KRT 2024 WorldSBK - Alex Lowes και Axel Bassani με το Ninja ZX-10RR

Νέοι χρωματικοί συνδυασμοί, με περισσότερο λευκό και μπλε, και νέα γραφικά
KRT Team 2024
Κώστα Γκαζή
Από τον

Κώστα Γκαζή

9/2/2024

Οι αναβάτες του Akashi για το WorldSBK 2024, Alex Lowes και Axel Bassani αποκάλυψαν την εργοστασιακή Ninja ZX-10RR στην παρουσίαση της ομάδας στο κοινό την Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2024.

Σε σχέση με το μοντέλο του 2023, το ZX-10RR του 24 δείχνει ίδιο όσον αφορά κοστούμι και περιφερειακά, με τις εμφανείς αλλαγές να περιορίζονται στα νέα χρώματα, με το λευκό και το μπλε να εμφανίζονται σε μεγαλύτερη έκταση στη μοτοσυκλέτα. Ο υφιστάμενος συνεργάτης της KRT, η Cheshire Mouldings, είναι πλέον κύριος χορηγός (εξού και το περισσότερο μπλε) και η ειδική εταιρεία λιπαντικών Motul είναι νέος χορηγός της ομάδας.

Lowes


Όσον αφορά στο ανθρώπινο δυναμικό, ο Alex Lowes παραμένει για να πλαισιωθεί από τον νεότευκτο αναβάτη της ομάδας Axel Bassani, που από ιδιώτης κάνει το μεγάλο βήμα για το 24 και γίνεται εργοστασιακός. Ο Lowes έχει πλέον τον Pere Riba ως επικεφαλής του πληρώματος του, με τον Marcel Duinker να είναι υπεύθυνος για τον Axel. Αλλαγές έχουν γίνει στο εσωτερικό του pit-crew και της σύνθεσης του προσωπικού για την ανανέωση της συνολικής προσπάθειας.

Basani

Μετά τη χειμερινή εξέλιξη από την KMC στην Ιαπωνία και τους τεχνικούς συνεργάτες τους ανά τον κόσμο, οι Lowes, Bassani και τα αντίστοιχα τεχνικά τους πληρώματα δοκίμασαν τις μοτοσυκλέτες τους στην Ισπανία και την Πορτογαλία.

Το Ninja ZX-10RR έχει πλέον αυξημένο όριο στροφών (κατά 500) και κάποιες εσωτερικές αναβαθμίσεις για την τροποποίηση της αδράνειας του κινητήρα, καθώς και κάποιες μικρές αλλά σημαντικές αλλαγές με στόχο την τελική ταχύτητα.

ZX-10RR

Εκτός από τη συνέχιση των συνεργασιών με τη Showa και πολλές άλλες κορυφαίες εταιρείες στους αγώνες, η KRT έχει συνάψει έναν εντελώς νέο δεσμό με την εξειδικευμένη εταιρεία λιπαντικών Motul, με τη γαλλική εταιρεία να γίνεται κύριος συνεργάτης της KRT για τη σεζόν 2024 WorldSBK.

Μένει να δούμε κατά πόσο θα καταφέρει ο Bassani να καλύψει το κενό που αφήνει στην Kawasaki ο Jonathan Rea, και αν ο Lowes μπορέσει να βρει αποθέματα για να κάνει το κάτι παραπάνω φέτος.

Ετικέτες

MotoGP - Για ακόμη δύο χρόνια στη Honda o Mir

Τσάμπα (ή μήπως όχι) η γκρίνια του Ισπανού όλο αυτό το διάστημα
MotoGP – Για ακόμη δύο χρόνια στη Honda o Mir
Από τον

Γιάννη Τσινάβο

19/6/2024

To τελευταίο διάστημα ο Joan Mir είτε γκρίνιαζε για την κατάσταση που επικρατεί στην Honda ελέω της μη ανταγωνιστικότητας της RC213V είτε έλεγε πως θα αποσυρθεί στο τέλος της χρονιάς καθώς αυτή είναι η δυσκολότερη στιγμή της καριέρας του. Τελικά όχι μόνο δεν θα δούμε τον Mir να κρεμάει την φόρμα του αλλά ο Ισπανός φαίνεται πως θα παραμείνει εργοστασιακός αναβάτης της Honda για τα επόμενα δύο χρόνια! Τσάμπα η γκρίνια ή μήπως αυτή πέτυχε τον σκοπό της, ήτοι ένα καλύτερο συμβόλαιο;

Ο Παγκόσμιος Πρωταθλητής του 2020 ο οποίος με τη Honda δεν έχει καταφέρει ακόμη να πανηγυρίσει κάποια νίκη ή βάθρο, θα συνεχίσει και την επόμενη χρονιά να βρίσκεται δίπλα στον Luca Marini, ο οποίος έχει συμβόλαιο μέχρι το τέλος του 2025. Οι λόγοι της απόφασης του Mir να παραμείνει στην ιαπωνική εταιρεία είναι προφανείς: πρώτον τα χρήματα που θα πάρει θα είναι παραπάνω από αρκετά, ενώ θα έχει και την σταθερότητα που ψάχνει ένας αναβάτης στην καριέρα του. Επιπρόσθετα οι “θέσεις εργασίας” στο MotoGP ολοένα και λιγοστεύουν αν αναλογιστούμε πως έρχεται η νέα φουρνιά αναβατών από την Moto2 όπως ο Pedro Acosta για παράδειγμα. Τέλος... πού θα πάει, δεν θα καταφέρουν να βελτιώσουν την RC213V οι Ιάπωνες; Ακόμα και αυτή η βραδύτητά των αντιδράσεών τους σίγουρα θα έχει κάποια όρια!

MotoGP – Για ακόμη δύο χρόνια στη Honda o Mir

Ο Mir με την επέκταση του συμβολαίου του θέλει ταυτόχρονα να δείξει στα αφεντικά της Honda πως μπορεί να βοηθήσει στο να γίνει εκ νέου ανταγωνιστική η RC213V και γιατί όχι να πορευτεί μαζί τους και το 2027, χρονιά στην οποία αλλάζουν οι κανονισμοί του MotoGP.

MotoGP – Για ακόμη δύο χρόνια στη Honda o Mir
Ετικέτες