχει δείξει μεγάλη ωριμότητα. Έκανε λάθη στην αρχή της φετινής σεζόν αλλά όλοι έκαναν λάθη αυτή την σεζόν. Όλοι. Ο Mir απλά φρόντισε να τα περιορίσει.

Ο Schwantz επίσης τόνισε πως είδε αλλαγή και στον Rins, τόσο σε συμπεριφορά και μετριασμό των παρορμήσεων, όσο και βελτίωση της ταχύτητάς του. Σχολίασε επίσης το γεγονός πως αν δεν ήταν έτσι ανάποδη η σεζόν, τότε η Suzuki θα είχε περισσότερες νίκες και όχι λιγότερες. Και θύμισε στην εφημερίδα την κόκκινη σημαία στην Αυστρία όπου ο Mir ήταν μπροστά με διαφορά, αλλά στην επανεκκίνηση βρέθηκε πιο πίσω. Παράλληλα και ο Rins σημείωσε μερικές πτώσεις που θα μπορούσαν να φέρουν διαφορετικό αποτέλεσμα σήμερα. Θεωρεί λοιπόν πως και οι δύο αναβάτες έχουν κάνει πολύ καλή δουλειά, και φυσικά περισσότερο από όλους η ομάδα σύσσωμη.

Προβλέπει μάλιστα πως την επόμενη σεζόν ο ανταγωνισμός θα είναι έντονος και μέσα στο box της Suzuki και θα πρέπει να βρεθεί τρόπος από την ομάδα να το διαχειριστεί. Φέτος έδειξαν πάντως πως μπορούν να το κάνουν καθώς έδιναν σωστές οδηγίες στους οδηγούς και τους άκουγαν κάνοντας κινήσεις βάση των υποδείξεών τους.

Ο Mir δήλωσε κολακευμένος από τα λόγια του Schwantz και ευχήθηκε να έχει την ευκαιρία να βρεθούν από κοντά και μάλιστα να οδηγήσουν μαζί τα… 500άρια!

Ετικέτες

Bezzecchi: Από τις σφαλιάρες, στη συγνώμη και στο δώρο στον κριτή – Όλο το χρονικό του συμβάντος [Video]

Ελπίζουμε ο Ιταλός να πήρε το μάθημά του
bez
Από τον

Παύλο Καρατζά

22/6/2026

Το GP στο Brno χαρακτηρίστηκε από τη νίκη του Παγκόσμιου Πρωταθλητή Marc Marquez, αλλά και από το εξωαγωνιστικό συμβάν που συνέβη το Σάββατο μεταξύ του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος Bezzecchi και ενός κριτή.

Το συμβάν θεωρείται πολύ σημαντικό και συνέβη όταν δύο γύρους πριν το τέλος του σύντομου αγώνα Sprint και ενώ βρισκόταν στην 5η θέση, ο Bezzecchi έπεσε. Στην συνέχεια ο κριτής λανθασμένα μαρσάρει την μοτοσυκλέτα του Ιταλού στην προσπάθεια να σηκώσει, με τον Bez να αντιδρά υπερβολικά και να τον χαστουκίζει δύο φορές!

Η διοργάνωση έπειτα απέβαλλε τον Ιταλό αναβάτη από τον Κυριακάτικο αγώνα. Ο Bez την επόμενη ημέρα μετά το πρωινό ζέσταμα πήγε στον κριτή για να του ζητήσει συγνώμη και μάλιστα του έκανε και δώρο ένα ζευγάρι γάντια του, ενώ στο τέλος φαίνεται πως δακρύζει κιόλας.

Δείτε παρακάτω όλο το χρονικό του συμβάντος:

“Είμαι εντάξει. Εκείνη τη στιγμή ήμουν λίγο σοκαρισμένος και το βράδυ, όταν το βίντεο έγινε viral και όλος ο κόσμος το έβλεπε, ένιωθα πραγματικά πεσμένος, γιατί είναι κάτι καινούργιο για μένα.

Σίγουρα ήταν αγχωμένος και καταλαβαίνω την κατάστασή του, καθώς έπεσε. Έκανα τη δουλειά μου, πήγα προς τη μοτοσυκλέτα, πίεσα τον συμπλέκτη και προσπάθησα να τη σηκώσω, επειδή ήταν ακόμα αναμμένη και η μοτοσυκλέτα άρχισε να κυλάει, οπότε ήθελα να την ξαναφήσω κάτω και ανέβασε στροφές.

Πιθανότατα σκέφτηκε ότι το έκανα επίτηδες, αλλά ήταν καθαρό ατύχημα και μετά όλοι είδαν τι συνέβη. Είδα (τη συγγνώμη) και ήρθε απλά να μου ζητήσει συγγνώμη αυτοπροσώπως, οπότε, εννοώ, τον καταλαβαίνω και του εύχομαι καλή τύχη. Έχει πραγματικά σημασία για μένα το γεγονός ότι ζήτησε συγγνώμη.