Marc Marquez – Τύχη βουνό παραδέχτηκε ότι είχε ο Ισπανός στο βρετανικό GP

Η πτώση που ήρθε από λάθος θα μπορούσε να του είχε στοιχίσει ακριβά
Marc MArquez MotoGP 2025 Sliverstone τύχη
Από το

motomag

26/5/2025

Η κόκκινη σημαία στον δεύτερο γύρο του Βρετανικού MotoGP, έπειτα από πτώση του Marc Marquez, του επέτρεψε να επανεκκινήσει τον αγώνα και ο αναβάτης της Ducati Lenovo χαρακτήρισε τον εαυτό του τον πιο τυχερό αναβάτη στο Silverstone.

Η εκκίνηση του Marquez στον πρώτο αγώνα ήταν εξαιρετική. Πήρε γρήγορα το προβάδισμα μετά την πτώση του αδερφού του, Alex Marquez, στην πρώτη στροφή και αύξησε τη διαφορά του πάνω από ένα δευτερόλεπτο πριν τη μέση του δεύτερου γύρου, ωστόσο έπεσε στη στροφή 11.

“Σήμερα η οικογένεια Marquez ήταν η πιο τυχερή οικογένεια", δήλωσε ο Marquez στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα στο Silverstone αναφέροντας ότι ήταν θυμωμένος με τον εαυτό του και το λάθος που έκανε στον αγώνα.

Πρόσθεσε πως το λάθος δεν ήταν παρόμοιο με αυτά που έκανε στο Austin ή στη Jerez αλλά νέο, εντελώς διαφορετικό: “Σήμερα έφταιγε ο άνεμος. Δεν έκανα κάτι περίεργο. Ίσως δεν υπολόγισα τον άνεμο σωστά. Είχα επίσης πτώση την Παρασκευή με μεσαίο μπροστινό ελαστικό και το αίσθημα δεν ήταν το καλύτερο, αλλά δεν σκέφτηκα να αγωνιστώ με μαλακό μπροστινό, λόγω του στυλ οδήγησής μου. Από τον πρώτο στον δεύτερο αγώνα, δεν θέλω να πω ότι έφταιγαν τα ελαστικά. Δεν θέλω να πω ότι έφταιγε η μοτοσυκλέτα. Δεν θέλω να πω ότι έφταιγα εγώ. Πρέπει να το αναλύσουμε.”

“Στον πρώτο αγώνα ένιωθα καλά. Στον δεύτερο αλλάξαμε μοτοσυκλέτα και ελαστικά και προερχόμουν από πτώση, οπότε ίσως ήμουν πιο σφιγμένος και η μοτοσυκλέτα έστριβε λιγότερο για αυτόν τον λόγο. Πρέπει να καταλάβω.”

Ο Marquez δήλωσε πως μετά τα πρώτα του λάθη, προσπάθησε να ελέγξει την κατάσταση, ειδικά όταν κατάλαβε τη θέση του σε σχέση με τους βασικούς του αντιπάλους στο πρωτάθλημα:

“Έκανα δεύτερο λάθος, έχασα θέσεις, μετά προσπάθησα να περιορίσω τη ζημιά. Όταν είδα ότι ήμουν μπροστά από τους Alex (Marquez) και Pecco (Bagnaia), αποφάσισα να μείνω πάνω στη μοτοσυκλέτα και να τερματίσω τον αγώνα. Για παράδειγμα, όταν έπεσα στη στροφή 11, η ριπή του ανέμου ήταν πάρα πολύ δύσκολη. Πρέπει να δουλέψω τα λάθη μου.”

MotoGP: Ο Dani Pedrosa αποχαιρετά οριστικά τη δράση - Τέλος οι wildcards

Ο Ισπανός αφήνει χώρο στον Pol Espargaró και επικεντρώνεται πλήρως στον ρόλο του ως δοκιμαστής της KTM
Dani Wildcard
Από τον

Φίλιππο Σταυριδόπουλο

24/4/2026

Ο Dani Pedrosa βάζει οριστικό τέλος στις wildcard συμμετοχές του στο MotoGP, στρέφοντας όλη του την προσοχή στην εξέλιξη της KTM RC16 ενόψει της νέας εποχής των 850cc το 2027.

Ο Dani Pedrosa δεν θα συμμετάσχει ξανά ως wildcard στα MotoGP, επιβεβαιώνοντας πως η αγωνιστική του παρουσία στην κορυφαία κατηγορία ανήκει πλέον στο παρελθόν. Ο Ισπανός, που υπήρξε για χρόνια βασικός πρωταγωνιστής με τη Honda πριν μετακομίσει στην KTM ως επίσημος δοκιμαστής, ξεκαθάρισε ότι προτεραιότητά του είναι πλέον η εξέλιξη της μοτοσυκλέτας της αυστριακής εταιρείας.

Dani Wildcard

Σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη περίοδο για το μέλλον του θεσμού, καθώς ήδη αναπτύσσεται η νέα γενιά κινητήρων 850cc που θα κάνει ντεμπούτο το 2027, ο Pedrosa επιλέγει να επικεντρωθεί αποκλειστικά στη δουλειά του πίσω από τα φώτα της δημοσιότητας, συμβάλλοντας καθοριστικά στην εξέλιξη της KTM RC16.

Όπως δήλωσε ο ίδιος ενόψει του αγωνιστικού τριημέρου στη Jerez, οι wildcard συμμετοχές περνούν πλέον στον Pol Espargaró, ο οποίος θα έχει την ευκαιρία να επιστρέψει πιο ενεργά στη δράση.

Dani Pedrosa

“Δεν θα κάνω άλλα wildcards στα MotoGP. Είμαι χαρούμενος και πολύ ικανοποιημένος με τον ρόλο μου ως δοκιμαστής στην KTM και θεωρώ ότι η αγωνιστική μου πορεία έχει ολοκληρωθεί. Έκανα τις συμμετοχές μου και τώρα ο Pol Espargaró έχει προτεραιότητα, καθώς το θέλει πολύ και είναι σωστό. Ήρθε η στιγμή να δώσουμε χώρο σε νεότερους αναβάτες,” δήλωσε χαρακτηριστικά.

Με αυτήν την απόφαση, ένας από τους πιο χαρισματικούς και σταθερούς αναβάτες της σύγχρονης εποχής κλείνει οριστικά το κεφάλαιο της αγωνιστικής επιστροφής, παραμένοντας όμως καθοριστικής σημασίας για την εξέλιξη της KTM στη νέα εποχή των MotoGP.

Dani Pedrosa