Marc Marquez: Χειρότερα απ’ ότι περίμενα

Λιγότερος πόνος, αλλά και λιγότερη δύναμη
Μπάμπη Μέντη
Από τον

Μπάμπη Μέντη

7/2/2020

Σήμερα ο Marc Marquez έκανε την πρώτη του “βόλτα” με μοτοσυκλέτα των MotoGP μετά την εγχείριση στον δεξί του ώμο και όπως ο ίδιος δήλωσε, τα πράγματα ήταν χειρότερα απ’ ότι περίμενε. Η μεγάλη διαφορά με πέρσι (που είχε κάνει ακριβώς την ίδια εγχείρηση στον αριστερό ώμο) είναι πως τώρα το πρόβλημα είναι στα νεύρα και όχι στους μυς. Πέρσι πόναγα περισσότερο, όμως είχα περισσότερη δύναμη. “Φέτος οι μυς είναι σε πολύ καλή κατάσταση, όμως τα νεύρα είναι εκείνα που δεν έχουν επανέλθει πλήρως, με αποτέλεσμα να μην έχω τη δύναμη που χρειάζεται”. Σύμφωνα με τον Ισπανό πολυπρωταθλητή, έως και δέκα μέρες πριν ήταν αδύνατον να οδηγήσει μοτοσυκλέτα. “Το περίμενα πριν έρθω εδώ πως τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα, αλλά στους πρώτους γύρους ένοιωσα χειρότερα απ’ ότι πίστευα. Εχθές ο φυσιοθεραπευτής μου που είπε ξεκάθαρα: 10 εβδομάδες, 92 συνεδρίες, 250 ώρες φυσιοθεραπείας – δεν είναι αστείο – δεν είναι ψέμα. Ο στόχος παραμένει ένας και δεν είναι άλλος από το να είμαι έτοιμος για τον πρώτο αγώνα στο Qatar. Σήμερα το πλάνο ήταν να κάνω 30-35 γύρους. Για αύριο ο στόχος είναι οι 45. Την τρίτη ημέρα θα δούμε. Όπως είμαι τώρα, δεν βγάζω τις απαιτήσεις του αγώνα. Ο Marquez δεν έκρυψε πως η ψυχολογική πίεση ήταν εξίσου μια δοκιμασία, καθώς είναι η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που δεν κάνει διακοπές και μένει στο σπίτι κάνοντας καθημερινά φυσιοθεραπείες δύο φορές την ημέρα. Μάλιστα όταν πήρε την απόφαση για την δεύτερη εγχείρηση, ο Alberto Puig τον ερώτησε αν είναι έτοιμος ψυχολογικά να περάσει ξανά την ίδια δοκιμασία.

Tiger Sport 800 Tour 2026 - Νέα έκδοση έτοιμη για ταξίδι 

Πλούσιος εξοπλισμός με στάνταρ, χούφτες, τριβάλιτσο, comfort σέλα κ.α. 
Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026
Από τον

Θοδωρή Ξύδη

2/12/2025

Η Tiger Sport 800 Tour είναι η νέα έκδοση που παρουσίασε η Triumph για την sport touring μοτοσυκλέτα της, που δίνει περισσότερη έμφασή στο ταξίδι και την προστασία του αναβάτη.

Θα μπορούσε κανείς να τα προσθέσει όλα από τον κατάλογο μες τα επίσημα αξεσουάρ της Tiger Sport 800 όμως η Triumph το κάνει πιο εύκολο και οικονομικό για τον αναβάτη με την παρουσίαση της έκδοσης Tour.

Η Tiger Sport 800 Tour έρχεται να προσθέσει στον καλό στάνταρ εξοπλισμό της βασικής έκδοσης όλα τα απαραίτητα για δικάβαλο ταξίδι με πρώτο και καλύτερο το τριβάλιτσο που προσφέρει συνολικά 106 λίτρα αποθηκευτικού χώρου. Στάνταρ είναι επίσης οι χούφτες στο τιμόνι, όπως και τα θερμαινόμενα γκριπ, η σέλα Comfort (835 χλστ. απόσταση από το έδαφος) για αναβάτη και συνεπιβάτη αλλά και το κεντρικό σταντ.

Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026

Μία ακόμη διαφορά με τη στάνταρ Tiger Sport 800 είναι τα δύο αποκλειστικά ματ χρώματα της έκδοσης, το μπλε-μαύρο Matt Cobalt και το κόκκινο-μαύρο Carnival Red, και τα δύο με χρυσά φιλέτα και λεπτομέρειες, ενώ τους χρωματικούς συνδυασμούς ακολουθεί και το τριβάλιτσο. Ο έξτρα εξοπλισμός -μαζί με το τριβάλιτσο- ανεβάζει το ανακοινώσιμο βάρος στα 232 κιλά με γεμάτο το ρεζερβουάρ των 18,6 λίτρων - 214 η βασική έκδοση, την οποία εμείς είχαμε ζυγίσει 215,1 κιλά.

Στα μηχανικά μέρη δεν υπάρχουν αλλαγές με τον πολύ καλό σε απόδοση τρικύλινδρο κινητήρα των 798 κ.εκ. και 113,4 ίππων να παραμένει ως είχε, όπως και η μέγιστη ροπή των 8,56 kg.m που κάνει την εμφάνισή της στις 8.500 σ.α.λ. όμως το 90% αποδίδεται ήδη από το μεσαίο φάσμα λειτουργίας.

Ο έλεγχος των τροχών παραμένει στη Showa με το ανεστραμμένο πιρούνι των 41 χλστ. να ρυθμίζεται ως προς τις αποσβέσεις του και το αμορτισέρ να φέρει ρύθμιση για την απόσβεση επαναφοράς αλλά και την προφόρτιση του ελατηρίου που γίνεται υδραυλικά και πανεύκολα. Οι διαδρομές και στα δύο άκρα βρίσκονται στα 150 χλστ. 

Triumph Tiger Sport 800 Tour 2026

Αλλαγές δεν έχουμε ούτε στα φρένα με ακτινικής τοποθέτησης 4πίστονες δαγκάνες να συνεργάζονται με δίσκους 310 χλστ. και τον πίσω τροχό να φέρει μονοπίστονη δαγκάνα και δίσκο 255 χλστ.

Επιπλέον στοιχείο που έρχεται να προστεθεί στον εξοπλισμό είναι το σύστημα παρακολούθησης πίεσης των ελαστικών ενώ από τη βασική έκδοση παραμένουν η ρυθμιζόμενη σε ύψος ζελατίνα,, το cruise control, το quickshifter δύο κατευθύνσεων αλλά και η συνδεσιμότητα του πίνακα πληροφοριών με κινητό για πλοήγηση στροφή-στροφή, διαχείριση μηνυμάτων και τηλεφωνικών κλήσεων και μουσικής.

Τη δοκιμή της Tiger Sport 800 μπορείτε να τη βρείτε στο τεύχος #669.