Marc Marquez: Αυτή την στιγμή σε νοσοκομείο για ενδεχόμενο 3ο χειρουργείο

«Θα δούμε αν θα το κάνουμε» λέει ο πατέρας του
Θάνο Αμβρ. Φελούκα
Από τον

Θάνο Αμβρ. Φελούκα

3/12/2020

Η αθλητική εφημερίδα «lasexta» έπιασε τον Marc Marquez να μπαίνει στην κλινική Ruber στην Μαδρίτη καταφέρνοντας να αποσπάσει μερικές δηλώσεις του πατέρα του στην κάμερα. Ο δημοσιογράφος τον ρωτά πώς πήγε η εγχείρηση και εκείνος απαντά «δεν τον έχουν χειρουργήσει ΑΚΟΜΑ» - και συνεχίζει: «θα δούμε αν θα τον χειρουργήσουν, θα το αποφασίσουν, απλά το κοιτάμε».

Η αλήθεια ωστόσο είναι πιθανότερο να κρύβεται στην πρώτη δήλωση του πατέρα Marquez και δεν έχουν πάει στην κλινική απλά για το «δουν». Ο Marquez ετοιμάζεται για το 3ο χειρουργείο όπως όλα δείχνουν κι αυτό μάλιστα ήταν και το πιθανότερο σενάριο με βάση όσα είχαμε γράψει εδώ, λιγότερο από ένα μήνα πριν.

Όπως μας είχαν εξηγήσει αθλίατροι το πιθανότερο σενάριο που έχει συμβεί στον Marquez και δεν ανακοινώνεται – τουλάχιστον όχι ακόμη- είναι να υπάρχει ψευδάρθρωση κατάγματος, η κατάσταση δηλαδή που το κόκκαλο δεν κολλάει, δεν αναπτύσσεται με τον ίδιο ρυθμό που θα έπρεπε να συμβαίνει. Η εξήγηση είναι εδώ, και θυμίζουμε πως σε αυτή την περίπτωση θα χρειαστούν άλλοι τρεις μήνες ακινησίας. Αυτός βέβαια είναι ένας χρόνος που ισχύει γενικά και είναι άγνωστο αν ο Marquez χάσει αγώνες και το 2021. Είναι άγνωστο αυτή την στιγμή. Στόχος είναι να μην χρειαστεί να γίνει κάτι τέτοιο με βάση τις τρέχουσες δηλώσεις του κύκλου του και όλες οι προσπάθειες γίνονται προς αυτή την κατεύθυνση.

Δεδομένο λοιπόν είναι πως βρίσκεται στην κλινική Ruber International Hospital όπως επιβεβαίωσε ο πατέρας του στην κάμερα, και μένει να δούμε την εξέλιξη της πορείας του από εδώ και πέρα…

 

Ο manager του Marquez δεν αρνείται πως υπάρχουν επιπλοκές – Τι συμβαίνει με το χέρι

 

UPDATE: Το χειρουργείο έγινε - Η αγωνιστική δράση εξακολουθεί να είναι αμφίβολο πότε θα ξεκινήσει

Ετικέτες

Tiger Sport 800 Tour 2026 - Νέα έκδοση έτοιμη για ταξίδι 

Πλούσιος εξοπλισμός με στάνταρ, χούφτες, τριβάλιτσο, comfort σέλα κ.α. 
Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/12/2025

Η Tiger Sport 800 Tour είναι η νέα έκδοση που παρουσίασε η Triumph για την sport touring μοτοσυκλέτα της, που δίνει περισσότερη έμφασή στο ταξίδι και την προστασία του αναβάτη.

Θα μπορούσε κανείς να τα προσθέσει όλα από τον κατάλογο μες τα επίσημα αξεσουάρ της Tiger Sport 800 όμως η Triumph το κάνει πιο εύκολο και οικονομικό για τον αναβάτη με την παρουσίαση της έκδοσης Tour.

Η Tiger Sport 800 Tour έρχεται να προσθέσει στον καλό στάνταρ εξοπλισμό της βασικής έκδοσης όλα τα απαραίτητα για δικάβαλο ταξίδι με πρώτο και καλύτερο το τριβάλιτσο που προσφέρει συνολικά 106 λίτρα αποθηκευτικού χώρου. Στάνταρ είναι επίσης οι χούφτες στο τιμόνι, όπως και τα θερμαινόμενα γκριπ, η σέλα Comfort (835 χλστ. απόσταση από το έδαφος) για αναβάτη και συνεπιβάτη αλλά και το κεντρικό σταντ.

Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026

Μία ακόμη διαφορά με τη στάνταρ Tiger Sport 800 είναι τα δύο αποκλειστικά ματ χρώματα της έκδοσης, το μπλε-μαύρο Matt Cobalt και το κόκκινο-μαύρο Carnival Red, και τα δύο με χρυσά φιλέτα και λεπτομέρειες, ενώ τους χρωματικούς συνδυασμούς ακολουθεί και το τριβάλιτσο. Ο έξτρα εξοπλισμός -μαζί με το τριβάλιτσο- ανεβάζει το ανακοινώσιμο βάρος στα 232 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 18,6 λίτρων - 214 η βασική έκδοση, την οποία εμείς είχαμε ζυγίσει 215,1 κιλά.

Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές με τον πολύ καλό σε απόδοση τρικύλινδρο κινητήρα των 798 κ.εκ. και 113,4 ίππων να παραμένει ως είχε, όπως και η μέγιστη ροπή των 8,56 kg.m που κάνει την εμφάνισή της στις 8.500 σ.α.λ. όμως το 90% αποδίδεται ήδη από το μεσαίο φάσμα λειτουργίας.

Ο έλεγχος των τροχών παραμένει στη Showa με το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χλστ. να ρυθμίζεται ως προς τις αποσβέσεις του και το αμορτισέρ να φέρει ρύθμιση για την απόσβεση επαναφοράς αλλά και την προφόρτιση του ελατηρίου που γίνεται υδραυλικά και πανεύκολα. Οι διαδρομές και στα δύο άκρα βρίσκονται στα 150 χλστ. 

Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026

Αλλαγές δεν έχουμε ούτε στα φρένα με ακτινικής τοποθέτησης 4πίστονες δαγκάνες να συνεργάζονται με δίσκους 310 χλστ. και τον πίσω τροχό να φέρει μονοπίστονη δαγκάνα και δίσκο 255 χλστ.

Επιπλέον στοιχείο που έρχεται να προστεθεί στον εξοπλισμό είναι το σύστημα παρακολούθησης πίεσης των ελαστικών ενώ από τη βασική έκδοση παραμένουν η ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα,, το cruise control, το quickshifter δύο κατευθύνσεων αλλά και η συνδεσιμότητα του πίνακα πληροφοριών με κινητό για πλοήγηση στροφή-στροφή, διαχείριση μηνυμάτων και τηλεφωνικών κλήσεων και μουσικής.

Τη δοκιμή της Tiger Sport 800 μπορείτε να τη βρείτε στο τεύχος #669.